Baarin kannatusmaksut
Mun mielestä alasti hilluminen on esteettisesti tylsä ja mielikuvitukseton veto.
Himpura, hommatkaa semmoinen pieni piiska ja laittakaa se kravatiksi!
Sääli, ettei puku kelpaa aina dresscoden mukaisena asuna - rakastan pukuja yli kaiken, sekä miesten, että naisten päällä. Kyllä, fetissi, ja vahva sellainen. Itse olen ollut dresscodebileissä puku ja kravatti päällä ja hattu päässä, joten on tainnut mennä crossdressingistä. Tuntuu, että kasvaa lisää pituutta, kun laittaa puvun päälle.Master Chief -asu kyllä sais mullakin kuolan valumaan, vaikka top-ihminen olenkin. Ei se kuolaaminen katso suuntautumista Ja tuo Jabba-asu olisi kyllä ihan huippu, vaikka Leian vermeet ehkä saisivat enemmän arvostusta osakseen...Alastomuus on kyllä tylsä veto minustakin. Pukuakin saa tosiaan maustettua dresscodeen sopivaksi, olen sellaisiakin vetoja nähnyt. Mites olisi vaikka ratsastusasusta inspiraatiota ottaminen? Tai cowboystä? Tai vaikka perusasun materiaalin vaihto nahkaan tai pvc:hen, olettaen siis, ettei lopputulos ole liian kliseinen? Entäpä historialliset pukeutumistyylit, kuten edwardiaaninen tai viktoriaaninen? Minusta historiallinen pukeutuminen on kyllä ihan kelpuutettava fetissi, muut saavat toki olla toista mieltä asiasta. Asun goottimaisemmaksi muuttaminen varmaan toimisi myös.Tällaisia ajatuksia minulla näin nopeasti mietittynä.
Minusta historiallinen pukeutuminen on kyllä ihan kelpuutettava fetissi, muut saavat toki olla toista mieltä asiasta.
Lainaus käyttäjältä: Dineara - 28.05.2012, 11:39Minusta historiallinen pukeutuminen on kyllä ihan kelpuutettava fetissi, muut saavat toki olla toista mieltä asiasta. Historiallisten Master-asujen ystävä minäkin.