Baarin kannatusmaksut
Alle 18 on selvä peli, yli sitten ei olekaan.Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan tää setämiesten sheimaaminen.
Tässäpä se oleellinen kysymys. Mistä johtuu, että naiset (pääasiassa) kokevat, ettei miehiin voi luottaa? Onko se kaikki vain naisten hömpöttelyä? Kuuluuko niin vain olla? Naisten on tarkoitus pelätä miehiä? Vai miten se oli?
Minä en pysty käsittämään, miten se jos minä sanon että joku homma ei ole ollu oikein, olisi kenenkään syyttelyä tai varsinkaan sitä, ettenkö minä olisi kantanu omaa vastuutani. On uskomattoman loukkaavaa, että minun asioistani autuaan tietämättömät tulevat toteamaan että niin olisi. Jotku hommat ei vain ole oikein. Ja minä kyllä sillon sanon, riippumatta siitä miten ruman kuvan yritätte minusta maalailla. On teidän oikeutenne olla minusta ja elämästäni mitä mieltä hyvänsä, mutta ei minun velvollisuuteni sitä kiltisti kuunnella.
Jos kuitenkin yhdistetään näiden asioiden vääränä pitäminen siihen ettei pysty omaa vastuutaan kantamaan, koen sen kyllä osoitetuksi myös minulle henkilökohtaisesti. Enkä hyväksy sitä.Olen vilpittömästi pahoillani siitä, että tällainen miesten syy - vaikutelma tekstistäni on tullut. Pahoillani, mutten silti näe että se puolestaan olisi minun syyni.
Asian vääränä pitäminen ja syyn vierittäminen muualle ovat eri asioita.
Mä en ole jaksanut lukea tätä ketjua kunnolla läpi ja voi olla että tästä on ollut jo puhetta.Mutta itselleni jäi vähän epäselväksi että ollaanko tässä nyt huolissaan vain nuorista, juuri skeneen tulleista subitytöistä vai koskeeko sama huoli myös nuoria +18 vuotiaita subi miehiä?Eikö heistäkin pidä olla samanlailla huolissaan?Samanlailla kai vanhempi Domme voi myös rikkoa nuoren subipojan.Siitä en ole koskaan kuullut kenenkään olevan huolissaan.
Lainaus käyttäjältä: kuunlilja - 18.10.2020, 15:01Mä en ole jaksanut lukea tätä ketjua kunnolla läpi ja voi olla että tästä on ollut jo puhetta.Mutta itselleni jäi vähän epäselväksi että ollaanko tässä nyt huolissaan vain nuorista, juuri skeneen tulleista subitytöistä vai koskeeko sama huoli myös nuoria +18 vuotiaita subi miehiä?Eikö heistäkin pidä olla samanlailla huolissaan?Samanlailla kai vanhempi Domme voi myös rikkoa nuoren subipojan.Siitä en ole koskaan kuullut kenenkään olevan huolissaan.Tärkeä pointti! Aivan yhtä väärin hyväksikäyttö on näinkin päin, eikä pitäisi yhteisön katsoa sitä vierestä.