Baarin kannatusmaksut
Koko ketjua en lukenut. Toivottavasti kommenttini jotenkin sopii tähän.Naisena ja Dominoivana olen tottunut ” Mitä tekisit mulle.”-tyyppisiin aloituksiin.Tai ”Laittaisitko mut sivysvyöhön.”Ihan kuin minusta irroitettaisiin osa johon halutaan tarttua kiinni ja käyttää. Loput on käyttökelvotonta.Onko miehillä ja muilla sukupuolesta riippumatta vaikea lähestyä ihmistä ihmisenä, kokonaisuutena.Se Dominoivuus on vain pieni osa kaikkea. Eikä se välttämättä tule esille kenelle tahansa.
No, tässä tuli nyt tälläinen avautuminen. Pointtini oli että jokaisen fetissibarbinkin sisällä on ihminen, joka kaipaa sitä että myös kohdellaan ihmisenä.
Lainaus käyttäjältä: MissMary - 22.12.2020, 15:54No, tässä tuli nyt tälläinen avautuminen. Pointtini oli että jokaisen fetissibarbinkin sisällä on ihminen, joka kaipaa sitä että myös kohdellaan ihmisenä.Olen itse aina pitänyt itsestäänselvänä että kohdellakseen toista objektina pitää ensin kunnioittaa häntä ihmisenä.
"hyvät kuvat, haluutko tutustua".
Mulla menee kyllä niin, että jos ihminen on fiksu, esittää mielenkiintoisia ja jännittäviä ajatuksia, osaa ilmaista itseään mukaansa tempaavasti, ja on empaattinen ja hauska, ihastun hänen ulkonäköönsä varmasti.
Jos taas ihminen on tylsä kuin tiiliseinä, ei mua oikeastaan kiinnosta hänen ulkonäkönsä. Mun on myös hyvin hankala sanoa ihmistä, joita en lainkaan tunne, ovatko he "hyvännäköisiä".Kauneus ja komeus on katsojan silmässä. Mulla silmä "kalibroituu" ihmisen kauneudelle ja komeudelle vasta, kun tunnen häntä vähän ja tiedän olenko muuten kiinnostunut.
Sanoisin jopa, etten viitsi investoida kuvien vaihteluun ennen kuin tiedän, onko henkilö muuten kiinnostava. Ja jos mahdollisuus tapaamiseen kasvokkain on, voi olla sama jättää kuvat väliin, ja hypätä suoraan kasvokkain tapaamiseen. Kaikki ovat kuitenkin aina livenä viehättävämpiä kuin kuvissa.
Kuvien vaikutus on siitä mielenkiintoinen, että itse olen havainnut henkisen kemian lisäksi viehättyväni todella paljon naisen ruumiinkielestä. Siihen kuuluu tapa liikkua, tapa elehtiä puhuessa, kuinka nainen kantaa itsensä ja muut sellaiset asiat. Tätä kautta ihminen joka on kuvissa ollut vain ihan ok voikin olla todella mieltäräjäyttävän viehättävä tavatessa. Vastaavasti kuvissa viehättävä voi olla epämiellyttävä, jos nuo signaalit hiertävät pahasti vastakarvaan. Se taas on joku alitajuinen juttu mille ei voi mitään. (Tämä on harmittanut itseä pari kertaa aika paljon.)
Sillä tavalla hankala juttu seuraa hakiessa, jos hakee. Kun viesteissä sitä tekisi niin mieli jo flirttailla menemään, mutta ei sitten halua tuottaa toiselle sitä pettymystä, jos tavatessa ei sytytäkkään. Ja kun sitä ei mitenkään voi ennustaa netin välityksellä.Joskus se toisen liikekieli/fyysinen veto iskee sitten selkäytimeen ja niin syvälle sinne, että jalat lähtee alta. Kaksiteräinen miekka sekin, jos fyysinen kemia toimii, mutta arvomaailma, tulevaisuuden suunnitelmat ja mielenkiinnon kohteet eroaakin liikaa tai muulla elämän osa-alueella homma ei pelaa.
Tarkoitan tällä sitä että jos ois tosi vetoava nainen, jonka kanssa sit menis arvopuoli tai keskustelukyky tai tunnedynamiikka pahasti ristiin, se osuisi enemmän sinne mitä etsii. Jos taas fysiikka ei vaan mätsää, niin se on kyllä hitonmoinen harmi, mutta tietyllä tavalla jopa lohdullista. Siis siinä mielessä, että jos maailmasta löytyy naisia joiden kanssa voi saada sen mielellisen yhteyden, tilastolliset todennäköisyydet on että löytyy myös sellainen jonka kanssa on sekä mielellinen että fyysinen yhteys. Jos taas jatkuvasti kohtaisi fyysistä yhteyttä ilman henkistä, se ois ihan eri tavalla vieraannuttavaa. Haluan kuitenkin ajatella että myös jokaisesta epäonnistuvasta yhteydestä on mahdollista oppia jotain, joko itsestään tai siitä mitä haluaa.