Baarin kannatusmaksut
Olkaa hyvät ja korvatkaa kiusalliset sanat eufemismeilla.
Lainaus käyttäjältä: Fixx - 03.09.2012, 14:12Olkaa hyvät ja korvatkaa kiusalliset sanat eufemismeilla.Ups, Olivat neidin omat sanat, joten periaatteessa lainaus. Tosin nimeämätön lainaus joten akateemisesta tarkastuksesta en selviydy. Tuhannet anteeksipyynnöt kaikille joita loukkaa poikkeava seksuaalinen kiihottuvuus...
Tuo minun ensimmäinen kommentti oli tarkoitettu sarkasmiksi eikä ollut minkäänlainen hyökkäys Sinua kohtaan. Täällä on ollut tapana vetää natsikortti esiin heti jos vastaan tulee sellainen seksuaalinen mieltymys jota ei itse ymmärrä eikä edes halua ymmärtää.
Yllätyin siitä kuinka paljon kiihotuin kun minua naitiin kuoharipullolla (siis kaulaosalla ). En edes pidä kovista (lasi/metalli) esineistä sisälläni, mutta tuolloin meni ja lujaa.
En muuten lue sinua tähän kategoriaan Lise, vaan olen nauttinut kirjoituksistasi ja ideoistasi tosi paljon viimeisen parin päivän aikana. Voisin jopa ehdottaa tapaamista, mutta minulla ei ole univormua ja olen ainakin 10 senttiä vajaa arjalaisesta ideaalistasi. Kokonaispituudelta, en housuissa. Kommenttini oli tarkoitettu nimenomaan niille, jotka sanovat että jokin kinkki tai fetissi on epähyväksyttävä vaikka he tarkoittavat että se on heille itselleen vastenmielinen. Minusta moni täällä ja Fetlifessa näkemäni fetissi on vastenmielinen itselleni ja jotkin on laittomia jos ne toteuttaisi kirjaimellisesti, mutta kuka minä olen kenellekkään sanomaan että he eivät saa fantasioida jos minäkin joskus olen hiukan väärän koivun takaa.
Tuli noista alkoholipulloilla panemisista mieleen, että onko se totta, että ihminen voi tulla humalaan, jos vaginaan tai takapuoleen kaadetaan alkoholia? Muistan kuulleeni joistakin pissiksistä, jotka käyttivät viinaan kastettuja tamponeita koulussa... Ja muistan jonkun hentain, jossa naiselle kaadettiin kaljaa joko pilluun tai pyllyyn ja nainen tuli siitä humalaan.
Lainaus käyttäjältä: Kettu vinossa - 04.09.2012, 15:23Tuli noista alkoholipulloilla panemisista mieleen, että onko se totta, että ihminen voi tulla humalaan, jos vaginaan tai takapuoleen kaadetaan alkoholia? Muistan kuulleeni joistakin pissiksistä, jotka käyttivät viinaan kastettuja tamponeita koulussa... Ja muistan jonkun hentain, jossa naiselle kaadettiin kaljaa joko pilluun tai pyllyyn ja nainen tuli siitä humalaan.Alkoholi imeytyy elimistöön kaikkien limakalvojen kautta, enemmän tai vähemmän tehokkaasti. Ikävä kyllä kyseinen homma ei tee hyvää limakalvoille, kuten yllä todettiin.
No imeytyyhän se elimistöön mutta en oikein usko että sillä humalalaan tulee, määrien pitäisi olla kuitenkin saman verran kuin suun kautta nautittunakin. Tuskin kukaan saa pildeensä tungettua litrakaupalla siideriä Väkevillä voisi onnistuakin mutta pari shottia vodkaa perseessä vaatii varmasti jo melkoista masokismiä
Lainaus käyttäjältä: isabella - 04.09.2012, 19:02No imeytyyhän se elimistöön mutta en oikein usko että sillä humalalaan tulee, määrien pitäisi olla kuitenkin saman verran kuin suun kautta nautittunakin. Tuskin kukaan saa pildeensä tungettua litrakaupalla siideriä Väkevillä voisi onnistuakin mutta pari shottia vodkaa perseessä vaatii varmasti jo melkoista masokismiä Vuoden 2007 Darwin Awardsin voittaja ainakin onnistui tuossa. "Two 1.5 litre bottles of sherry" näyttäisi riittävän reiluun humalaan.