Äänestys

Voit valita useamman vaihtoehdon

Kinkyssä
479 (18%)
Vaniljaisessa
22 (0.8%)
Vaniljaisessa jossa harjoitetaan myös kinkyilyä
324 (12.2%)
Heterosuhteessa
274 (10.3%)
Homosuhteessa
32 (1.2%)
Biseksuaalisessa suhteessa (ei koske tietenkään yksiavioisia)
99 (3.7%)
Yksiavioisessa suhteessa
254 (9.5%)
Poly suhteessa
166 (6.2%)
Vapaassa suhteessa
178 (6.7%)
Rakkaussuhteessa
487 (18.3%)
Sessiosuhteessa
181 (6.8%)
Fuckbuddy suhteessa
118 (4.4%)
En halua olla minkäänlaisessa suhteessa
16 (0.6%)
Joku muu, mikä?
30 (1.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 389

Kirjoittaja Aihe: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?  (Luettu 76873 kertaa)

Fluid

• Kanta-asiakas
  • Kunhan vaan nukkuvaa, puolikuollutta elämää
  • Galleria
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #195 : 20.10.2024, 12:55 »
Just tässä ja nyt en varmaan minkäänlaisessa. Paitsi jos oikea ihminen sattuu  vaikka soittamaan huomenna ovikelloani, saatan muuttaa mieleni.
Ääh ketä tässä nyt yritän huijata. Parisuhde missä olisi mukana kinkypuoli, läheisyys ja rakkaus olisi just nyt ihan parasta.

Laurentzia81

• Asiakas
  • **
  • Laurentzia is back
  • Galleria
« Vastaus #196 : 22.10.2024, 14:18 »
Oon varmaan vastannut tähän vanhalla profiilillani.
Paremman puutteessa menisi fwb kinkysuhde, mutta kyllä miä loppuviimeksi kaipaan sitä todella syvää rakkaudellisen romanttista D/s suhdetta. Se miten päin ns roolitus painottuisi olisi mahdollista monin tavoin. Dommena olen niin kovin väsynyt ja pettynyt ihmisten kykyyn sitoutuaja sekä tutustua oikeasti ihmiseen itsenään, eikä fetissiautomaattina. Subina....huokaus... Noh, jos sellainen yksi terveeltä pohjalta lähtevä 50th shade of Grey nyt sitten tilaukseen  ^-^ >:D :))

Tre74

• Asiakas
  • **
  • Alistuva ihana narttuni - missä lienet?
  • Galleria
« Vastaus #197 : 22.10.2024, 15:45 »
Hmm... romanttinen parisuhde on mutta se sopiva sessiosubi vielä uupuu ja puuttuu...

Ms.Marvel

• Uusi asiakas
  • *
  • Midnight queen, she's so obscene
  • Galleria
« Vastaus #198 : 22.10.2024, 15:46 »
Vastasin: kinkyssä, vaniljaisessa jossa kinkyillään, rakkaussuhteessa, avoimessa suhteessa, sessiosuhteessa. Vaniljainen rakkaussuhde mulla jo on ja siihen pikkuhiljaa kinkyilyä hivutetaan, kattellaan sitä suhteen avaamista ja sen seurauksena sessiosuhdetta joskus myöhemmin :)

NaughtyGorgeous

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Galleria
    • Blogi
« Vastaus #199 : 12.12.2024, 18:19 »
Minulla on jo oikein hyvä Ddlg-suhde, mutta erittäin mielelläni löytäisin vielä sielujen sympatiaa jonkun dominoivan/toppaavan olennon kanssa.

littlebigmister

« Vastaus #200 : 12.12.2024, 19:33 »
Monogaaminen parisuhde (satunnaisia kolmenkimppakokeiluja, yms. molempien halutessa lukuun ottamatta) sellaisen naisen kanssa, jonka kanssa voidaan leikkiä ikäleikkejä rooleja vaihdellen ja jonka kanssa voisi olla paras ystävä sekä elämänkumppani muutenkin. Ihan 24/7 ei toki tarvitse ikäleikitellä - ja käytännön syistä olisi julkisesti hyvä pitää jonkinnäköistä vaniljakulissia yllä, esimerkiksi uramahdollisuuksia tai sukulaisia silmälläpitäen. Hellyyttä ja lämpöä siinä tietenkin pitäisi olla erityisen paljon.

susa-anniina

• Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
« Vastaus #201 : 13.12.2024, 08:03 »
Oon näköjään jossakin elämänvaiheessa äänestänyt vaniljasuhteessa, jossa myös kinkyä, polysuhteessa ja rakkaussuhteessa. Matkan varrella olen kuitenkin joutunut toteamaan, että vanilijasuhde ei riitä, vaikka siinä olisi kinkyä mukana paljonkin. Itselläni kinkyt asetelmat, niiden kanssa kenen kanssa niitä on, eivät jää pelkkään makuuhuoneeseen tai jos jäävät, homma muuttuu omasta näkökulmasta vähän kuin huonoksi vitsiksi. Sitten myös huomaan muuttuvani vuosi vuodelta enemmän ja enemmän kinkyksi ja varmasti nykyisin en lähtisi ollenkaan moiseen.

Monosuhdetta olen kokeillut myös. Omalle, vähän tunteiden osalta vuoristorataa olevalle ja vähän epävarmalle ja joskus traumaattisia juttuja kohdanneelle päälle, sellainen tavallaan sopisi paremmin. Onnistun välillä kriisiytymään muista ihmisistä jopa niin, etten aina itsekään ymmärrä, että mistä tai miksi. Monosuhteessa sellaista tulee vähemmän. Moinen kriiseily on kuluttavaa etenkin itselle, mutta myös ympäröiville ihmisille. Kuitenkin omat tarpeet sekä toiveet ovat sellaiset, etten usko yhden ihmisen voivan vastata niihin ja muutenkin olen aika paljon. Yhden ihmisen kanssa tulee helposti olo, että olen monella tavalla liikaa. Muille tekee hyvää, pitää "lomaa minusta" ja sitten taas sekin olisi hyvä, että itse suuren energian omaavana näkisin useampaa ihmistä. Silloin kaikki ovat jutut ei kaatuisi yhden ihmisen niskaan.

Rakkaussuhde taas olisi ihana löytää. Vaikka olen vahvasti ihmisiin kiintyvä ja tunnen paljon, niin se että rakastaisin jotakin, on jotakin sellaista äärimmäisen harvinaista, mistä en ole edes varma tuleeko moista enää ikinä tapahtumaan. Enemmänkin käyttäisin termiä merkityksellinen erottamaan tämän oman toiveen esimerkiksi sessiosuhteesta. Pelkästään sellaisesta en saa oikein mitään. Nyt tosin kun olen lukenut tuota "alistuvan jakaminen muiden käyttöön" ketjua, olen miettinyt, toimisiko sellainen käytettävänä olo sellaisesta näkökulmasta. Toki sekin sitten vaatisi ensin sellaisen aöistumissuhteen missä moinen olisi mahdollista. Mutta tässä kysyttinkin sitä ihannetta.

TätiHapan

• Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
« Vastaus #202 : 13.12.2024, 22:51 »

Olen monisuhteinen ja en kaipaa siihen muutosta.
Ihanne olisi löytää 24/7-dynamiikasta ja orgasmikontrollista innostuva alistuva mies, jolla olisi palava halu jumaloida minua ja tyydyttää minut ja hän olisi vielä kiinnostunut aisuroinnista. Rakkaudelliseen suhteeseen sils.
(Välillä mietin onko epäeettistä vaatia omaa (primääri)kumppania olemaan ilman muita kumppaneita, mutta se on eri ketjun asia)

Tän lisäksi kaipaisin suhdetta alistuvan naisen kanssa. Todella paljon.

Mikään suhde ei toimi pelkällä kinkyydellä tai vaniljaisella seksuaalisuudella ja en edes ne edellä halua mihinkään alkaakaan.
Jos tarpeeksi kauan odottaa oikean osuvan kohdalle eikä pidätä hengitystä odotellessa saattaa löytää jotain kivaa

LehA

« Vastaus #203 : 13.12.2024, 23:43 »
Joskus näköjään olen äänestänyt, mutten kuitenkaan ole kommentoinut.

Edelleen olen samaa mieltä, että sekä mono- että polysuhde ovat ok, tilanteesta ja henkilöistä riippuen. Vaikken pyri kaikkea luokittelemaan niin ambiamorinen ihmissuhdeanarkisti ehkä kuvaa ajatusmaailmaani parhaiten.

Tunteita ja kinkyä pitää kuitenkin olla, jotain BD- ja S/M-skaalalla. Valtasuhteet/palvonta ei ole mun juttuni.

777

« Vastaus #204 : 14.12.2024, 15:35 »
Oma vaimo ja omat lapset tyyppisessä.
Tiedän kuulostaa varmasti paskalta hommalta, mutta jonkun on hoidettava miehen työ ja ite haluun elämältä vain tätä.

Mutta hypätään nyt ensin.

JoeMan

« Vastaus #205 : 15.12.2024, 07:10 »
Ihan monosuhde jossa kemiat ja ajatukset kohtaa. Saman katon alle ei tarvitse asettua heti mutta ehkä kumminkin joskus, loppuelämää ei olisi halua asustella yksinään.
Seksin puolesta ajatukset pitäisi kohdata hyvin. Läheisyyttä arjessa ja vaniljaisuutta, kosketusta, paljon kosketusta  Toisaalta kaiken maailman kinkyily ja pervoilu olisi luontainen osa tätä suhdetta. Keskusteluyhteyden ja kemioden toimiessa taivun moneen ja toivoisin suhteen olevan kokeilevaa sorttia jossa etsitään leikkien rajoja.

hwyl

« Vastaus #206 : 22.12.2024, 15:04 »
Elämäntilanne on monimutkainen: olen nuoremman poikani omaishoitaja ja elän vuoroviikottaista arkea. Minulla on mahtava vakisubi, jonka kanssa ollaan tapailtu jo pian kolmatta vuotta. Asutaan 350km päästä toisistamme ja tavataan hotelliviikonloppujen merkeissä ympäri Suomea - sellaista täydellistä lomaa arjesta ja loistavaa kemiaa... Vaan ideaalisessa tilanteessa olisin kiinnostunut 24/7-suhteesta, mutta olosuhteet eivät oikein salli edes sellaisen hakemista, ei vain ole mahdollista toistaiseksi.

kaisasilkcd

« Vastaus #207 : 26.12.2024, 19:35 »
Romanttinen 24/7 D/s rakkaussuhde, jossa olisin alistuva ja saisin olla omistettuna, rakastaa, palvella, palvoa ja pitää hyvänä dominoivaa naiskumppania.

telle

• Vieras
« Vastaus #208 : 27.12.2024, 22:18 »
Tasapuolisessa rakkaussuhteessa, jossa tuettaisiin toinen toistaan. Rakkaudellisessa hengessä.

Oum88

« Vastaus #209 : 27.12.2024, 23:08 »

Olen monisuhteinen ja en kaipaa siihen muutosta.
Ihanne olisi löytää 24/7-dynamiikasta ja orgasmikontrollista innostuva alistuva mies, jolla olisi palava halu jumaloida minua ja tyydyttää minut ja hän olisi vielä kiinnostunut aisuroinnista. Rakkaudelliseen suhteeseen sils.
(Välillä mietin onko epäeettistä vaatia omaa (primääri)kumppania olemaan ilman muita kumppaneita, mutta se on eri ketjun asia)

Tän lisäksi kaipaisin suhdetta alistuvan naisen kanssa. Todella paljon.

Mikään suhde ei toimi pelkällä kinkyydellä tai vaniljaisella seksuaalisuudella ja en edes ne edellä halua mihinkään alkaakaan.
Jos tarpeeksi kauan odottaa oikean osuvan kohdalle eikä pidätä hengitystä odotellessa saattaa löytää jotain kivaa

Paljon samaa, roolina toki tuo mies, mutta jotenkin noin se kuuluis olla🙂