Baarin kannatusmaksut
Yleensä muodit menee sykleissä. Posliini alkaa olla nähty, ennustan että karvaisuus on tulossa takaisin.
Lainaus käyttäjältä: Fia - 16.01.2021, 11:30Yleensä muodit menee sykleissä. Posliini alkaa olla nähty, ennustan että karvaisuus on tulossa takaisin.Fia, herttinen sentään.Tuo on kauhistuttava ennustus, mutta luultavasti todenmukainen huomio. 👅 Toivoa sopii, että posliinit sinnittelevät sittenkin kun ovat poistuneet muodista.
Lainaus käyttäjältä: 101 - 17.01.2021, 02:43Lainaus käyttäjältä: Fia - 16.01.2021, 11:30Yleensä muodit menee sykleissä. Posliini alkaa olla nähty, ennustan että karvaisuus on tulossa takaisin.Fia, herttinen sentään.Tuo on kauhistuttava ennustus, mutta luultavasti todenmukainen huomio. 👅 Toivoa sopii, että posliinit sinnittelevät sittenkin kun ovat poistuneet muodista.Hei mimmit, täällä on joku pervo hassu vanhus joka diggaa posliinia. LOL. Vähänkö retro. 😉
Lainaus käyttäjältä: Fia - 17.01.2021, 09:31Lainaus käyttäjältä: 101 - 17.01.2021, 02:43Lainaus käyttäjältä: Fia - 16.01.2021, 11:30Yleensä muodit menee sykleissä. Posliini alkaa olla nähty, ennustan että karvaisuus on tulossa takaisin.Fia, herttinen sentään.Tuo on kauhistuttava ennustus, mutta luultavasti todenmukainen huomio. 👅 Toivoa sopii, että posliinit sinnittelevät sittenkin kun ovat poistuneet muodista.Hei mimmit, täällä on joku pervo hassu vanhus joka diggaa posliinia. LOL. Vähänkö retro. 😉Ajatella. Tuo on sitten sitä tulevaisuuden meininkiä, kun 2000-luvulla syntyneet ilkkuvat. 🤪Otan sen riskin.
Lainaus käyttäjältä: 101 - 17.01.2021, 14:42Lainaus käyttäjältä: Fia - 17.01.2021, 09:31Lainaus käyttäjältä: 101 - 17.01.2021, 02:43Lainaus käyttäjältä: Fia - 16.01.2021, 11:30Yleensä muodit menee sykleissä. Posliini alkaa olla nähty, ennustan että karvaisuus on tulossa takaisin.Fia, herttinen sentään.Tuo on kauhistuttava ennustus, mutta luultavasti todenmukainen huomio. 👅 Toivoa sopii, että posliinit sinnittelevät sittenkin kun ovat poistuneet muodista.Hei mimmit, täällä on joku pervo hassu vanhus joka diggaa posliinia. LOL. Vähänkö retro. 😉Ajatella. Tuo on sitten sitä tulevaisuuden meininkiä, kun 2000-luvulla syntyneet ilkkuvat. 🤪Otan sen riskin. Loppukuittaus afropäällä?!?
Menee ehkä vähän aiheen vierestä, mutta minun mielestä tämä seuraava asia on myös tärkeä ottaa huomioon. Joillain, kuten mulla, tulee aina sisäänpäinkasvaneita karvoja kun vetää alapään paljaaksi. Aivan sama lähteekö karvat juurineen vai pelkästään sheivaten. Vuosia sitte koin, että minun on pakko olla posliini tai kukaan ei minua huolis. Siinä vaiheessa oli pakko miettiä asioita uusiksi, kun sisäänkasvaneita karvoja tuli koko ajan lisää eikä kaikki kasvanu ulos. Etin netistä kaikki vinkit niiden ehkäisyyn, eikä mikään auttanu. Koska jotkut niistä ei kasvanu ulos kuukausien jälkeenkään, jouduin tonkimaan ne ihon alta veitsen ja pinsettien avulla. Olin lukenu että sisäänpäinkasvaneet karvat aiheuttaa kivuliaan tulehduksen jossain vaiheessa jos eivät kasva itestään ulos, jonka takia päätin tehä niin. Siinä muutamia kertoja alapäätäni veitsellä viillelleenä viimein aloin miettimään, että mikä helvetin järki tässä on? Minkä takia en voi hyväksyä itteeni karvallisena, minkä takia vaan ulkoisten paineiden takia yritän olla karvaton? Tajusin, että vaikka kuinka monet naiset sanoo "olen posliini koska itse pidän siitä enemmän", oikeasti sisimmässä tosi moni "pitää siitä itse enemmän", koska kokee olevansa vähemmän haluttava ja seksikäs karvojen kanssa, nimenomaan ulkopuolelta tulevien paineiden takia. Minusta sen ei pitäis olla niin, pitäis voida kokea olevansa ihan yhtä haluttava ja hyvä oli karvoja tai ei. Enkä ikinä sellaista domia itelleni huolis, jolle ei kelpaa trimmattu alapää jonka hygieniasta aina pidän huolen.