Baarin kannatusmaksut
Vielä liittyen nimenomaan sadististen halujen selittämiseen...
Mietin asiaa niin tuntuu että jollekkin ihan randomille on paljon helpompi selittää joku juttu kuin ihmiselle jonka kanssa toiminut vuosia säännöllisen epä säännöllisesti kai siinä on taustalla " pelko " että jos kerron nyt haluuvani juttua x suhde voi jopa loppua tai sit siitä tulee vaan juttu jonka toinen liimaa päälle kun oon siitä maininnut no ei tätä taaskaan kukaan tajuu,,
Mä koen itsekin nautintoa myös sadismista ja se liittyy paitsi nautinnon tuottamiseen kivun kautta toiselle, myös kivun tuottamiseen liittyvään vallantunteeseen, toisen kipureaktioiden näkemiseen liittyvään nautintoon ja niin edes päin. Kun esimerkiksi puree, raapii tai lyö toista niin että tuntuu ja jälkiä jää, se ihan yksinkertaisesti myös vaan pistää adrenaliinin kohisemaan jumalaisesti suonissa. Toki haluan, että kun satutan toista se on konsensuaalista. Mutta koska olen epänaisellisesti jonkun kerran elämässäni myös ollut ei-konsensuaalisessa nyrkkitappelussa ja toisaalta pelannut joukkueurheilulajia jossa saa taklata, tiedän, että se ihan sama adrenaliini ulvoo rakkauslauluja sydämessäni myös kun satutan jota kuta vähemmän konsensuaalisesti. BDSM on vaan yksi järkevä tapa kanavoida tällaisia viettejä.
Minulla tämä ehkä liittyy enemmänkin itselleen selittämiseen kuin toisille. Vähän muutenkin häiritsee se potentiaalinen nolostuminen esim. jonkun hyvän ystävän puolesta, jos tästä kävisikin ilmi, että on ahdasmielinen. Mutta esim juuri tuo sadismi, kivun tuottaminen. Oli yllätys että se tuntui niin hyvältä - jotenkin jäin hieman pohtimaan asiaa, että miksi ja miten näin. Mutta siis joo, se adrenaliini, hallinta ja nöyryyttäminen, tabujen rikkominen. Se jotenkin salpaa hengen, on vaan hienoa.
Lainaus käyttäjältä: hwyl - 19.03.2021, 16:30Minulla tämä ehkä liittyy enemmänkin itselleen selittämiseen kuin toisille. Vähän muutenkin häiritsee se potentiaalinen nolostuminen esim. jonkun hyvän ystävän puolesta, jos tästä kävisikin ilmi, että on ahdasmielinen. Mutta esim juuri tuo sadismi, kivun tuottaminen. Oli yllätys että se tuntui niin hyvältä - jotenkin jäin hieman pohtimaan asiaa, että miksi ja miten näin. Mutta siis joo, se adrenaliini, hallinta ja nöyryyttäminen, tabujen rikkominen. Se jotenkin salpaa hengen, on vaan hienoa.Ihminen on petoeläin.Kyky väkivaltaisuuteen on ominaisuus, jota evoluutio on suosinut.Nyky yhteiskunta tarjoaa harvoille mahdollisuuden toteuttaa väkivaltaisia viettejä, mikä on tietysti hyvä, koska ei konsensuaalinen väkivalta on hajottavaa niin uhrille kuin tekijälle. Samalla konsensuaalinen väkivalta voi molemmille osapuolille olla vapauttava ja tyydyttävä kokemus. Eikä siinä ole mitään väärää. On pelkästään järkevää toteuttaa lajityypillistä viettitoimintaa eettisesti kestävällä tavalla.