Baarin kannatusmaksut
Loppuosa alkuperäisestä oksennuksesta olikin setämiesten kinksheimaamista ja olkiukkojen rakentelua, mikä tuntuu olevan kirjoittajan lempiaihe. Kenties kannattaisi sitä vihaventtiiliä pistää vähän pienemmälle?
Olkaa ihmisiksi on loistava neuvo, sitähän minä olen tässä koittanu sanoa.
Heii.. haastetaan meidät:Mitä sen vanhemman tai kokeneemman olisi hyvä ottaa huomioon, millaisilla asioilla voisi varmistaa että suhteeseen ollaan lähdössä tietoisesti ja terveellä pohjalla? Miten varmistaa uuden tyypin kohdalla, ja millaisia asioita voisi kysyä itseltään?Miten, siis oikaasti MITEN, me yhteisönä voidaan puuttua. Konkreettisesti.
LainausPointti siis periaatteessa sama kuin muillakin, miten vähentää vääryyksiä ?Eroavaisuutena se, että en kovinkaan äkkiä näe, että se tapahtuu luottamalla ihmisten moraaliin.En veikkoste minäkään siihen luota Mutta minä vetoan. Älkää "ottako nuorta hoitoa" siksi että se on teille pinssi rintaan. Älkää hypätkö toteuttamaan alistamisfantasioitanne ihmisten kanssa, jotka vielä luulevat että se on ainoa tapa harrastaa seksiä niin että he ovat "oikein". Älkääkä nyt helvetissä enää alistako alaikäsiä.
Pointti siis periaatteessa sama kuin muillakin, miten vähentää vääryyksiä ?Eroavaisuutena se, että en kovinkaan äkkiä näe, että se tapahtuu luottamalla ihmisten moraaliin.
Välttämällä vihaa ja myrkkyä tihkuvia yleistyksiä, sheimaamista ja leimaamista, voi saada positiivisempaa palautetta myös minulta. Scenen toksisen feministisesti käyttäytyvät, miesvihamieliset myrkynlevittäjät siinä harvemmin onnistuvat.
.. Niin tai sitten vaan joitakin kiukuttaa, kun kerrankin alistuva nainen ei vain myönny kaikkeen ja hänen tekstissään on totuuksia joita moni ei tahdo myöntää.Peiliin meistä voi katsoa ihan jokainen.