Baarin kannatusmaksut
Käyn kyllä suht säännöllisesti sokeroinnissa, eli pehkoksi asti ei pääse koskaan .Pidän posliinista, mutta elämässä on niin paljon muitakin juttuja ja menoja kuin sokeroinnissa käynti.Ja välillä on vaikea saada aikojakaan sille sokeroijalle.Ihan käytännön asiat estää olemasta ihan karvaton ihan koko ajan.Ja itse en höyläämiseen enää palaa, tulen siitä vaan kiukkuiseksi.
Menee vähän off topicin puolelle, mutta itse olen kokenut karvojen kommentoinnin hieman moukkamaisena, sama kuin muunkin ulkoisen kommentoinnin, ainakin jos on kyseessä uudehko tuttavuus. En mäkään arvostelisi D:n karvoja tai kehoa.
Lainaus käyttäjältä: Lilalight - 14.01.2021, 09:43Menee vähän off topicin puolelle, mutta itse olen kokenut karvojen kommentoinnin hieman moukkamaisena, sama kuin muunkin ulkoisen kommentoinnin, ainakin jos on kyseessä uudehko tuttavuus. En mäkään arvostelisi D:n karvoja tai kehoa.Tästä olen tismalleen samaa mieltä. Ulkonäöllisien seikkojen kommentointi (muk. luk. karvat) loukkaa todella helposti etenkin jos ei tunne toista hyvin. Näin voi vahingossa kaivaa esim. vanhoja traumoja yms esiin.