Vau oon ihan 100% liekeissä tulevasta keikastani näissä bileissä!
Jos joku vielä arpoo tulemisen suhteen varsinkin kauempaa niin pistetäänpä pieni bile promo/makupala tulevasta musa tarjonnasta.
Löysin levyhyllystäni tämän biisin. Tausta on omassani vähän synkempi eli ihan samaa versiota ei ollut youtubessa mutta vocaalit esim ovat tismalleen samat.
http://www.youtube.com/watch?v=r-JnDppbpqcSamalla kun subeja julkisesti piiskataan lavalla, mä tahdon, että nämä seuraavat biisin sanat tulevat mind fuckkaamaan ihan kaikki! Kovempaa kuin mikään fyysinen kipu koskaan voisikaan. Juuri kun subit ovat nautinnon, kivun sekä omien rajojesi risteyskohdassa. Siinä jokaisen ihmisen kaikkein heikoimmassa tilassa. Edessä on kaksi ovea. Ensimmäinen ovi on totuus itsestä, omista rajoista sekä toisesta siitä otuksesta joka sinusta välittää. Toinen ovi taas täydellinen mindfuck...Tässä kohtaa....kylmä, kolkkko robotti ääni hakkaa aivoihisi seuraavan viestin:
"
"
Kumman oven SINÄ valitset?Tälläistä musaa itse haluaisin kuuulla sessioissani xD Olisipa minulla kahdet aivot niin voisin keskittyä kumpaankin yhtä aikaa xD
Annan siis teille hyvä bilekansa sen unelman ja mahdollisuuden mitä en voi itselleni koskaan suoda, että heittäisinlivekeikkaa sessioidessani siinä samalla.
Ei se välttämättä ole teidän unelma mutta pirun siistiä se tulee olemaan joka tapauksessa!
Teillä saattaa olla sub-space mutta kun mä pääsen tilaan DJ hommissa niin sekin on aivan tajuttoman mahtavaa..Biisit puhuu mulle ja ne kertoo mitä pitää soittaa seuraavaksi. xD
btw. uran etenemiseni kannalta tää on tärkeä keikka joten mua ei sitten saa kiusata. ;P Haluan vetää tän niin asenteella ja ammattitaidolla kotiin, että oksat pois!
Sydämmelisesti tervetuloa:
Tervesin: AI