Baarin kannatusmaksut
Miten te koette sen omien rajojensa etsimisen / löytämisen / venyttäminen? Miten pidätte huolta siitä, ettette vahingossakaan "pyydä liikaa"? Miten huolehditte omasta psyykkeestänne? Millaisia metodeja käytätte sessioiden jälkeen palautumiseen?
Tämä kysymys on suunnattu ensisijaisesti subeille, mutta saa muutkin vastata Miten te koette sen omien rajojensa etsimisen / löytämisen / venyttäminen? Miten pidätte huolta siitä, ettette vahingossakaan "pyydä liikaa"? Miten huolehditte omasta psyykkeestänne? Millaisia metodeja käytätte sessioiden jälkeen palautumiseen?
Olen törmännyt todella monesti dominoiviin, jotka eivät kerro itsestään juuri mitään, jopa asuinpaikkakunta ja etunimi on tiukassa. Mutta toisinpäin odotus on niin, että minun pitäisi kyllä kertoa aivan kaikki. Ei oikein kuulosta tasavertaiselta tilanteelta. Tosin, tämänkaltaiset eivät ole myöskään päässeet jatkoon. Rehellisyys ja avoimuus ovat ainoita keinoja ansaita sitä luottamusta -puolin ja toisin.
Subina jotenkin kiinnostaa se, miten osaisi selkeästi viestiä ne omat halunsa/pelkonsa/rajansa. Kuinka herkästi turvasanaa uskaltaa käyttää? Varsinkin alkuun kun ei tunne toista eikä hän minua, on kuitenkin riski väärintulkinnoille.Onko ihan typerää tehdä esim kirjallisesti avattuna listausta mitä toivoo, mitä pelkää mutta haluaa hiljalleen kokea, ja mitä ei toistaiseksi halua kokeilla lainkaan?