Olipas vaikeaa vastata kun ei oltu määritelty käsitettä suhde ja useiden suhteiden suhteita toisiinsa.
Itselleni tärkeää on että se ns. primäärisuhde on ehdottomasti rakkaussuhde. Sen lisäksi se voi olla joko kinky, vanilja tai vanilja kinkyillä ja hetero/bi, mutta ehdottomasti myös vapaa...
Itselleni nykyinen aviosuhteeni on myös elämäni ensimmäinen ei-kinkysuhde. Jo lukiosta lähtien vuosikaudet erilaisia puhtaita kinky-suhteita kokeiltuani tartuin enemmän kuin mielelläni kiinni tilaisuuteen suhteesta, jossa arki toimi ja oli elämisen arvoista, vaikka kinkyelementtejä olikin vain nimeksi. JA koska alusta alkaen oli selvää, että minulla on ja tulisi myös olemaan mandaatti tarvittaessa tyydyttää kinkyt tarpeeni muualla. Tietyin säännöin.
Olen kasvanut parisuhteissa kinkysuhteisiin ja kokenut niin sen 24/7 kuin sen pienemmät variaatiot, MUTTA kun kun olen niin perhanan vaikea ihminen arjessa, en ole löytänyt täydellisistä kemioista ja henkisestä tyydytyksestä huolimatta toimivaa kemiaa arkeen hyvinkään toimivan kinkyn rinnalle, joten päädyin nykyiseen ratkaisuun löytäessäni mahdollisuuden siihen. Ja nyt on menty jo vuosikymmen tällä kuviolla, enkä ole katunut päivääkään, enkä tätä enää uhraisi minkäälaisen kinky-suhteen tähden
Primäärisuhteen rinnalla ovat sitten erilaiset sekondääriset kinkysuhteet, joissa mennään myös vapaan suhteen periaatteella. Leikkikavereillani on aina ollut täysi vapaus hakea seuraa sessioita ja seksiä juurin niin kuin parhaaksi kokevat ja sieltä mistä heistä hyvältä tuntuu
En ole enää piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkiin aikoihin "pannoittanut" ketään, koska "virallinen" pannoittaminen mielestäni vastaa aika pitkälle kinky-suhteen "kihlaamista", enkä koe että minulla olisi nykyisellään riittävästi aikaa ja mahdollisuuksia kantaa sellaisen suhteen mukanaan tuomaa vastuuta. Huh, hyvä kun kerkeän kunnialla hoitamaan nykyisiäkään suhteita
Minkälaisessa suhteessa siis mieluiten olisin? Siis minkälaisissa
No juuri tälläisissä kuin nytkin... Paitsi että haluaisin, että jokaisessa viikossa olisi pari ekstra päivää lisää kinkyilylle pyhitettäväksi... Välillä on vähän huono omatunto, kun ei ehdi riittävällä tavalla huomioimaan kaikkia ihania ihmisiä
-Mr.Inathu