Baarin kannatusmaksut
Paljon on ajatuksia! Identiteetti hakusessa... Tästä palstasta: älä pelästy rajuimpia piiskauskuvia tai rajuimpia sessiotarinoita. Joillekin se on se mitä haluavat, joillekin fantasiaa (pitäisiköhän vähän venyttää oman subin rajoja...), joillekin vähän liikaa.Itse ehkä olen pehmeimmästä päästä täällä. Vaimoni saa päättää haluaako harrastaa seksiä kanssani vai ei. En pakota häntä mihinkään, koska ei minun tarvitse. Hän alistuu mielellään ja edellytän, että esim käskyn: "suuhun", hän toteuttaa välittömästi. Kuten muutkin käskyni. Arvostan ja rakastan häntä todella paljon! Hän on tasa-arvoinen kumppanini, paitsi silloin kun rakastellaan. Tai... ehkä sekin on tasa-arvoa, että kumpikin saa haluamansa.
ollappa joskus muuta kuin: demiseksuaali, valikoivasti alistuva, oman mielen omaava, itsesuojeluvaistoinen, erakkoluonteinen, toisnaisellinen yksilö joka vielä haluaa molemminpuolista kunnioitusta, naissukupuolen arvostamista, jossain määrin naiseuden ihailua ellei liipaten jopa palvontaa naiseutta kohtaan. joka haluaa antaa rakkaudesta ja sen tuntemisesta juontuvaa alistumista ja palvelemista, oman kumppanin ihailua, omista haluista nauttimista ilman sitä suuresti kuulutettua häpeän tunnetta (en juuri ymmärrä muussa yhteydessä kuin shokeeraavan materiaalin hetkellistä seksuaalista mielihyvää tuottavassa tilanteessa). ilman sanallista maanrakoon polkemista, halventamista.
orjuuttamista 24/7 ilman mitään omanarvontuntoa tai toiveita
Lainausorjuuttamista 24/7 ilman mitään omanarvontuntoa tai toiveitaPakko sanoa, että ylläolevaa toimintaa ei ole olemassa. Orjuushommeleita ei oikeen harjoita "omanarvontunnottomat" ihmiset. Päinvastoin on lähes aina hyvin tarkasti speksatut vaatimukset toisella osapuolelle. Siinä jää karkkikauppasubit toiseksi kun orjat alkavat luokittelemaan vaatimuksiaan
Onko kukaan lopulta missään just oikeassa paikassa etsimässä seuraa? 🙂Me ollaan kaikki yksilöitä, toiset enemmän ja toiset vähemmän jonkun normin mukaisia. Yhteen sopivuudet on monimutkaisia juttuja: kyse kun on paitsi siitä, etsitäänkö samaa asiaa, myös siitä, ollaanko ylipäätään luonteiden ja kommunikointitapojen yms. puolesta riittävän yhteensopivia. Sanon "riittävän yhteensopivia" koska en usko kenenkään kahden (saati useamman) henkilön täydelliseen yhteensopivuuteen. Enemmänkin kyse on siitä, mikä kombo saadaan toimimaan niin, että jäädään enemmän plussalle kuin miinukselle.Mä en voi luvata sulle, että löydät täältä sen paremmin kuin muualtakaan "sitä oikeaa" sulle. Mä en voi luvata sitä itsellenikään. Mutta meillä molemmilla on täysi oikeus etsiä onnea täällä tai missä vaan me itse halutaan. Sitä sit löytyy. Tai on löytymättä. Se on elämää. 🙂Mäkään en oikein koe sopivani laatikoihin. Mut aina joskus niiden lootien välissä törmää johonkin toiseenkin, joka ei oikein sovi niihin. Ei ehkä haluakaan sopia. Ja sit... siitä voi tulla. Jotain.
Jos ymmärsin oikein (helposti ymmärrän väärinkin, pahoittelut jos näin kävi), aloittaja olettaa, että täällä "pitäisi" helposti ja nopeasti antaa seksiä kumppaniehdokkaille, että pääsisi edes alkuun tutustumisessa.Ei tietenkään tarvitse. Kukin tyylillään. Ja silti täältäkin voi löytää oikean (ulkopuolisille perinteisen oloisen) kumppanin. Ihan sama onko kahdenkeskinen tekeminen softia vai raakaa mättöä.Mutta ei se helppoa välttämättä ole, jos on kovat kriteerit. On niitä monella muullakin täällä. Minun mielestä seuranhaku ei ole kylläkään helppoa missään. Enkä odota sen olevan helppoa. Se on mitä on. Täällä, tinder, kaupan kassajono...
Lainausollappa joskus muuta kuin: demiseksuaali, valikoivasti alistuva, oman mielen omaava, itsesuojeluvaistoinen, erakkoluonteinen, toisnaisellinen yksilö joka vielä haluaa molemminpuolista kunnioitusta, naissukupuolen arvostamista, jossain määrin naiseuden ihailua ellei liipaten jopa palvontaa naiseutta kohtaan. joka haluaa antaa rakkaudesta ja sen tuntemisesta juontuvaa alistumista ja palvelemista, oman kumppanin ihailua, omista haluista nauttimista ilman sitä suuresti kuulutettua häpeän tunnetta (en juuri ymmärrä muussa yhteydessä kuin shokeeraavan materiaalin hetkellistä seksuaalista mielihyvää tuottavassa tilanteessa). ilman sanallista maanrakoon polkemista, halventamista.Vaatiiko BDSM noita? Edustaako subien suuri enemmistö ihmis-ryhmää, joka nauttii sanallisesta polkemisesta ja halventamisesti? Sitäkö tämä on?Minä sanoisin, että ei ole.En tiedä mitään seuranhausta tämän foorumin tai BDSM-skenen välityksellä, joten siihen en sano mitään. Sen sijaan ihan omasta kokemuksesta sanoisi, että ennen kuin rakentaa itselleen "minä en ole tuota mitä te olette"-ajatuksia niin kannattaa tutustua ihmisiin - monet vastavat hyvinkin henkilökohtaisiin kysymyksiin täällä ja etenkin chatissa on syvällistä ja hyvää keskustelua aiheesta kuin aiheesta.Minä nautin makuuhuoneessa "huonosti kohtelusta", mutta en koe että minua olisi koskaan halveksittu tai sanallisesti haukuttu tässä ihmisuhteessa. Aikaisemmissa vaniljasuhteissa oli tosi paljon enemmän ikävyyttä. Toki joo kyllä, kun elää rakkaussuhteessa Master-henkilön kanssa niin dominoivan luonteen omaavilla ihmisillä on omat haasteensa. Jos hommat eivät mene dominoivan luonteen omaavan henkilön mielen mukaan niin voit olla tekemisissä aikuis-taaperon kanssa - mutta se ei ole halveksimista, se on vaan tosi ärsyttävää. Uskoisin, että nuoremmilla dominoivilla persoonallisuuksilla tämä on varmaan vähän haastavampaa kuin vähän vanhemmilla, joilla elämä on opettanut vähän. Joillakin se voi näkyä foorumitrollaamisena, yleisenä internetpelleilynä ja egoiluna, mutta se ei ole vaarallista - älä anna sen hämätä. Mitä tulee naissukupuolen arvostamiseen niin ensin kannattaa pohtia - arvostatko sinä itse naissukupuolta? Osaatko vaatia itsellesi arvostusta? Miehet ajattelevat naisista eri tavalla, ja etenkin cis-miehillä on joskus/usein vaikeuksia hahmottaa sitä mikä on naissukupuolta loukkaavaa ja mikä ei. Sen voi ihan kertoa. Suurin osa tajuaa, että hei mulle ei puhuta noin.
"olenko liian softi kinkyksi"Ei kinkyys ole vain hc masokisti, joka kaipaa nöyryytystä, maahan polkemista, orjuuttamista 24/7 ilman mitään omanarvontuntoa tai toiveita, rajoja. Ja itseasiassa, se softikin voi olla kinkyä..todellakinJa kuinka paljon ihmisessä on kinkyä, kuinka paljon vaniljaksi laskettavaa. Mutta jos ei koe olevansa 100% vanilja ja kaipaa selkeästi jotain mitä täällä tulee vastaan, kokee että haluaisi löytää seuraa täältä eikä perustyyppiä tinderistä, niin kyllä se riittää. Kyllä silloin on oikeassa paikassa. "sänkyyn pitäisi hypätä - - mahdollisimman alkuvaiheessa"Aika paljon löytyy muitakin demi-tyyppejä täältä, jotka ei heti halua olla jakamassa. Aika paljon löytyy tyyppejä, jotka menevät vakavampi seuranhaku edellä, eivätkä sen takia halua ensimmäisenä sänkyyn hypätä.Ei tarvitse kokea painetta antaa heti jos joku muu, vaikka useampikin niin tekee. Ei toimi kaikille. Itselle on todella helppo sanoittaa tietyt rajat, koska en mene vieraan ihmisen halut ja toiveet edellä. On vain tervettä tiedostaa ja sanoittaa toisellekin mikä on ok ja mikä ei, missä voi joustaa ja mistä ei itse saa yhtään mitään, mikä olisi itselle peräti rikkovaa. Jos toinen ihminen ei kunnioita omia rajoja, haluaa kaiken omalla tavallaan, niin sehän karsii kivasti jo alkutaipaleella vääränlaiset ihmistyypit pois.No sitten tuo teema mitä halutaan ihmissuhteelta. Jos etsitään sessiointia, parisuhdetta jossa kinkyys ja sen osalta yhteensopivuus ja tarpeet on alleviivattuna etusijalla niin hyvä se on sanoittaa auki mitä preferoi. Jos seuranhaku listaa omat kinkit ja toiveet toiselle niiden osalta, mutta ei paljon muuta niin voihan se antaa kuvan että ihminen menee tämä aspekti edellä vaikkei se edes pitäisi täysin paikkaansa, mutta kyllä itse kukin aika tarkkaan saa aina miettiä mitä sanailee. Kyllähän ilmoituksessa pyritään tuomaan esille ne olennaiset, kriittiset asiat. Joillekin se painotus voi mennä seuraa hakiessa seksi/seksuaalisuus/kinkit edellä ja toinen painottaa tunnepuolta ja arjen yhteensopivuutta, kaikkea siltä väliltä ja muutakin löytyy. Kyllä jos seuranhakuilmoituksia selaa, niin haetaan paljon muutakin kuin temppelihoroja edelleenkään et ole väärässä paikassa tai yksin asian kanssa