Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Fia - 13.03.2021, 11:38Esim. Yhdysvalloissa on koitettu ajaa läpi sellaistakin lakia, että transihmisillä olisi velvollisuus informoida deittikumppaneitaan etukäteen transsukupuolisuudestaan. Etteivät vaan menisi lankaan superheterot ihmisparat, joita pitäisi suojella heidän omilta viehättymisiltään. Se on transfobiaa.Olisiko tässä tarkoitus nimenomaan suojella transihmisiä ja vähentää väkivaltarikosten vaaraa? Samaan aikaan kauhistellaan heidän kohtaamaansa väkivaltaa ja naristaan, kun valtiovalta koettaa vähentää sitä. Mielestäni vähintäänkin kohtuullinen vaatimus, jos ei itsellä muuten kunnioitus potentiaalista kumppania ja tämän seksuaalista suuntausta riitä. On turha kuvitella, että Yhdysvaltojen kokoisessa maassa saadaan nopeasti "sivistettyä" ahdasmielisimmät väestönosat ja valtava hattarainen sateenkaarenvärinen hyväksynnän aalto pyyhkimään hämähäkinseitit ajukopista. Ennen kuin tämä utopistinen ilmiö toteutuu, on pyrittävä löytämään nopeita ratkaisuja, jotka edes hieman vähentäisivät tämänkaltaista riskiä.
Esim. Yhdysvalloissa on koitettu ajaa läpi sellaistakin lakia, että transihmisillä olisi velvollisuus informoida deittikumppaneitaan etukäteen transsukupuolisuudestaan. Etteivät vaan menisi lankaan superheterot ihmisparat, joita pitäisi suojella heidän omilta viehättymisiltään. Se on transfobiaa.
Sä voit kutsua tätä "superheteroudeksi". Mä kutsun tätä transfobiaksi.
Kyllähän ne burkhatkin on nimenomaan naisten suojelemiseksi miesten hallitsemattomalta himolta.
Lainaus käyttäjältä: Fia - 13.03.2021, 11:59Sä voit kutsua tätä "superheteroudeksi". Mä kutsun tätä transfobiaksi.Pitäisikö tämän liikuttaa minua?
Lainaus käyttäjältä: Index - 13.03.2021, 12:06Kyllähän ne burkhatkin on nimenomaan naisten suojelemiseksi miesten hallitsemattomalta himolta.^Tämä. Miljoona kertaa tämä.Mä oon kaupungilla verkkosukkahousuissa ja minihameessa korkokengissä kopsutteleva BDSM-baarissa julkisesti alistumisfantasioistani höpisevä femakko. Rape me, rape me! Ihan yhtä oma vika kuin on transsiskon oma vika tulla tapetuksi, pahoinpidellyksi tai mustamaalatuksi "superhetero" miehen erehdyttyä häntä vastoin parempaa tietoaan himoitsemaan.TAI voisko olla, että transihmisiä suojeliskin transvihalta se ettei kaikenmaailman superhetskut vihailis ja halveksis heitä?Ja että raiskaukset loppuis kuin raiskaajat lakkais raiskaamasta?
No siis, mua lähinnä tässä keskustelussa ihmetyttää, että miksi avoimesti transfobisia miehiä ahdistaa, että heitä sanotaan transfobisiksi. Miksi sitä pitäisia kutsua "superheteroudeksi"?
No siis, mua lähinnä tässä keskustelussa ihmetyttää, että miksi avoimesti transfobisia miehiä ahdistaa, että heitä sanotaan transfobisiksi. Miksi sitä pitäisia kutsua "superheteroudeksi"?Kuten sanottu paska kyllä haisee paskalta myös "superulosteisuuden" nimellä.
Lainaus käyttäjältä: Fia - 13.03.2021, 12:17No siis, mua lähinnä tässä keskustelussa ihmetyttää, että miksi avoimesti transfobisia miehiä ahdistaa, että heitä sanotaan transfobisiksi. Miksi sitä pitäisia kutsua "superheteroudeksi"?Pystytkö näkemään mitään eroa transfobian ja yksinomaan cis-henkilöistä kiihottumisen välillä? Vai onko taktiikkasi todella kiristää ihmiset haluamaan sinua murhasyytösten uhalla?
Ihminen on loppujen lopuksi vain karvaton apina ja suurin piirtein kahden lämpimän aterian päässä anarkiasta. Viha ja väkivalta ovat aina vain sivistyksen pintasilauksen alla odottamassa. Olemme vajavaisia, aggressiivisia olentoja, emmekä tule siitä merkittävästi muuttumaan.
Lainaus käyttäjältä: Fia - 13.03.2021, 12:17No siis, mua lähinnä tässä keskustelussa ihmetyttää, että miksi avoimesti transfobisia miehiä ahdistaa, että heitä sanotaan transfobisiksi. Miksi sitä pitäisia kutsua "superheteroudeksi"?Kuten sanottu paska kyllä haisee paskalta myös "superulosteisuuden" nimellä.Transfobia on tässä yhteydessä aivan yhtä typerä termi kuin superheterouskin. Foobikkonimitykset voi kohdistaa niihin, joille asia X aiheuttaa kauhua ja paniikkihäiriöitä. Ahdasmieliseksi kyllä voin tunnustautua ilman mitään ongelmia.
Erona on käytöstavat, ota mallia kommenttiasi edeltäneestä. Moneen kertaan tässäkin ketjussa kuten oikeassakin elämässä on sanottu että tykätä saa kenestä tykkää mutt kiusaa ei sovi tehdä.
Muistutuksena, allekirjoittanutkin nk. suvakki sanoi näin
Maailmalla on tapahtunut kymmeniä sellaisia tapauksia, joissa post operatiivinen transnainen, jota cisheteromies ei ole tunnistanut transnaiseksi vaan on pitänyt cisnaisena, on myöhemmin tapettu tai joutunut muuten väkivallan uhriksi cisheteromiehen suututtua jälkikäteen siitä, että häntä on "huijattu" ja "häväisty", kun hän on deittaillut ja/tai harrastanut seksiä transnaisen kanssa luullen häntä cisnaiseksi.^Tätä vasten "superheterous" on varsin vastenmielinen ajatus.Kukin tykätköön, mistä tykkää, mutta olis myös ihan kiva, ettei tappais jälkikäteen sitä, josta jo tykkäs, siksi että se, josta tykkäs, oli jotain muuta kuin mistä luuli tykkäävänsä.Lista transsukupuolisuuden vuoksi murhatuista ihmisistä:https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_people_killed_for_being_transgender