Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Index - 23.02.2021, 14:54Kiva ketju, enpäs aiemmin huomannut. Minusta touhussa on ainakin seuraavia tekijöitä:-kipinä, kun kemiat (hla:t) kohtaa-kiihokkeet, fetissit osuu kohdilleen-(älyllinen) keskusteluyhteys, flirtti toimii-löytyy yhteinen sävel tavoitteista (elämäntavoitteet, tavoitteet seksin tai kumppanin suhteen jne)-jokin näistä erillinen tunneside, ihastuminen, luottamus, hyvä olla toisen kanssaSitten mitkä näistä pitää pakosti napsahtaa päälle että innostuu, vaihtelee itse kullakin, ja välillä siitä riippuen kenen kanssa on tekemisissä. Itse kuulun niihin, joilla pitää (ainakin yleensä) napsahdella useampia nappuloita päälle. Tunnepuoli on yksi. Ehkä enemmän niin, että alussa tarvitsee vain olla sellainen perushyvä fiilis, ja jos muuten toimii, niin tunteet seuraa perässä.Ah, vitsi kun sanoitit mun mietteet hyvin, kiitos!
Kiva ketju, enpäs aiemmin huomannut. Minusta touhussa on ainakin seuraavia tekijöitä:-kipinä, kun kemiat (hla:t) kohtaa-kiihokkeet, fetissit osuu kohdilleen-(älyllinen) keskusteluyhteys, flirtti toimii-löytyy yhteinen sävel tavoitteista (elämäntavoitteet, tavoitteet seksin tai kumppanin suhteen jne)-jokin näistä erillinen tunneside, ihastuminen, luottamus, hyvä olla toisen kanssaSitten mitkä näistä pitää pakosti napsahtaa päälle että innostuu, vaihtelee itse kullakin, ja välillä siitä riippuen kenen kanssa on tekemisissä. Itse kuulun niihin, joilla pitää (ainakin yleensä) napsahdella useampia nappuloita päälle. Tunnepuoli on yksi. Ehkä enemmän niin, että alussa tarvitsee vain olla sellainen perushyvä fiilis, ja jos muuten toimii, niin tunteet seuraa perässä.
Jonkun asteinen "ihastuminen" vastakappaleeseen kinkylläkin pitää olla koska luottamusta rakentaessa tutustuu ensisijaisesti kuitenkin siihen ihmiseen. Ja luottamus sekä henkisellä että fyysisellä tasolla antaa mahdollisuuden toteuttaa puolin ja toisin "sessioita".Se että suhde etenee parisuhteeksi asti onkin sitten ihan toinen juttu.Itselleni ei toistaiseksi ole tullut tarvetta parinmuodostukseen ja tuskin koskaan enää tuleekaan, mutta yhteinen puuhasteleminen jossa mukana kinkyt mausteet sopisi.Itselleni polyamoria on ollut aivan tuntematon käsite, toki niin moni muukin. Sen sisäistäminen ja käytännön toteutus vaatii vielä enemmän luottamusta kuin muut suhteet.
”Eli siis mitä - eikö kinkyilyssä ole tavallista ihastua tai rakastua? Eikö se ole suotavaa? Tarkoittaako sessiointi siis nimenomaan sitä, että ei henkilökohtaista suhdetta?”Itse aina ennen, nuorempana, ihastuin ja kiinnyin liiankin herkästi ihmisiin. Niin kinkysuhteissa kuin myös vaniljasuhteissa. Mulla on ollut myös yhdenillansuhteita ja -sessioita jotka eivät johtaneet mihinkään ja se ei välttämättä ollut niinkään hyväksi minulle. Enemmän olen saanut syvemmästä suhteesta. Romanttisesti rakastunut olen ollut vain yhden kerran ja taidan tähän samaan kohteeseen olla edelleen syvästi rakastunut. Vaikkemme suhteessa olekaan.
Osalle kinkyilypartneriin ihastuminen ei ole suotava kokemus, ilmeisesti ainakin osittain siksi, että nämä yksilöt kokevat ihastumisen haittaavan sessiointia. Dominoivasta tulee hellempi ja subista riippuvaisempi. Tän käsityksen oon saanut, kuitenkin jos nyt pintaan nousseita aiheita on uskominen, niin nää päättyy aivan liian usein siihen, että mahtava sessiointi päättyy ihastumiseen, kun toinen osapuoli ei halua tai pysty jatkamaan. (Syitä tähän en voi ymmärtää, mutta se on ehkä oma "puutteeni")