Kirjoittaja Aihe: Rsyke Fetish Club @ Mixei 7.7.2012  (Luettu 23214 kertaa)

LaVida

Vs: Rsyke Fetish Club @ Mixei 7.7.2012
« Vastaus #15 : 29.06.2012, 10:10 »
Kuka ottais mut yökylään jos sinne eksyis?   ::)

Ai

• Vieras
« Vastaus #16 : 29.06.2012, 10:32 »
Vau oon ihan 100% liekeissä tulevasta keikastani näissä bileissä!
Jos joku vielä arpoo tulemisen suhteen varsinkin kauempaa niin pistetäänpä pieni bile promo/makupala tulevasta musa tarjonnasta.

Löysin levyhyllystäni tämän biisin. Tausta on omassani vähän synkempi eli ihan samaa versiota ei ollut youtubessa mutta vocaalit esim ovat tismalleen samat.

http://www.youtube.com/watch?v=r-JnDppbpqc

Samalla kun subeja julkisesti piiskataan lavalla, mä tahdon, että nämä seuraavat biisin sanat tulevat mind fuckkaamaan ihan kaikki! Kovempaa kuin mikään fyysinen kipu koskaan voisikaan. Juuri kun subit ovat nautinnon, kivun sekä omien rajojesi risteyskohdassa. Siinä jokaisen ihmisen kaikkein heikoimmassa tilassa. Edessä on kaksi ovea. Ensimmäinen ovi on totuus itsestä, omista rajoista sekä toisesta siitä otuksesta joka sinusta välittää. Toinen ovi taas täydellinen mindfuck...Tässä kohtaa....kylmä, kolkkko robotti ääni hakkaa aivoihisi seuraavan viestin:
"Some of them want to use you. Some of them want to be used by you. Some of them want to abuse you...Some of them want to be abused"

Kumman oven SINÄ valitset?

Tälläistä musaa itse haluaisin kuuulla sessioissani xD Olisipa minulla kahdet aivot niin voisin keskittyä kumpaankin yhtä aikaa xD
Annan siis teille hyvä bilekansa sen unelman ja mahdollisuuden mitä en voi itselleni koskaan suoda, että heittäisinlivekeikkaa sessioidessani siinä samalla.
Ei se välttämättä ole teidän unelma mutta pirun siistiä se tulee olemaan joka tapauksessa!
Teillä saattaa olla sub-space mutta kun mä pääsen tilaan DJ hommissa niin sekin on aivan tajuttoman mahtavaa..Biisit puhuu mulle ja ne kertoo mitä pitää soittaa seuraavaksi. xD

btw. uran etenemiseni kannalta tää on tärkeä keikka joten mua ei sitten saa kiusata. ;P Haluan vetää tän niin asenteella ja ammattitaidolla kotiin, että oksat pois! :)
Sydämmelisesti tervetuloa:
Tervesin: AI

LaVida

« Vastaus #17 : 29.06.2012, 11:26 »
Onnea kauheesti tulevaan keikkaan!

Olin mukana aika aktiivisena silloin kun techno rantautui clubeihin joskus reilut 10v. sitten, ravintolat Nylon ja Central 2000, muistaakohan kukaan enää? Olin silloin vielä alaikäinen, mutteipä se haitannut clubeissa ravaamista onneksi :D
Mulla tulee kamala ikävä sen aikaista "happy housea" mitä ei enää kukaan oikein soita, muuttunut liikaa kaupalliseksi. Tempo laskenut liikaa. Noh, se oli sitä aikaa :)

R.I.P.
Warp borthers, phat bass, we will survive
Brooklyn Bounce
Dj Barthez
Faithlessin mixit
huoh....

Lady Whip

• Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
« Vastaus #18 : 29.06.2012, 11:35 »
Mun lemppariDJ vetämässä keikkaa.  :)
Pitää miettiä lähtisikö juuri sen takia.  :love:

PinkCat

• Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • nylkky
  • Galleria
« Vastaus #19 : 29.06.2012, 11:48 »
Se on hienoa että bileväki jaksaa innostua musasta, DJ-jutuista jne. Itseä kun ei ne juurikaan kiinnosta, varsinkaan kinky-bileissä.
Minun toive lähinnä on että se musa ei ois niin stanan kovalla että pystyy puhumaan huutamatta. Tosin kommentoin näin yleisellä tasolla kun tuonne klubille en oo menossa.

kide

• Vieras
« Vastaus #20 : 29.06.2012, 12:01 »
Mun mielestä tärkeintä klubien (siis kinky-) musan äänenvoimakkuudessa olis se, että se ei sois joka paikassa lujaa - eikä missään liian kovaa. Eli tanssihaluiset vois innostua tanssiinkin, mutta osassa ravintolatilaa voisi keskustella ihan normaaliäänelläkin.

vinttipupu

• Vieras
« Vastaus #21 : 29.06.2012, 17:47 »

btw. uran etenemiseni kannalta tää on tärkeä keikka joten mua ei sitten saa kiusata. ;P Haluan vetää tän niin asenteella ja ammattitaidolla kotiin, että oksat pois! :)

No toi on niiin väärin! Ei muka saa kiusata  >:D. Nyt asetit vastarannankiiskelle ja yllytyshullulle todellisen haasteen :D

isabella

« Vastaus #22 : 29.06.2012, 18:18 »
Pitkästä aikaa saavumme taas Tampereelle bileilemään koko polyperheen voimin. Kesä ja bileet :) :love:

Khyanna

• Baarikärpänen
  • Alien
  • Galleria
« Vastaus #23 : 30.06.2012, 15:36 »
Tulossa karvasemman puoliskon kanssa :)

TragedyForYou

• Vieras
« Vastaus #24 : 30.06.2012, 16:22 »
Ei tulla taaskaan.. :-\ mutta nauttikaahan te menijät ja toivon mukaan näkee ihmisiä sitten  Wäiskillä.

Immortal

• Vieras
« Vastaus #25 : 30.06.2012, 17:12 »
Skippailen tän.

Galesi

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
« Vastaus #26 : 30.06.2012, 17:21 »
*arpoo bilereissua*

Simone

• Vieras
« Vastaus #27 : 30.06.2012, 22:59 »
Taidan kuitenkin keksiä tuohon ehtooseen muuta tekemistä  C:-)

kide

• Vieras
« Vastaus #28 : 02.07.2012, 11:49 »
Ehdottomasti olemme tulossa! Pitäähän sitä hyödyntää oman kaupungin tilaisuus - kivaa kun ei tarvitse matkustaa minnekään :)

Myöskin itse tehdyt kinkystelyvälineet kiinnostavat aina!

Khyanna

• Baarikärpänen
  • Alien
  • Galleria
« Vastaus #29 : 05.07.2012, 12:54 »
Ehkä/ehkä ei -linjalla