Baarin kannatusmaksut
Jos tatuointi on kunnolla parantunut ja piiskaat tavalla/välineellä, joka ei riko ihoa, en näe mitään syytä miksei sen päälle voisi piiskata normaalisti. Tatuoinnit tehdään kuitenkin aika syvällä oleviin ihon kerroksiin.
Mulla on molemmat pakarat tatuoitu, mikä pienentää mun intoa pepun piiskauttamiseen. Ne kuvat on mulle tärkeät ja rakkaat, ja mä olen niistä itseni kipeäksi maksanut, tykkään siltä että ne näyttää krispiltä. Suhtaudun piiskaan vähän, kun aurinkoon, eli vähän mietin kuinka paljon niitä tatuoituja ihoalueita rääkkään.
Tämän perusteella sanoisitko, että et siis itse myöskään välttele niiden alueiden piiskausta saajana etkä ottajana?
Olen saanut iskuja tatuoituihin kohtiin, eikä niille ole käynyt mitään. En ole edes halunnut niitä varottavan, en jaksa uskoa että niihin saa vahinkoa aikaiseksi niin kauan kuin vain piiskataan tai muutoin kaltoinkohdellaan ihoa rikkomatta. Toisaalta mun filosofia on, että eletty elämä saa näkyä ihollani ja niin se jo monin paikoin näkyykin, tatskoissa löytyy jo valmiiksi huonoja kohtia, pari piiskan sivallusta sinne tänne ei tunnu enää.
Tosi paljon merkitystä on kans sillä, millä välineillä lyö. Tasainen paddle tai kämmen on aika vaarattomia, isompi riski on sivaltavimmissa välineissä, jotka saattaa avata ihoa. Kokeilisin itse siis vaikka pehmeää floggeria tai jotain tasaista läpsyä tai vyötä yläselälle, en single tailia tai bastardoa.
Tähän varmaan tarvittaisiin vastaus tatuoijalta, jolla on muutakin tietoa, kuin mutua. Mutta kommentoin nyt kuitenkin, että itse en ole ikinä saanut vahinkoa aikaan tatuoinneille, vaikka en niitä ole koskaan piiskatessa varonut mitenkään.