Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: balthazar - 17.11.2020, 03:29Mutta ne PUA-hassutukset pitää kyllä heti kärkeen unohtaa. Tämä on niin absurdia kun ensin todetaan että miehen pitää itse tehdä jotain asialle jotta alkaa pärjämään naismarkkinoilla, ja heti seuraavassa lauseessa lytätään ne (tutkitusti toimivat) pelimiesopit.Voi vaan kuvitella sitä (epävarman) miehen tuskaa kun ei tiedä mihin uskoa, ja osasta "vinkkejä" mitä täältäkin saa lukea olisi varmasti enemmän haittaa kuin hyötyä.
Mutta ne PUA-hassutukset pitää kyllä heti kärkeen unohtaa.
Voihan sisälukutaito, luovutan.
Lainaus käyttäjältä: kokeilija - 17.11.2020, 04:29Lainaus käyttäjältä: balthazar - 17.11.2020, 03:29Varmastikin tarkoitit sanoa, että juurikin se läheisyys ja huomio on tässä pääpainona, eikä se de facto pillunsaanti ole oikeastaan mitenkään pääosassa.Kyllä se pillunsaantikin on oikeasti tärkeä asia, ennen kaikkea sen riittämättömyyden tunteen poistamiseen. Vaikka kuinka joku tulisi lähelle ja huomioisi, mutta ei kuitenkaan halua panna, kertoo yksinäiselle vain sen että jokin on kuitenkin itsessä vialla, tai ei riitä sellaisena kuin on.Silloin en näe juuri muuta vaihtoehtoa, kuin jatkaa sen ihmisen etsimistä. Oma kiinnostus ei takaa molemminpuolista kiinnostusta, eikä se liene asia jota olisi tarkoituksenmukaista pyrkiä muuttamaan. Se nyt vaan pitää pystyä kestämään, ettei ne tarpeet kohtaa. Koska se, että antaisi kirjaimellisesti säälistä vaikka itseä ei tippaakaan kiinnosta, on senlaatuista itseään vastaan toimimista ettei keneltäkään voi sellaista vTaatia tai olettaa. Enkä oikein usko että se edes vastaisi siihen tarpeeseen, jos toinen antaa käyttää ruumistaan olematta itse aidosti läsnä.
Lainaus käyttäjältä: balthazar - 17.11.2020, 03:29Varmastikin tarkoitit sanoa, että juurikin se läheisyys ja huomio on tässä pääpainona, eikä se de facto pillunsaanti ole oikeastaan mitenkään pääosassa.Kyllä se pillunsaantikin on oikeasti tärkeä asia, ennen kaikkea sen riittämättömyyden tunteen poistamiseen. Vaikka kuinka joku tulisi lähelle ja huomioisi, mutta ei kuitenkaan halua panna, kertoo yksinäiselle vain sen että jokin on kuitenkin itsessä vialla, tai ei riitä sellaisena kuin on.
Varmastikin tarkoitit sanoa, että juurikin se läheisyys ja huomio on tässä pääpainona, eikä se de facto pillunsaanti ole oikeastaan mitenkään pääosassa.
Tosiasia on sekin, että jos minulla olisi ollut ase kaikkein pimeimpinä hetkinäni, niin en olisi enää täällä. Olen tuijottanut suurta tyhjyyttä pidempään ja syvemmälle kuin useimmat, ja ainut asia mikä minut piti hengissä oli se ettei minulla ollut ampuma-asetta. Makusteleppa tuota lausetta hetki. Eikä se tunne varmaan kokonaisuudessaan häviä koskaan, mutta en myöskään rupea haavojeni kanssa kerjäämään sääliä tai vaatimaan erityiskohtelua. Siksi en sulata sellaista käytöstä myöskään kanssaihmisiltäni. Koska tiedän että jokaisesta on myös paremmaksi versioksi itsestään. Sen takia viitsin näitä rivejä tänne naputella, että lakkaisitte odottamasta jotain muutosta ja tekisitte sen muutoksen. Koska en haluaisi että kukaan joutuu olemaan niin yksin kuin itse olen ollut.
Lainaus käyttäjältä: kokeilija - 17.11.2020, 02:54Kun nyt ratkaisuehdotuksia toivotaan niin heitetään yömyöhän (varmasti täysin tunteita herättämättömänä) ajatuksena seksin myynnin ja oston normalisointi, mahdollisesti myös tähän liittyvänä kelan tukema seksin osto ammattilaisen myöntämällä reseptillä että köyhemmille ja kehnommassa jamassa olevillekin löytyy apua.Tiedätkös, en pidä tätä alkuunkaan huonona ajatuksena. Siis seksityön normalisoinnin kannalla olen yksiselitteisesti, alan säännöstely ja lailla turvaaminen olisi hitokseen tärkeä juttu. Seksityötä pitäisi pystyä tekemään turvallisesti ja itsenäisesti, tai jos halutaan järjestäytyä ja tehdä työtä yhdessä esimerkiksi saman katon alla sijaitsevassa "laitoksessa" niin mikäs sen hienompaa.
Kun nyt ratkaisuehdotuksia toivotaan niin heitetään yömyöhän (varmasti täysin tunteita herättämättömänä) ajatuksena seksin myynnin ja oston normalisointi, mahdollisesti myös tähän liittyvänä kelan tukema seksin osto ammattilaisen myöntämällä reseptillä että köyhemmille ja kehnommassa jamassa olevillekin löytyy apua.
Mutta moni niitä tarkkailemalla kyllä.Ihan ku katotaan miehiä jotka kasvanu perheissä niin et löytyy siskoja, varsinkin isosiskoja.Niin se miten naisten kanssa käyttäydytään tulee aika automaationa useilta.
Lainaus käyttäjältä: balthazar - 17.11.2020, 12:51Voihan sisälukutaito, luovutan.Miunkin tekee mieli luovuttaa, kun mies joka ei (selvästikään) ole mikään pelimies, jakaa toisille "vinkkejä".Kalamies ja kalat. Yksikään kalamies ei ole oppinut kalastamaan kalojen vinkeillä.
Mitenkähän musta tuntuu näin sivustakatsojana, että jos tässä nyt muna opettaa kanaa, niin muna on ehkä enemminkin se muutaman viestin nollaprofiili kuin tuo Balthazar. En nyt häntäkään henkilökohtaisesti tunne, mutta ihan näin tämän foorumin presenssien perusteella pääteltynä. Just saying.
Lainaus käyttäjältä: balthazar - 17.11.2020, 12:51Voihan sisälukutaito, luovutan.Miunkin tekee mieli luovuttaa, kun mies joka ei (selvästikään) ole mikään pelimies, jakaa toisille "vinkkejä".
Moni yrittäny Badboy selittää sulle et ota ne ihmiset ihmisinä eikä pelin kohteina.Ei varmaan tässä ketjussa kukaan pidä itteään pelimiehenä joka kaataa naarasta kuin <aseta tähän haluamasi vertaus>Vaan että lähesty ihmistä kuin ihmistä ja ehkä te kummatkin haluutte samaa asiaa ja se toteutuu.Luultavasti ne samat tyypit ei joudu olee katkeroituneita ku on pallit sinisenä.Anteeksi et alkaa olee vittuileva sävy mut toi sunkaan kielenkäyttö ei oo kaunista vaikka täällä moni yrittää auttaa teitä.