Baarin kannatusmaksut
Hei! Muutan Helsinkiin tän kuun puolivälistä. Mieluusti pitäisin miitin viikolla 18-24.7, mikä paikka vain parhaiten sopisi. Mikä olisi teille paras mahdollinen päivä?
Olen myös kiinnostunut, mutta ulkomailla heinäkuun loppuun asti. Olisiko ihan tylsää lykätä tätä elokuulle?
Buu Tampereelta poismuuttamiselle!
Lainaus käyttäjältä: brendac - 11.07.2022, 08:56Olen myös kiinnostunut, mutta ulkomailla heinäkuun loppuun asti. Olisiko ihan tylsää lykätä tätä elokuulle?ei ollenkaan! mulle käy 1., 2., 8., 9. 12-14. ja 19.8. mikä parhaiten muille käyttäjille?miitistä: mietin että sisältö vois olla ihan vain istuskelua ja jutustelua esim tokoinrannassa. lähinnä sellainen missä voidaan vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia fetissin ääreltä. jos halutaan myöhemmin nähdä toiminnallisemmissa merkeissä niin voidaan sopia siitä sitten miitissä erikseen.Lainaus käyttäjältä: Ynspi - 12.07.2022, 16:00Buu Tampereelta poismuuttamiselle! tuun käymään siellä kyllä varmasti!
Olisiko se sitten tuo 19.8.?
Lainaus käyttäjältä: brendac - 09.08.2022, 19:10Olisiko se sitten tuo 19.8.?Sovitaan niin. Kello 17?