Baarin kannatusmaksut
Mutta mua vähän pelottaa, katsokaas, kun välillä uskottelen, että olen ihan toiselta planeetalta tullut Outous enkä ole varma, onko minunkaltaisia lisää, tai onko minullekin tilaa.
*Miten näet/koet hengellisyyden? Missä ja miten se kohtaa seksuaalisuutesi, kinkyytesi?
*Mikäli sinulla on kokemuksia uskonnollisuudesta, onko mitään yhteneväisyyksiä sen asian ja seksuaalisuutesi kanssa?
*Oletko bdsm:n kautta löytänyt jonkinlaista henkisyyttä?
Heips vaan. *Miten näet/koet hengellisyyden? Missä ja miten se kohtaa seksuaalisuutesi, kinkyytesi?*Mikäli sinulla on kokemuksia uskonnollisuudesta, onko mitään yhteneväisyyksiä sen asian ja seksuaalisuutesi kanssa? *Oletko bdsm:n kautta löytänyt jonkinlaista henkisyyttä?
Olin täysillä mukana kun amerikkalaistyyppinen hurmoskristillisyys saapui Suomeen 1995. Kaikki alkoi "ylistyksestä", eli samojen sanojen toistamisesta rytmissä uudestaan ja uudestaan niin kauan että osa väestä vaipui transsin kaltaiseen tilaan. Turvallinen tila ja joukko, joka rohkaisi menettämään itsekontrollin. Oikeastaan mitä enemmän oli sekaisin, sen lähempänä ihmisten silmissä oli Jumalaa. Meno näytti kokouksen lopussa suunnilleen tältä: https://www.youtube.com/watch?v=sEKRUadHWeY Muistelen sekoilun alkuvaiheitta lämmöllä. Kunpa olisin jättänyt opettelematta Raamattua ulkoa ja tottelematta sitä liian kirjaimellisesti.
Kiitos Joo samasta asiasta puhutaan, toi sun termi kyl selkeempi.Ainakin itellä kundaliinienergian nousulla on samoja vaikutuksia tapahtuu se sit joogan, meditaation, selibaatin tms. kautta.Ihan jo sekin et session/harrastan seksiä ja oon tulematta tekee ton mulle.Mietin itseasiassa tänään et ois tehny tosta langan et onko porukalla kokomuksia siitä miten esim. edgaus vaikuttaa unimaailmaan.Koska itellä kun en tuu ja jos seksuaali/kundaliinienergiaa nostetaan niin vaikutus esim. mun unimaailmaan ja energiatasoihin, Oloon ja mielialaan on sama kuin henkisillä harjoituksilla.Okei Jooga ja meditaatio ehkä selkeempi polku kulkea monelle mut kyl toi vasemman käden polku kans paljon antaa.Se on sit itestä kiiinni et haluuko sen energia latauksen purkaa toisen naamalle vai käyttää vaikka siihen et unimaailmassa on jännempää.Itellä nyt 3 viikkoo tulematta ja mun leffat on öisin koko yön kestäviä tarinoita.Tekee hyvää, suosittelen kaikkia kokeilemaan. Energia tasot tapissa, oLo mitä mainioin. Ja mieliala todella korkealla ja positiivinen.Haluisin kyl tähä tätä rauhassa ja ajna kanssa jollekkin henkistä polkua kulkevalle subille niin et käydään rauhassa ja analyyttisesti läpi vaikutuksia ja samaan aikaan muitakin henkisiä harjoituksia.