Baarin kannatusmaksut
Ulkonäkö on syvällisempi asia kuin sanasta voi päätellä.Se voi olla Tyyliä, tapa laittautuaKehon mittasuhteita Ilmeitä, eleitäSitä, miltä onnistuu näyttämään kuvassa (joka voi olla huonompi kuin livenä)Iän ja elämänkokemuksen merkkejäTapa kantaa itsensäSymmetriaa ja muuta biologisia vaistoja herättelevääYksittäisiä ominaisuuksia: pituus, takamuksen koko...Toisaalta siis osa persoonallisuutta, toisaalta jotain katsojan silmän arvioimaa. Siis on sillä vaikutusta, vähintään kokonaisuuden osana, mutta itse sopii miettiä mistä omassa arviossa on kyse.
Mistään ei tingitä. - Miksi tyytyä mihinkään puolittaiseen ratkaisuun, jos se ei oikeasti ole se mitä etsit.
Tässä ovat nyt olleet äänessä sellaiset, joilla on ilmeisesti varaa valita ja joiden ei tarvitse tinkiä.Kiinnostavaa olisi kuulla kommentetja myös sellaisilta, jotka ovat joutuneet tyytymään puolinaiseen, kun eivät parempaa saa. Veikkaan, että ainakin alistuvissa miehissä voi olla jokunen. Anyone?
Lainaus käyttäjältä: Index - 21.01.2021, 13:25Ulkonäkö on syvällisempi asia kuin sanasta voi päätellä.Se voi olla Tyyliä, tapa laittautuaKehon mittasuhteita Ilmeitä, eleitäSitä, miltä onnistuu näyttämään kuvassa (joka voi olla huonompi kuin livenä)Iän ja elämänkokemuksen merkkejäTapa kantaa itsensäSymmetriaa ja muuta biologisia vaistoja herättelevääYksittäisiä ominaisuuksia: pituus, takamuksen koko...Toisaalta siis osa persoonallisuutta, toisaalta jotain katsojan silmän arvioimaa. Siis on sillä vaikutusta, vähintään kokonaisuuden osana, mutta itse sopii miettiä mistä omassa arviossa on kyse.Erittäin hyvin sanottu ja olen samaa mieltä monilta osin.
Varsinaisia synnynnäisiä ulkoisia piirteitä (kasvojen muoto, luusto, pituus jne) enemmän merkitsee se mitä ulkonäkö kertoo ihmisestä. Pukeutuuko tilanteeseen sopivalla tavalla, oman tyylinsä mukaisiin perussiisteihin ja ehjiin vaatteisiin, millainen se tyyli on, onko hiukset puhtaat ja kammatut, hymyileekö, miten kantaa itsensä, mitä kehonkieli kertoo. Jälkimmäiset on kaikki tehtävissä ja opeteltavissa ja niillä voi vaikuttaa viehättävyyteen todella paljon.
Ulkonäössä on sen verran monta ulottuvuutta, että ei ole yksittäistä janaa "rumista" "kauniisiin". Ja sitten ihmisillä voi olla erilaisia mieltymyksiä. Itse huomaan kiinnostuneeni aina persoonallisen näköisistä naisista, joissa on minulle "se jokin". Nämä naiset eivät ole välttämättä olleet "kauniita" jonkun muun mielestä, minulle kyllä.