Baarin kannatusmaksut
Jos toinen ei anna ottaa kuvaa henkkareistaan ja lähettää sitä jollekkin sun ystävälle niin älä mene.
Lainaus käyttäjältä: Kouluttaja - 02.11.2020, 20:50Jos toinen ei anna ottaa kuvaa henkkareistaan ja lähettää sitä jollekkin sun ystävälle niin älä mene.Jos toinen vaatii ottaa kuvan henkkareistasi ja lähettää sen jollekin ystävälleen, niin älä mene.
Kantapään kautta opittua:- Jos toinen ei suostu tapaamaan julkisella paikalla, älä missään nimessä mene- Jos toinen ei suostu antaa sinun itse valita helposti muistettavaa turvasanaa, kuten punainen, älä mene- Jos kysyttäessä "oletko bdsm-baarissa", toinen sanoo:"Olen oikea dom, en jaksa mitään termistö-näppäilijöitä", älä mene- Jos et saa tietää toisen oikeaa nimeä ja puhelinnumeroa, älä mene- Jos sitten kun tapaat, vasta silloin tulee sellainen viba, että haluat pois, Lähde. Älä mieti loukkaatko toista, sillä voin kertoa, että kadut enemmän, jos itse loukkaannut.Kuuntele itseäsi, intuitiotasi. Ja jos vaan mahdollista, kysele täältä, tunteeko joku kyseisen ihmisen, ennen kuin menet.
Mut on näköjään opetettu liian hyvään, kun se passi on ihan ilman pyytämistä näytetty niillä kahvittelutreffeillä tai se rekkari on kerrottu ennen kun lähdetään ajelemaan ja juttelemaan Asioista.Luottamus kulkee molempiin suuntiin. Ehkä siihen subiinkin kannattaa luottaa sen verran, että kertoo edes kuka on.