Kirjoittaja Aihe: Superheterot, superlesbot ja superhomot?  (Luettu 15956 kertaa)

BlackWings

• Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Galleria
Vs: Superheterot, superlesbot ja superhomot?
« Vastaus #75 : 13.03.2021, 12:10 »
Esim. Yhdysvalloissa on koitettu ajaa läpi sellaistakin lakia, että transihmisillä olisi velvollisuus informoida deittikumppaneitaan etukäteen transsukupuolisuudestaan. Etteivät vaan menisi lankaan superheterot ihmisparat, joita pitäisi suojella heidän omilta viehättymisiltään. Se on transfobiaa.
Olisiko tässä tarkoitus nimenomaan suojella transihmisiä ja vähentää väkivaltarikosten vaaraa? Samaan aikaan kauhistellaan heidän kohtaamaansa väkivaltaa ja naristaan, kun valtiovalta koettaa vähentää sitä. Mielestäni vähintäänkin kohtuullinen vaatimus, jos ei itsellä muuten kunnioitus potentiaalista kumppania ja tämän seksuaalista suuntausta riitä. On turha kuvitella, että Yhdysvaltojen kokoisessa maassa saadaan nopeasti "sivistettyä" ahdasmielisimmät väestönosat ja valtava hattarainen sateenkaarenvärinen hyväksynnän aalto pyyhkimään hämähäkinseitit ajukopista. Ennen kuin tämä utopistinen ilmiö toteutuu, on pyrittävä löytämään nopeita ratkaisuja, jotka edes hieman vähentäisivät tämänkaltaista riskiä.
Kyseisellä lailla näen enemmän tavoitteena siirtää vastuu trans sukupuolisille sen sijaan et pyritään muilla keinoilla muuttaa yhteiskunnan ajatussuuntaa.

Jos laki hyväksyttäisiin, se antaisi mahdollisuuden syyllisen sanomaan "ei kertonut" ja kukaan ei pysty todistamaan et on kertonut, jolloin tuomio lievennetään koska uhri ei ollut kertonut riittävän ajoissa.

Lasher

• Vieras
« Vastaus #76 : 13.03.2021, 12:10 »
Sä voit kutsua tätä "superheteroudeksi". Mä kutsun tätä transfobiaksi.
Pitäisikö tämän liikuttaa minua?

OrjaKuiskaaja

• Vieras
« Vastaus #77 : 13.03.2021, 12:14 »
Voisi muuten olla myös transyhteisölle ihan terveellistä erottautua tarkemmin omaksi ryhmäkseen. Jos annatte radikaalien puhua puolestanne, leimaudutte turhaan siinä sivussa. Miten olisi turbotrans? Sama kuin trans, mutta ilman vihaa.

Fia

• Vieras
« Vastaus #78 : 13.03.2021, 12:14 »

Kyllähän ne burkhatkin on nimenomaan naisten suojelemiseksi miesten hallitsemattomalta himolta.

^Tämä. Miljoona kertaa tämä.

Mä oon kaupungilla verkkosukkahousuissa ja minihameessa korkokengissä kopsutteleva BDSM-baarissa julkisesti alistumisfantasioistani höpisevä femakko. Rape me, rape me! Ihan yhtä oma vika kuin on transsiskon oma vika tulla tapetuksi, pahoinpidellyksi tai mustamaalatuksi "superhetero" miehen erehdyttyä häntä vastoin parempaa tietoaan himoitsemaan.

TAI voisko olla, että transihmisiä suojeliskin transvihalta se ettei kaikenmaailman superhetskut vihailis ja halveksis heitä?

Ja että raiskaukset loppuis kuin raiskaajat lakkais raiskaamasta?

Fia

• Vieras
« Vastaus #79 : 13.03.2021, 12:17 »
Sä voit kutsua tätä "superheteroudeksi". Mä kutsun tätä transfobiaksi.
Pitäisikö tämän liikuttaa minua?

No siis, mua lähinnä tässä keskustelussa ihmetyttää, että miksi avoimesti transfobisia miehiä ahdistaa, että heitä sanotaan transfobisiksi. Miksi sitä pitäisia kutsua "superheteroudeksi"?

Kuten sanottu paska kyllä haisee paskalta myös "superulosteisuuden" nimellä.

Snadistisadisti

• Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
« Vastaus #80 : 13.03.2021, 12:22 »

Kyllähän ne burkhatkin on nimenomaan naisten suojelemiseksi miesten hallitsemattomalta himolta.

^Tämä. Miljoona kertaa tämä.

Mä oon kaupungilla verkkosukkahousuissa ja minihameessa korkokengissä kopsutteleva BDSM-baarissa julkisesti alistumisfantasioistani höpisevä femakko. Rape me, rape me! Ihan yhtä oma vika kuin on transsiskon oma vika tulla tapetuksi, pahoinpidellyksi tai mustamaalatuksi "superhetero" miehen erehdyttyä häntä vastoin parempaa tietoaan himoitsemaan.

TAI voisko olla, että transihmisiä suojeliskin transvihalta se ettei kaikenmaailman superhetskut vihailis ja halveksis heitä?

Ja että raiskaukset loppuis kuin raiskaajat lakkais raiskaamasta?
Ja varkaudet loppuisivat, kun varkaat lakkaisivat varastamasta. Pettäminen, kun pettäjät lakkaisivat pettämästä. Itsemurhat, kun vain lopettaisivat yrittämästä itsemurhaa ja sodat kun vain lakattaisiin sotimasta.

Tämä on kokolailla naiivi ajatusmalli, joka jättää huomiotta sen, etteivät suinkaan kaikki ihmiset yksinkertaisesti ole kilttejä, ystävällisiä, rehellisiä jne. Tätä ihmeellistä maailmaa odotellessa tarvitaan kuitenkin käytännön toimenpiteitä ja toimintamalleja, joilla asioita koetetaan ohjata järkevämpään ja turvallisempaan suuntaan.

Ihminen on loppujen lopuksi vain karvaton apina ja suurin piirtein kahden lämpimän aterian päässä anarkiasta. Viha ja väkivalta ovat aina vain sivistyksen pintasilauksen alla odottamassa. Olemme vajavaisia, aggressiivisia olentoja, emmekä tule siitä merkittävästi muuttumaan.

Index

• Vieras
« Vastaus #81 : 13.03.2021, 12:26 »
Henk koht symppaan sekä transnaisten mahdollista halua "elää naisiksi" ilman trans-etuliitettä ja oman historian kuuluttelua, että heteromiesten halua tietää kumppanin historiasta ennen lähempää tutustumista. Pystyn samaistumaan. Saatan jopa olla itse transfobinen.

Itse mieluiten harrastaisin seksiä vain suhteissa, joissa on riittävästi luottamusta avoimuuteen tällaisissa jutuissa. Jos ei panosta avoimuuteen, ottaa riskejä, ja niistä olisi syytä kantaa vastuu itse, kumppania syyttelemättä.

OrjaKuiskaaja

• Vieras
« Vastaus #82 : 13.03.2021, 12:27 »
No siis, mua lähinnä tässä keskustelussa ihmetyttää, että miksi avoimesti transfobisia miehiä ahdistaa, että heitä sanotaan transfobisiksi. Miksi sitä pitäisia kutsua "superheteroudeksi"?

Pystytkö näkemään mitään eroa transfobian ja yksinomaan cis-henkilöistä kiihottumisen välillä? Vai onko taktiikkasi todella kiristää ihmiset haluamaan sinua murhasyytösten uhalla?

Lasher

• Vieras
« Vastaus #83 : 13.03.2021, 12:28 »

Transfobia on tässä yhteydessä aivan yhtä typerä termi kuin superheterouskin. Foobikkonimitykset voi kohdistaa niihin, joille asia X aiheuttaa kauhua ja paniikkihäiriöitä. Ahdasmieliseksi kyllä voin tunnustautua ilman mitään ongelmia.

Prouvaire

« Vastaus #84 : 13.03.2021, 12:29 »

Pystytkö näkemään mitään eroa transfobian ja yksinomaan cis-henkilöistä kiihottumisen välillä? Vai onko taktiikkasi todella kiristää ihmiset haluamaan sinua murhasyytösten uhalla?

Erona on käytöstavat, ota mallia kommenttiasi edeltäneestä. Moneen kertaan tässäkin ketjussa kuten oikeassakin elämässä on sanottu että tykätä saa kenestä tykkää mutt kiusaa ei sovi tehdä.

Lady Whip

• Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
« Vastaus #85 : 13.03.2021, 12:30 »

Ihminen on loppujen lopuksi vain karvaton apina ja suurin piirtein kahden lämpimän aterian päässä anarkiasta. Viha ja väkivalta ovat aina vain sivistyksen pintasilauksen alla odottamassa. Olemme vajavaisia, aggressiivisia olentoja, emmekä tule siitä merkittävästi muuttumaan.

Tämä.

Index

• Vieras
« Vastaus #86 : 13.03.2021, 12:34 »

Transfobia on tässä yhteydessä aivan yhtä typerä termi kuin superheterouskin. Foobikkonimitykset voi kohdistaa niihin, joille asia X aiheuttaa kauhua ja paniikkihäiriöitä. Ahdasmieliseksi kyllä voin tunnustautua ilman mitään ongelmia.

Transfobia/rasismi:
Pointti olisi osata tunnistaa, hyväksyä ja sitä kautta vähentää niiden vaikutusta, ei pelätä niitä niin saatanallisina mörköinä että ainoa keino on kieltää koko asia.

Voitto

• Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Eläpä hättäile, istu mättäälle
  • Galleria
« Vastaus #87 : 13.03.2021, 12:36 »
Tää muistuttaa etäisesti pitkään käytyjä keskusteluita kolaroiduista autoista ja moottoripyöristä ja miksei myös vaikka hometaloista, nyt on vain kyse ihmisistä (ja näköjään hienoista sanoista ja titteleistä).

Onko petos jättää kertomatta ostajalle että tää uutuuttaan kiiltelevä ja uuden hinnalla myytävä menopeli onkin ajettu katolleen, lunastettu ja jonkun toimesta korjailtu b-osilla, maalattu ja oiottu ammattikoulussa tai Keijjjon korjaamossa ja katsastettu tutun konttorilla, näitä on ratkottu käräjillä verissäpäin ja joskus voittaa ostaja ja joskus myyjä riippuen kuinka törkeästä kusetuksesta on ollut kyse.

Osalle tämmönen kolaroitu ja korjattu menopeli tai entinen hometalo on täys kammotus ja ei ei reaktio tulee heti tuli se tieto ennen tai jälkeen hankinnan. Koeajolla nuita korjauksia on joskus hankala tai mahdoton huomata mutta aina niistä jälkiä jää, joskus enemmän ja joskus vähemmän ja joskus koko vekotin kulkee kuin ajokoira jättäen jälkeensä 4 jälkeä. Mutta osa ei välitä vaan on tyytyväinen eikä piittaa pätkääkään. Mutta aika harva näitä tietoisesti elämäänsä etsii, entisiä hometaloja tai kolarikorjattuja menopelejä.

Itse haluaisin tehdä päätökset etukäteen oikean tiedon perusteella enkä jälkikäteen mutta kauppiaan kannalta tämä ei ole mikään  ihanteellinen toive vaikka tuote ois kuinka hyvä. Saattaahan se olla että se mihin silmäni iskin onkin just se mun juttu vaikka oiskin korjailtu, fiiliksellähän näissä monesti mennään mutta pienentäs sitä hankintakrapulaa kun tietäs etukäteen mihin kätensä tai munansa on työntämässä. Tosin jos kyytit on hyvät tai koti kiva niin miksi kaivella ja kysellä liikoja jos on aavistus että liika tieto lisää vain tarpeetonta tuskaa, elelee ja ajelee menevään vaan tyytyväisenä turhia kyselemättä ja murehtimatta.

Jos hankintalistalla on semmonen arjenharmaa käyttöpeli tai sijoitusasunto niin sillä tuskin on väliä onko se kolaroitu tai homekorjattu vai ei kun ei sitä oo tarkoitus pitää kuin muutama vuosi tai vuokrata eteenpäin mutta jos oot haaveita toteuttamassa ja pitkäaikaista suhdetta luomassa tai omaa kotia hankkimassa niin kyllä silloin on hyvä tietää mitä on saamassa ja mihin sitoutumassa ettei tuu niitä isoja ja turhia pettymyksiä ja petoksia joita selvitellään pitkään jopa oman terveyden kustannuksella.

OrjaKuiskaaja

• Vieras
« Vastaus #88 : 13.03.2021, 12:38 »
Erona on käytöstavat, ota mallia kommenttiasi edeltäneestä. Moneen kertaan tässäkin ketjussa kuten oikeassakin elämässä on sanottu että tykätä saa kenestä tykkää mutt kiusaa ei sovi tehdä.

Mikä asia käytöksessäni oikeuttaa haukkumaan murhaajaksi ja ulosteeksi? Seksuaalinen suuntautumiseni. Jos uskoisit tasa-arvoon, sanoutuisit irti toveriesi vihakampanjasta.

Kinkykundi

« Vastaus #89 : 13.03.2021, 12:48 »

Muistutuksena, allekirjoittanutkin nk. suvakki sanoi näin

Kai sitä transfobinen saa olla ihan kuka tahansa. Johan tuo termi itsessään pitää sisällään tietyn epäloogisuuden. Suvakkihan ei varsinaisesti kiistä jonkin asian olemassaoloa, vaan oikeuttaa sen toisilta ryhmiltä.

Maailmalla on tapahtunut kymmeniä sellaisia tapauksia, joissa post operatiivinen transnainen, jota cisheteromies ei ole tunnistanut transnaiseksi vaan on pitänyt cisnaisena, on myöhemmin tapettu tai joutunut muuten väkivallan uhriksi cisheteromiehen suututtua jälkikäteen siitä, että häntä on "huijattu" ja "häväisty", kun hän on deittaillut ja/tai harrastanut seksiä transnaisen kanssa luullen häntä cisnaiseksi.

^Tätä vasten "superheterous" on varsin vastenmielinen ajatus.

Kukin tykätköön, mistä tykkää, mutta olis myös ihan kiva, ettei tappais jälkikäteen sitä, josta jo tykkäs, siksi että se, josta tykkäs, oli jotain muuta kuin mistä luuli tykkäävänsä.

Lista transsukupuolisuuden vuoksi murhatuista ihmisistä:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_people_killed_for_being_transgender

Eihän tuossa ole mitään logiikkaa -  pidät vastenmielisenä sitä, että ihmiset viehättyvät seksuaalisesti ainoastaan vastakkaisesta sukupuolesta (mikä tämän superheteron konteksti nyt oli), koska transuja on tapettu. Palstalta on jengi saanut banaania vähemmästäkin.
Jos nyt verrattaisiin listaa sukupuolensa tapetuista miehistä tai naisista (mikä toki on paljon pidempi), niin tekisikö se mielestäsi transssuhteista (millä viittaan suhteisiin missä vähintään toinen osapuoli on transu) vastenmielisiä? Miksi? Miksi ei?
Entäs seksuaalisen suuntautumisen takia tapettuja? Homoja hirtetään jossain päin maailmaa tänäkin päivänä, tekeekö se transsuhteista vastenmielisiä?