Baarin kannatusmaksut
Just niin.Oon elänyt näin sen verran ison osan elämästä, että osaan hoitaa jutut ilman, että loukkaan tai pakotan ketään vastenmtahtoista vaniljaa mukaan meidän perverssiin valta-asetelmaan.Lyhyesti siis: vastaan subin puolesta. Kinkykonseptissa voin kertoa, että häntä puhutellaan minun kautta. Vaniljakonseptissa hoidan tilanteen diskreetisti. Vaniljaystävien tapaamiset ovat toki eriasia, eivätkä hänen vaniljaystävättärien tarvitse kysyä lupaa puhutteluun, kun lupa-asia on hoidettu jo kodin suojassa.Koskaan ei ole valta-asetelma aiheuttanut ongelmia tai herättänyt huomiota.
[...]Olen aloittanut harrastuksen noin 50 vuotta sitten ja silloin noista piti kiinni ainakin osa harrastajista. Ajatuksena oli, että subilta/nartulta/orjalta piti ns. pyytää puhuttelulupa saadakseen keskustella parin määräävässä asemassa olevan kanssa. Ainakin tuolloin se toimi hyvin. Kysymys on, siis onko tällä hetkellä käytössä tässä asiassa minkäänlaista käyttäytymissääntöä.[...]
Tässä on historian havinaa, mut ei niin kaukaa. https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=22704.0
Tervehdys kaikki mahdolliset pervot kautta suomenOlen pitkän linjan Master ja aikoinaan aloittaessani harrastamaan näitä juttuja, törmäsin hyvinkin tiukkaan etikettiin koskien harrastajien välisiä keskusteluja. Olen aloittanut harrastuksen noin 50 vuotta sitten ja silloin noista piti kiinni ainakin osa harrastajista
...aikoinaan aloittaessani harrastamaan näitä juttuja, törmäsin hyvinkin tiukkaan etikettiin koskien harrastajien välisiä keskusteluja. Olen aloittanut harrastuksen noin 50 vuotta sitten ja silloin noista piti kiinni ainakin osa harrastajista. Ajatuksena oli, että subilta/nartulta/orjalta piti ns. pyytää puhuttelulupa saadakseen keskustella parin määräävässä asemassa olevan kanssa.
Lainaus käyttäjältä: MasterPain - 30.01.2021, 15:37...aikoinaan aloittaessani harrastamaan näitä juttuja, törmäsin hyvinkin tiukkaan etikettiin koskien harrastajien välisiä keskusteluja. Olen aloittanut harrastuksen noin 50 vuotta sitten ja silloin noista piti kiinni ainakin osa harrastajista. Ajatuksena oli, että subilta/nartulta/orjalta piti ns. pyytää puhuttelulupa saadakseen keskustella parin määräävässä asemassa olevan kanssa. Ihan samalla etiketillä aloittelin 25 vuotta sitten, ja vapaana oleva subi/orja ei myöskään ilman puhuttelulupaa voinut lähestyä vierasta D:tä. Tuttu D asetti vuorostaan subille/orjalle kommunikointisäännöt, miten tervehditään jne.Onhan nykytilanne melkoinen kontrasti tuohon aikaan verrattuna, mutta toisaalta minusta muutos on myös oikeasuuntainen ollut. Kanssakäyminen ihmisten välillä on vapautunut & keskinäinen kunnioitus sopii joka tilanteeseen - tai ainakin pyrkimys siihen. Keskenään taas voidaan sopia mitä sääntöjä kukin kokee tarpeelliseksi korostaa.
Lainaus käyttäjältä: Alistavaherra - 01.02.2021, 11:03Ihan samalla etiketillä aloittelin 25 vuotta sitten, ja vapaana oleva subi/orja ei myöskään ilman puhuttelulupaa voinut lähestyä vierasta D:tä. Tuttu D asetti vuorostaan subille/orjalle kommunikointisäännöt, miten tervehditään jne.Onhan nykytilanne melkoinen kontrasti tuohon aikaan verrattuna, mutta toisaalta minusta muutos on myös oikeasuuntainen ollut. Kanssakäyminen ihmisten välillä on vapautunut & keskinäinen kunnioitus sopii joka tilanteeseen - tai ainakin pyrkimys siihen. Keskenään taas voidaan sopia mitä sääntöjä kukin kokee tarpeelliseksi korostaa.Miten silloin sai sen ekan kontaktin luotua yhtään keneenkään, siis siinä vaiheessa kun ei tuntenu ketään? 🙂Se on mahdollista, että olisin ollu tässä skenessä paljon pidempään, jos joku olis neuvonu ton asian mulle 25 vuotta sitten tai niillä main. 😂
Ihan samalla etiketillä aloittelin 25 vuotta sitten, ja vapaana oleva subi/orja ei myöskään ilman puhuttelulupaa voinut lähestyä vierasta D:tä. Tuttu D asetti vuorostaan subille/orjalle kommunikointisäännöt, miten tervehditään jne.Onhan nykytilanne melkoinen kontrasti tuohon aikaan verrattuna, mutta toisaalta minusta muutos on myös oikeasuuntainen ollut. Kanssakäyminen ihmisten välillä on vapautunut & keskinäinen kunnioitus sopii joka tilanteeseen - tai ainakin pyrkimys siihen. Keskenään taas voidaan sopia mitä sääntöjä kukin kokee tarpeelliseksi korostaa.
Miten switchit?