Baarin kannatusmaksut
mitä on karkkikauppasubit?? valikoivia? jokseenkin erilaisia kuin omanarvonsa tuntevat ihmiset? erilaisia kuin ihmiset jotka siis tuntevat itsensä tarpeeksi hyvin tietääkseen millä tavalla jonkin asia kuten kumppanuus todennäköisesti sujuisi parhaiten ja siitä huolimatta koittaa joustaa jotta toiselle ihmiselle on tilaa ihmisenä? kuulostaa vaan kovin 'pelle' nimeämiseltä tällainen sana kuin 'karkkikauppasubi'.
mielestäni kuitenkin on pystyttävä tasajakoiseen arkeen ja ymmärrettävä, että kaikkea ei voi dominoida ja hallita oman pillin mukaan, tai sitten on miehen aika tunnustaa olevansa rajatusti dominoiva ja pidättäytyä alueella jonka hallitsee.
Lainaus käyttäjältä: sunshinecrayons - 26.01.2021, 19:48mitä on karkkikauppasubit?? valikoivia? jokseenkin erilaisia kuin omanarvonsa tuntevat ihmiset? erilaisia kuin ihmiset jotka siis tuntevat itsensä tarpeeksi hyvin tietääkseen millä tavalla jonkin asia kuten kumppanuus todennäköisesti sujuisi parhaiten ja siitä huolimatta koittaa joustaa jotta toiselle ihmiselle on tilaa ihmisenä? kuulostaa vaan kovin 'pelle' nimeämiseltä tällainen sana kuin 'karkkikauppasubi'.Minä näen karkkikauppasubit subeina, joilla on lista asioista jotka haluavat kokea - eivätkä ole valmiita poikkeamaan listalta D-henkilön vuoksi. Eikä siinä ole yhtään mitään vikaa. Se on ihan sallittua, vaikka eivätkään matchaa kaikkian kanssa. En ymmärrä miten se olisi ristiriidassa "omanarvontunnon" kanssa. Omanarvontuntoakin voi olla monenlaista - se voi olla tervettä itsetuntoon pohjautuu omien rajojen tuntemista tai sitten se voi olla "olen uniikki lumihiutale jota kukaan ei voi ymmärtää"-emoilua joka pohjautuu heikkoon itsetuntoon.Lainausmielestäni kuitenkin on pystyttävä tasajakoiseen arkeen ja ymmärrettävä, että kaikkea ei voi dominoida ja hallita oman pillin mukaan, tai sitten on miehen aika tunnustaa olevansa rajatusti dominoiva ja pidättäytyä alueella jonka hallitsee.Ylläoleva on jo hyvää pohdintaa siitä minkälaisessa suhteessa haluat olla! Se, että nimenomaan ei halua 24/7-suhteeseen rajaa kätevästi ihmisiä.
Mä nyt tosiaan oon alkanu "ottaa haltuun" tätä karkkikauppasubiutta vaikka se on haukuksi tarkoitettu. 🙂 Mulla on kyllä lista asioista, joita haluan kokea - ja lista asioista, joita en halua kokea. Toisaalta mulla on melko vähän ehdottomia kovia rajoja - mutta ne on kyllä sit täysin ehdottomia.Mietin tota, että oonko valmis joustaan mun listoista D:n vuoksi ja kuinka paljon. Sanoisin, että lähtökohtaisesti se on sovittelua. Ihanteellisesti musta olis hyvä, että lähtötilanteessa mun listat ja D:n listat matchää aika hyvin. En varmaankaan alkais alunperinkään suhteeseen ihmisen kans, joka haluaa tosi erilaisia asioita kuin minä.Toisaalta, mun "vihreällä" listalla voi olla juttuja, joita D ei halua toteuttaa ja se on täysin fine. Niin karkkis kuin oonkin, ei mun välttämättä ihan kaikkee tarvi saada. Aattelen enemmän, että oon avoin kokemuksille X ja Y, kiinnostunut ko. jutuista, ja ne sit tulee mun elämään jos on tullakseen. Sekin voi olla vaihtoehto, että "harrastan" jotain tiettyä aktiviteettia itsekseni tai jonkun kinkykaverin kanssa, jos D antaa siihen luvan. Ja ei, hänen ei ole pakko antaa lupaa. Nää on neuvotteluasioita. Tarpeeksi hyvän tyypin vuoksi voi luopua jostain."Punaisesta" tai edes "keltaisesta" listasta joustaminen on sit mulle näin karkiksena jo paljon isompi kynnys. Lähden siitä, että mun ei tarvi tehdä mitään mitä en halua. Mut oon mä avoin keskustelulle. Joskus sitä kasvaa vähitellen toisen fetisseihin. Oppii tajuun niitä paremmin. Alkaa aatella, että no, kaipa sitä vois kokeilla. Joskus näin löytää itsestään ihsn uusia puolia. Mutta mä en katso velvollisuudekseni mukautua toisen kaikkiin haluihin, vaikka kuin olis suhteessa D/s-dynamiikka. Mulla on mun rajat ja mulla saa olla. Jos mun rajat olis toiselle liian rajoittavat, sit hänen pitäis ettii joku muu. Voin myös olla avoin sille, että mun D toteuttaus jonkun toisen kanssa jotain juttua, mitä mä en halua tehdä. En oo kyllä ollu tämmösessä tilanteessa, vielä, mutta voisin harkita suostumista semmoiseen järjestelyyn. Mutta mun ei oo pakko.Mä oon kyllä myös samalla tosi miellyttämishaluinen. Ehkä jopa siinä määrin, että mun on tärkeää varmistaa aina välillä, etten oo suostunu tai suostumassa mihinkään mua hajottavaan ihan vaan miellyttääkseni.Ai niin. Hajoaminen on mun punaisella listalla. Mua ei rikota. Tästä en jousta. Karkkis mikä karkkis.
mistä sait käsityksen etten halua 24/7 suhdetta? vastasin kyseisellä lauseella vain siihen miten näen kiukuttelevan domin joka hajoaa kun kaikki ei menekään hänen pillin mukaan enkä todellakaan lähtisi suhteeseen ihmisen kanssa joka hajoaa toistuvasti siitä, että ei yllätys yllätys pystykkään hallitsemaan kaikkea. en millään tavalla tarkoittanut vastata ettenkö haluaisi 24/7 suhteeseen vakaan ja tasapainoisen domin kanssa -- jolla siis ei mene herneet sieraimiin aina kun oma pilli ei soikaan.
Lainaus käyttäjältä: sunshinecrayons - 27.01.2021, 11:12mistä sait käsityksen etten halua 24/7 suhdetta? vastasin kyseisellä lauseella vain siihen miten näen kiukuttelevan domin joka hajoaa kun kaikki ei menekään hänen pillin mukaan enkä todellakaan lähtisi suhteeseen ihmisen kanssa joka hajoaa toistuvasti siitä, että ei yllätys yllätys pystykkään hallitsemaan kaikkea. en millään tavalla tarkoittanut vastata ettenkö haluaisi 24/7 suhteeseen vakaan ja tasapainoisen domin kanssa -- jolla siis ei mene herneet sieraimiin aina kun oma pilli ei soikaan.Meillä on selkeästi eri käsitys siitä mikä on 24/7-suhde. Mutta sillä kuinka minä näen asian ei ole merkitystä vaan sillä miten mahdollisessa suhteessa asiat kommunikoidaan. Olen pahoillani, että tulkitsin viestejä väärin.
BDSM-termit ei oo kovin eksakteja.Toiset tuntuu tarkoittavan samaa total power exchangella ja 24/7. Ite taas näkisin, että nää on vähän eri asia. Musta D/s-suhde voi olla 24/7 eli "aina voimassa", vaikkei se toisaalta olis puhtaasti TPE. Voi olla, että on esim. sovitut rajat siitä, mitkä asiat on D:n päätettävissä aina, ja mitä s päättää itse. Silloin suhde ei oo TPE, mutta toisaalta se voi olla 24/7 sikäli, että D:llä on aina oikeus päättää niistä asioista, jousta hänellä sovitusti on oikeus päättää. Erotuksena sessiosuhde, jossa D päättää joko aivan kaikesta tai sovituissa rajoissa, mutta vain session keston ajan, ei sen ulkopuolella.TPE-suhteessa periaatteessa hypitään aina D:n pillin mukaan, ihan joka asiassa ja silloinkin kun hän on "väärässä". Periaatteessa siinä on se etu, että sittenpähän ei oo kellään herne nenässä.Mä myönnän suoraan että puhdasoppinen TPE on mulle mahdottomuus niin elämäntilanteen kuin jo luonteen puolesta. Mutta oon makustellu tässä sitä, kykenenkö siihen, että 24/7 ne asiat, jotka on sovittu ylemmän päätettäväksi on ylemmän päätettäviä. Vaikka mua kuin ketuttais, ärsyttäis ja tekis mieli syljeskellä. En tiiä. Joku siinä kyllä kiehtoo.Yhdyn kuitenkin Vilan näkemykseen, että tärkeintähän on, että suhteen sisällä tiedetään mitä ollaan ja millä säännöillä mennään.
Hei kaikille, olen uusi näissä piireissä ja hakeuduin tänne kun huomasin yhä enemmän keskustelevan itseni ja oman pääni kanssa..Olen luonteeltani ja toimiltani melko dominanssi. Ja niin typerältä kuin tämä minusta onkin alkanut tuntua, ihmiset ympärilläni tuntuvat sitä kovin arvostavan. Välillä duunipalaverissakin mietin, miten kunnon piiskaus olisi se mitä tyypit oikeasti taitaisivat tarvita tai jotain muuta kylmää kyytiä sen sijaan että vedän vain tiukkoja rajoja ja toistan kerta toisensa kertaan samoja asioita. Nautin kyllä dom piirteistäni ja myös mielelläni niitä korostan Nyt kuitenkin olen huomannut että sisälläni palaa myös selkeä subin rooli. Vaikka olen naimisissa, joka perustuu ns.tasa-arvoisuudelle ja jossa seksi on melko tylsää peruspanoa, olen ollut tyytyväinen. Nyt tässäkin tilanne on muuttunut. Pelkkä seksi ei jaksa kiinnostaa koska pää jää tyhjäksi. Mieheni ei jaksa kiinnostaa dom piirteitäni. Silloin tällöin, hyvin harvoin mieheni on kiinnostunut kovemmista otteista ja antaa muijalle kovaa ja kylmää kyytiä. Olen tavannut myös jo vuosia sitten miehen, joka herätti minussa hyvin outoja tuntemuksia. Nyt tiet veivät uudelleen yhteen ja keskustelimme asioista. Ymmärsin että vetovoima johtuu siitä, että olen tässä selkeästi alistuvassa asemassa. Pelkkä katse saa suuni kiinni ja housut märäksi. Eikä ne housut vaan se tunne... Olen miettinyt onko tällä muita, joilla molemmat puolet ovat vahvoja ja esillä? Tälläinen Jekyl&Hyde olo on todella sekasortoista, mutta samaan hetkeen tunnen ajatusten olevan kirkkaampi ja selkeämpi kuin koskaan...
ja nythän se sitte putkahti mieleen se muisto miksi taapero-dom-tantrum iski niin vahvasti. oman äitini käytös riitatilanteissa isääni kohtaan. kiteytyen lopulta sellaiseen tilanteeseen jossa oikein ilkkui ja istui keittiön pöydällä sormet korvissa ja ilmeili. siis jos kommunikaatio tasot menee siihen, että toinen ihminen lapsellistuu, ja alkaa kiukuttelemaan kun asiat ei mene niinkuin herra tai rouva tahtoo, niin, ei kiitos. ikää tällä rouvalla oli kait lähemmäs 50 silloin, itse olin teini-ikäinen ja hän haki käytökselleen minulta hyväksyntää siinä ilveilyn välissä.