Baarin kannatusmaksut
Onko sille oma nimityksensä, jos (esimerkiksi) nainen haluaa vain bdsm-seksiä sen subin roolissa - eli kahlittuna, käytettynä ja piiskattuna - ilman, että siihen liittyisi sen kummempaa henkisen puolen alistumissuhdetta?
Hmm... Asiaa pohtiessa löytyikin mielenkiintoisia mielleyhtymiä. Yhdistän näköjään alistumisen hyvin vahvasti toisen miellyttämiseen omalta mukavuusalueelta poistumalla. Ilman edeltävää en oikein edes koe alistuvani eikä se olisi itselleni siis sitä 'oikeaa alistumista'. Täten kipusessio mieltymysteni mukaan toimien olisi nimenomaan bottomina toimimista eikä alistumista. Sama pätee aikalailla kaikkeen muuhunkin toimintaan.
Toisaalta tunnistan, että vahvasti 24/7-orientoituneena ja CNC-leikkeihin mieltyneenä, omat pohdintani saattavat olla aika värittyneitä. Minä kun tarvitsen tietynlaisen pakottamis- tai käyttöesine-elementin sessioihini saadakseni niistä sen, mitä kaipaan
Sessiosub.Silloin kun minulla on tarve päästä irroittelemaan kinkyn kautta, etsin suhteistani sellaisen ihmisen jonka tiedän osaavan asettuvan vastaanottajan/subin asemaan ja hän osaa myös nauttia siitä roolista.Minä pääsen hänen kautta toteuttamaan omaa sisällä olevaa kaipuuta session verran.Kokemusta sessiosubilla tarvitsee olla sen verran jotta hän osaa ottaa vastaan, osaa määrittää omat rajansa, osaa sanoa mitkä osa-alueet kiinnostavat ja sitten vain sessioimaan.On tavattoman nautinnollista sessioida ihmisen kanssa joka osaa mennä omaan rooliinsa ja nauttia siitä. Samoin kuin minulla on oma rooli missä toimin.
True Kinkyt on ihan omanlainen joukko. Heidän tapa olla on erilainen. Tarua vai totta, kas siinäpä pulma.Minä olen sessioDomina, silloin kun haluan olla sitä. Kerään rusinat pullasta ja nautin. En suostu ajattelemaan olevani jotenkin vähäarvoisempi. Sessiosubit keiden kanssa joskus leikin, heillä on minun silmissäni itseisarvo.Miten rohkeaa antautua kertasessioon. Se yksi kerta, ottaa, antaa, vain se hetki. Arvostan suuresti näitä subeja.
Sessiosubit keiden kanssa joskus leikin, heillä on minun silmissäni itseisarvo.Miten rohkeaa antautua kertasessioon. Se yksi kerta, ottaa, antaa, vain se hetki. Arvostan suuresti näitä subeja.
Joo, nyt kuulostaa tutulta ja osuvalta.Lainaus käyttäjältä: viaton - 11.01.2021, 15:29Hmm... Asiaa pohtiessa löytyikin mielenkiintoisia mielleyhtymiä. Yhdistän näköjään alistumisen hyvin vahvasti toisen miellyttämiseen omalta mukavuusalueelta poistumalla. Ilman edeltävää en oikein edes koe alistuvani eikä se olisi itselleni siis sitä 'oikeaa alistumista'. Täten kipusessio mieltymysteni mukaan toimien olisi nimenomaan bottomina toimimista eikä alistumista. Sama pätee aikalailla kaikkeen muuhunkin toimintaan. Tämä on jotain, mitä olen ihan vasta viimeisen parin päivän aikana alkanut hoksaamaan, lukiessani alistuvien kirjoituksia. Juuri tuo omalta mukavuusalueelta poistuminen toisen mieliksi. Hämmentävää!Lainaus käyttäjältä: viaton - 11.01.2021, 15:29Toisaalta tunnistan, että vahvasti 24/7-orientoituneena ja CNC-leikkeihin mieltyneenä, omat pohdintani saattavat olla aika värittyneitä. Minä kun tarvitsen tietynlaisen pakottamis- tai käyttöesine-elementin sessioihini saadakseni niistä sen, mitä kaipaan Onko CNC sulle sitä, että toinen ylittää sun rajoja? Mutta ei kuitenkaan niitä, missä viheltäisit leikin loppumaan.Nimitin ennen sitä, mistä oon viimeisen vuoden ajan nauttinut eniten, cnc:ksi, mutta nyt olen alkanut kallistumaan vain rapeplay-nimityksen puoleen.
Mä ajattelen, että aina ei halua (pari-)suhdetta, mutta voi haluta vaikka kipua tai jotain kosketusta, niin silloin voi lähteä sessiosubiksi aika kevyelläkin jutustelulla. Kun ei ole aikomustakaan mennä pintaa syvemmälle, vaan molempien tilanteeseen sopien vaan kevyemmin sessioida. Mut toi bottom vois kyllä toimia paremmin sanana tuossa.