Baarin kannatusmaksut
Koulutuksella ei sinällään ole väliä mutta esim iso ero elintasossa/tuloissa on hankalaa. On persaukisia akateemisia ja erittäin hyvin tienaavia duunareita joten tosiaan koulutus ei takaa mitään. [--]Minusta on aika vanhanaikaista toi akateemisuuden vaatiminen kun se on nykyään niin yleistä. Ja ihan yhtälailla on idiootteja siinäkin porukassa. Tietynlainen yleissivistys on kyllä oltava jotta kestän ihmistä mutta sen kyllä saa ilman yliopistoa.
Mä olen kai sitten nainen..
Tulotason halutaan olevan mahdollisella miehellä vähintään samaa kuin itsellään. Tämä tuo varmasti suhteeseen tasapuolisuutta ja riidattomuutta. Rahasta ei tarvitse tapella. Tulo- ja koulutustasovaatimuksilla haetaan varmasti myös samankaltaisia elämänarvoja.
Kun on lukenut vanijanaisten deitti-ilmoituksia niin siellä tuntuu olevan aika monia, jotka luettelevat sarjan mieheltä ehdottomasti vaadittuja ominaisuuksia, joista ehkä 5% miehistä täyttää [...]Kinky-puolellakin olen kiinnittänyt huomiota, kuinka miehille suunnatuissa deitti-ilmoissa kumppanille esitetty vaatimuslista on paljon pitempi kuin naisille esitetyt.
Minusta on omituista puhua rahasta pariutumisen yhteydessä. Henkilökohtaisesti koen että vakavassa parisuhteessa jossa eletään samassa taloudessa eletään SAMAA taloutta eli raha on yhteistä... En ymmärrä miksi sillä on väliä kumpi sen rahan tuo kunhan toimeentulo on turvattu...Ehkä joku osaa sen minulle selittää...