Baarin kannatusmaksut
Hei! Kiitos vastauksista. Tää selvitti jo omaa päätäni. Kysymys heräs itelleni kun juttelin erään henkilön kanssa joka fantasioi että tulisin naisen sisään ja toinen nuolisi mällit pois. Aloin heti kuitenkin kuumottelemaan tauteja ja sitä miten asian voisi pitäisi hoitaa.
Lainaus käyttäjältä: Forte - 09.11.2020, 18:46Hei! Kiitos vastauksista. Tää selvitti jo omaa päätäni. Kysymys heräs itelleni kun juttelin erään henkilön kanssa joka fantasioi että tulisin naisen sisään ja toinen nuolisi mällit pois. Aloin heti kuitenkin kuumottelemaan tauteja ja sitä miten asian voisi pitäisi hoitaa.No, tokihan tuokin on mahdollista, jos kaikki osapuolet on testatusti taudittomia. (Ja testit pitää tietysti tehdä niin, että itämisajat on huomioitu jne.)Aiheeseen liittyen: kondomin lisäksihän vieraiden partnerien pitäus sit leikkiessä käyttää myös suuseksisuojaa. Semmoisen voi tehdä kondomista. Ainakin RFSU:lla pitäis olla ohjeet.
Lainaus käyttäjältä: Fia - 09.11.2020, 19:07Lainaus käyttäjältä: Forte - 09.11.2020, 18:46Hei! Kiitos vastauksista. Tää selvitti jo omaa päätäni. Kysymys heräs itelleni kun juttelin erään henkilön kanssa joka fantasioi että tulisin naisen sisään ja toinen nuolisi mällit pois. Aloin heti kuitenkin kuumottelemaan tauteja ja sitä miten asian voisi pitäisi hoitaa.No, tokihan tuokin on mahdollista, jos kaikki osapuolet on testatusti taudittomia. (Ja testit pitää tietysti tehdä niin, että itämisajat on huomioitu jne.)Aiheeseen liittyen: kondomin lisäksihän vieraiden partnerien pitäus sit leikkiessä käyttää myös suuseksisuojaa. Semmoisen voi tehdä kondomista. Ainakin RFSU:lla pitäis olla ohjeet.Kun noita testituloksia miettii, niin kannattaa tosiaan muistaa itämisajat ja että luottamusta siinäkin vaaditaan paljon, koska jos haluaa toimia ”vilpillisesti”, niin ehtiihän sitä höylätä menemään hyvin heti testin jälkeen ja silti näyttää niitä puhtaita papereita niille, ketkä moisia ovat pyytäneet. Ja sitten vielä se että joskus testejä voi joutua vaatimaan esim. tk:ssa, että saa oikeasti kattavat tulokset, esim. näytteet nielusta ja jos anaaliseksiä harrastaa, niin myös sieltä.
Itse vihaan kortsuja yli kaiken, veikka lerpahtaa nopeammin, kuin Kekkosen puheita kuunnellessaHäpeäkseni voin sanoa, että turhan harvaan on tullut käytyä, mutta sainpa viimeinkin haettua puhtaat paperitJatkossa noudatan kyllä SaRun ohjeistusta, jo ihan kumppanien terveyden takia, mutta myös omani.
Lainaus käyttäjältä: mooky - 08.11.2020, 14:49Itse vihaan kortsuja yli kaiken, veikka lerpahtaa nopeammin, kuin Kekkosen puheita kuunnellessa...Mulla kävi noin kunnes löysin sopivan kokoiset kortsut. Kannattaa testata eri kokoja ja muotoja.
Itse vihaan kortsuja yli kaiken, veikka lerpahtaa nopeammin, kuin Kekkosen puheita kuunnellessa...