Baarin kannatusmaksut
yhdyn kaikkiin edellisiin vastaajiin ja haluan vielä esittää lisäkysymyksenä: saammeko kolumnin dominoivan haureudesta?
Lainaus käyttäjältä: ööö - 05.01.2021, 22:27yhdyn kaikkiin edellisiin vastaajiin ja haluan vielä esittää lisäkysymyksenä: saammeko kolumnin dominoivan haureudesta?En nyt ehdi tuollaista kirjoittaa, unohdin lompakon autoon ja pitää käydä se hakemassa.IKRM
hmmmm...no ei taida porukoista löytyä oikein intoa kirjoitteluun kun asenne on lähtökohtaisesti"kas lisää pilkattavia".. mikä on todennettavasti totta..
Lainaus käyttäjältä: IKRM - 06.01.2021, 09:10Lainaus käyttäjältä: ööö - 05.01.2021, 22:27yhdyn kaikkiin edellisiin vastaajiin ja haluan vielä esittää lisäkysymyksenä: saammeko kolumnin dominoivan haureudesta?En nyt ehdi tuollaista kirjoittaa, unohdin lompakon autoon ja pitää käydä se hakemassa.IKRM Mutta jos jotakin kuitenkin! Mun mielestä olisi hienoa, jos ihan tasapainon vuoksi saataisiin toisenlaistakin lähestymistapaa luettavaksi! Siis aihe voisi olla mikä tahansa, ei just hauraudesta eikä haureudesta
Lainaus käyttäjältä: submit - 06.01.2021, 11:35Lainaus käyttäjältä: IKRM - 06.01.2021, 09:10Lainaus käyttäjältä: ööö - 05.01.2021, 22:27yhdyn kaikkiin edellisiin vastaajiin ja haluan vielä esittää lisäkysymyksenä: saammeko kolumnin dominoivan haureudesta?En nyt ehdi tuollaista kirjoittaa, unohdin lompakon autoon ja pitää käydä se hakemassa.IKRM Mutta jos jotakin kuitenkin! Mun mielestä olisi hienoa, jos ihan tasapainon vuoksi saataisiin toisenlaistakin lähestymistapaa luettavaksi! Siis aihe voisi olla mikä tahansa, ei just hauraudesta eikä haureudesta En koe olevani hauras millään mittapuulla mitattuna, mutta voin kirjoittaa TRUEMASTERIUDESTA kolumnin, mikäli ylläpito moisen hyväksyy. IKRM
En koe olevani hauras millään mittapuulla mitattuna, mutta voin kirjoittaa TRUEMASTERIUDESTA kolumnin, mikäli ylläpito moisen hyväksyy. IKRM
....mutta meiltä muilta puuttuu se turha kukkoilu.
Lainaus käyttäjältä: IKRM - 06.01.2021, 20:45En koe olevani hauras millään mittapuulla mitattuna, mutta voin kirjoittaa TRUEMASTERIUDESTA kolumnin, mikäli ylläpito moisen hyväksyy. Kirjota ihmeessä, vois olla mielenkiintoinen lukea. Miksi kolumnien pitäis käsitellä aina yhtä puolta asioista, kun täälläkin niitä puolia riittää?
En koe olevani hauras millään mittapuulla mitattuna, mutta voin kirjoittaa TRUEMASTERIUDESTA kolumnin, mikäli ylläpito moisen hyväksyy.
Mä oikeasti haluaisin nähdä kolumnin kaikilta niiltä, jotka ovat ahkerasti kommentoineet kolumneja. Myös niiltä, ketkä kommentoivat mun kolumneja aikoinaan. Tietäisivät miltä tuntuu olla vastaamassa oman tekstin kritiikkiin (jos siis aikoo/haluaa kritiikkiin vastata).
Lainaus käyttäjältä: Pip - 06.01.2021, 21:43....mutta meiltä muilta puuttuu se turha kukkoilu.Mistä lähtien kukkoilu on ollut turhaa? Kerro se kukolle...(ja hymiö!)
Lainaus käyttäjältä: toysnstuff - 07.01.2021, 12:34Lainaus käyttäjältä: Pip - 06.01.2021, 21:43....mutta meiltä muilta puuttuu se turha kukkoilu.Mistä lähtien kukkoilu on ollut turhaa? Kerro se kukolle...(ja hymiö!)Puhumattakaan siitä, että mikäli olen oikein kaikista palopuheista täällä ymmärtänyt, jokaisella pitäis olla oikeus olla BDSM:ää juuri niinkuin haluaa, ja elellä elämäänsä niinkuin itselle parhaiten sopii ilman että muut sitä kokee oikeudekseen kommentoida.IKRM