Baarin kannatusmaksut
Voisivatko TruuMasterit ilmoittautua tähän ketjuun, niin saataisiin hieman kuvaa siitä, keistä täällä puhutaan??
Kuten mä oon aina sanonut, niin en usko, että toimintatavoissa Truemastereiden kanssa meillä ei ole hirveästi eroavaisuuksia. Mua ihan oikeasti kiinnostaa, miksi mun tapani tehdä rajoitetaan sen ulkopuolelle?
Lainaus käyttäjältä: Pip - 27.02.2021, 00:30Kuten mä oon aina sanonut, niin en usko, että toimintatavoissa Truemastereiden kanssa meillä ei ole hirveästi eroavaisuuksia. Mua ihan oikeasti kiinnostaa, miksi mun tapani tehdä rajoitetaan sen ulkopuolelle?Ihan puskista täytyy kysyä: onko joku Truemasteriksi itseään kutsuva henkilö kertoa, että esim. sinä et olisi sellainen ja perustellut asiaa jotenkin?
Lainaus käyttäjältä: vila - 27.02.2021, 11:03Lainaus käyttäjältä: Pip - 27.02.2021, 00:30Kuten mä oon aina sanonut, niin en usko, että toimintatavoissa Truemastereiden kanssa meillä ei ole hirveästi eroavaisuuksia. Mua ihan oikeasti kiinnostaa, miksi mun tapani tehdä rajoitetaan sen ulkopuolelle?Ihan puskista täytyy kysyä: onko joku Truemasteriksi itseään kutsuva henkilö kertoa, että esim. sinä et olisi sellainen ja perustellut asiaa jotenkin?Truemastereiden edustaja on mut leimannut puuhapeteksi, joka "on opetellut muutaman solmun".
Voidakseen olla TRUEMASTER pitää olla Mies. Nykyään valtaosalle miehistä jo tuo vaatimus on aivan liikaa.IKRM
TrueMasterit ovat mulkkuja Miehiä ja vieläpä eksklusiivisia. Kaikista ei siihen ole ja hyvä niin. Viimeisimmässä TrueMaster saunaillassa pohdimme mikä meitä yhdistää ja tärkein yksittäinen ominaisuus oli selkeästi tuo mulkkuus. Muitakin piirteitä ja yhdistäviä ajatus- ja toimintamalleja löytyi, mutta tämä ei ole oikea paikka keskustella tästä aiheesta.
Eli siis ollakseen truemaster pitää olla Mies, joka ei voi sanoa asioita suoraan jos siitä liian moni pahoittaa mielensä ja seuraa sanktioita.Taidan olla truemaster. Osaan jopa kirjoittaa miehen isolla alkukirjaimella.
Lainaus käyttäjältä: Index - 08.03.2021, 11:16Eli siis ollakseen truemaster pitää olla Mies, joka ei voi sanoa asioita suoraan jos siitä liian moni pahoittaa mielensä ja seuraa sanktioita.Taidan olla truemaster. Osaan jopa kirjoittaa miehen isolla alkukirjaimella. Pitää olla riittävän älykäs ymmärtääkseen milloin sananvapaus on ainoastaan vastapuolella. Eikö ole kivaa heitellä kiviä poliisin selän takaa?