Baarin kannatusmaksut
Minulla ei kuvassa ole parisuhde tai rakastuminen, mutta koen helposti leikkikavereiden kanssa vahvoja ja nautinnollisia tunteita kuten leimaantuminen, koukuttuminen, ihastuminen, ystävyys, lämpö, kipinä, syvä hyväksyntä ja tottakai polvet veteläksi tekevä eroottinen lataus. Ihan pelkkä sessiointi ei ehkä onnistuisi vaan jo lähtökohtaisesti tarvitaan joku kemia, yhteys tai kuvio, joka sitten voi kehittyä ihastumista muistuttavaan tilaan. ☺️
Henkilökohtaisena kokemuksena: en pysty edes sessioimaan lähteä, ellen olen jollakin lailla ihastunut henkilöön. Ja tässä nyt ei lasketa satunnaisia ex tempore bilepiiskauksia tms.Eli rakkaus- ja parisuhde D/s on mulle optimaalisin tilanne. Nyt voisi sitten pohtia, miksi en ole suhteessa
Henkilökohtaisena kokemuksena: en pysty edes sessioimaan lähteä, ellen olen jollakin lailla ihastunut henkilöön. Ja tässä nyt ei lasketa satunnaisia ex tempore bilepiiskauksia tms.Eli rakkaus- ja parisuhde D/s on mulle optimaalisin tilanne.
Olen tässä pohdiskellut sitä, kuinka ihminen voikin muuttua iän ja kokemusten myötä. Mikään kevyempi suhdemuoto tai leikkiminen ei enää tunnu omalla kohdallani hyvältä ratkaisulta. Vain molemminpuolisia romanttisia tunteita sisältävä ja tulevaisuuteen tähyävä ihmissuhde kiinnostaa. Ajan myötä sitä näköjään oppii tietämään ja tuntemaan mitä ei elämäänsä halua, ja toisaalta hieman paremmin sen mitä haluaa.
Lainaus käyttäjältä: submit - 02.11.2020, 18:06Henkilökohtaisena kokemuksena: en pysty edes sessioimaan lähteä, ellen olen jollakin lailla ihastunut henkilöön. Ja tässä nyt ei lasketa satunnaisia ex tempore bilepiiskauksia tms.Eli rakkaus- ja parisuhde D/s on mulle optimaalisin tilanne.Ba-dam, tässäpä sitä ollaan eli sama homma. Jos koen ihmisen liian kaverilliseksi, en voi ottaa vastaan kuin pintapuolisia asioita, jos niitäkään. Olen pariin otteeseen jo huomannut, että tulee jäätävä vastareaktio päälle kun riittävä tunne puuttuu. Olen hyvin tiedostavasti demi, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Joku cuddle friend tms onnistuu kunhan on jtn kipinää vaikkei nyt lovea, mutta sessiointi jossa ollaan jo syvemmällä niin..ei lähde ilman vakavampaa tunnepohjaa.
^ Hei mä kans oon se. Tai no, joihinkin. Ihmiset on ihania.
Kiva ketju, enpäs aiemmin huomannut. Minusta touhussa on ainakin seuraavia tekijöitä:-kipinä, kun kemiat (hla:t) kohtaa-kiihokkeet, fetissit osuu kohdilleen-(älyllinen) keskusteluyhteys, flirtti toimii-löytyy yhteinen sävel tavoitteista (elämäntavoitteet, tavoitteet seksin tai kumppanin suhteen jne)-jokin näistä erillinen tunneside, ihastuminen, luottamus, hyvä olla toisen kanssaSitten mitkä näistä pitää pakosti napsahtaa päälle että innostuu, vaihtelee itse kullakin, ja välillä siitä riippuen kenen kanssa on tekemisissä. Itse kuulun niihin, joilla pitää (ainakin yleensä) napsahdella useampia nappuloita päälle. Tunnepuoli on yksi. Ehkä enemmän niin, että alussa tarvitsee vain olla sellainen perushyvä fiilis, ja jos muuten toimii, niin tunteet seuraa perässä.