Baarin kannatusmaksut
Miten, siis oikaasti MITEN, me yhteisönä voidaan puuttua. Konkreettisesti.
Heii.. haastetaan meidät:Mitä sen vanhemman tai kokeneemman olisi hyvä ottaa huomioon, millaisilla asioilla voisi varmistaa että suhteeseen ollaan lähdössä tietoisesti ja terveellä pohjalla? Miten varmistaa uuden tyypin kohdalla, ja millaisia asioita voisi kysyä itseltään?Miten, siis oikaasti MITEN, me yhteisönä voidaan puuttua. Konkreettisesti.
Kauheen hienoja ideoita, siitä että ihmiset muuttuisivat, että kusipäisyys ja hyväksikäyttö poistuis.Jotta moraali olis suurempi kuin himot ja tarpeet tai vietit, varsinkaan jos kyse ei ole sanktioon johtavasta toiminnasta.Jos Maija "Vanilja" Meikäläinen lähtee baariin seksin perässä, miksi hän tuli yksin kotiin ? Koska ei löytänyt ketään Maijaa kiinnostavaa.Jos Matti "Vanilja" Meikäläinen lähtee baarin seksin perässä, miksi hän tuli yksin kotiin ? Koska ei löytänyt ketään Matista kiinnostuvaa.Muuttakaa toi, ja hupsista, väitän että iso osa seksuaalipohjaisista ongelmista on long gone.Ja tää varmasti löytyy ideana monelta incel (tai mitä näitä kirosanoja nykyään on) foorumilta, en tiedä, en oo tutustunu.Mutta ei se sitä tarkota, että se ei olis totta.
Lainaus käyttäjältä: stoge - 13.10.2020, 21:53Kauheen hienoja ideoita, siitä että ihmiset muuttuisivat, että kusipäisyys ja hyväksikäyttö poistuis.Jotta moraali olis suurempi kuin himot ja tarpeet tai vietit, varsinkaan jos kyse ei ole sanktioon johtavasta toiminnasta.Jos Maija "Vanilja" Meikäläinen lähtee baariin seksin perässä, miksi hän tuli yksin kotiin ? Koska ei löytänyt ketään Maijaa kiinnostavaa.Jos Matti "Vanilja" Meikäläinen lähtee baarin seksin perässä, miksi hän tuli yksin kotiin ? Koska ei löytänyt ketään Matista kiinnostuvaa.Muuttakaa toi, ja hupsista, väitän että iso osa seksuaalipohjaisista ongelmista on long gone.Ja tää varmasti löytyy ideana monelta incel (tai mitä näitä kirosanoja nykyään on) foorumilta, en tiedä, en oo tutustunu.Mutta ei se sitä tarkota, että se ei olis totta.Ja naistenko tämä pitäs muuttaa? Millä tavalla, olen tosi innokas kuulemaan..!
Minä en ole kyllä missään vaiheessa sanonu että on kenenkään vika, vaikka vikaa onkin Olen vain sitä mieltä että joka sen vian näkee, ei pitäsi antaa mennä ohi omien käsien. Jos jokainen tekisi niin, tällekään kolumnille ei olisi enää aihetta olla.
Lainaus käyttäjältä: pikkusisko - 13.10.2020, 22:47Minä en ole kyllä missään vaiheessa sanonu että on kenenkään vika, vaikka vikaa onkin Olen vain sitä mieltä että joka sen vian näkee, ei pitäsi antaa mennä ohi omien käsien. Jos jokainen tekisi niin, tällekään kolumnille ei olisi enää aihetta olla.Viittasitko nyt vialla siihen, että Matti "Vanilja" Meikäläinen ei saanut naista baarista ? Jos näin, sille sä voit jotain tehdä jos oletetaan että Matti on naisiinpäin. Mutta joo, nää on er-itt-ä-in vaikeita asioita, vähän niiku tavaaminen.
Oikeastaan näen tämän kolumnin keskeisimpänä antina sen huomionarvoisen seikan esiinnostaminen, että nuoruuden yliseksualisointi on ihan oikea ongelma. Lapset tolskatkoon keskenään.
Lainaus käyttäjältä: stoge - 13.10.2020, 22:52Lainaus käyttäjältä: pikkusisko - 13.10.2020, 22:47Minä en ole kyllä missään vaiheessa sanonu että on kenenkään vika, vaikka vikaa onkin Olen vain sitä mieltä että joka sen vian näkee, ei pitäsi antaa mennä ohi omien käsien. Jos jokainen tekisi niin, tällekään kolumnille ei olisi enää aihetta olla.Viittasitko nyt vialla siihen, että Matti "Vanilja" Meikäläinen ei saanut naista baarista ? Jos näin, sille sä voit jotain tehdä jos oletetaan että Matti on naisiinpäin. Mutta joo, nää on er-itt-ä-in vaikeita asioita, vähän niiku tavaaminen.Jos se oli sitä vikaa minkä korjaamiseen sä viittasit alunperin niin... Ei. Se maailma ei tulis sen nätimmäksi vaikka minä "antasin pillua" jokaselle miehelle jonka näen, eikä tulis vaikka 100 000 naista tekis samoin. Ongelma ei yksinkertasesti ole automaattisesti geneerisesti naisissa, jos yksittäisten miesten seksuaaliset tarpeet ei tyydyty. Olkoot mihin päin vain.Palatakseni aiheeseen, jos omanikäistä seuraa ei saa, ei se silti yhäkään oikeuta käyttämään hyväksi ketäään.
Pointti siis periaatteessa sama kuin muillakin, miten vähentää vääryyksiä ?Eroavaisuutena se, että en kovinkaan äkkiä näe, että se tapahtuu luottamalla ihmisten moraaliin.