Baarin kannatusmaksut
Tähän aloitukseen en tohdi ottaa kantaa, sillä keskustelun seuraaminen on näin nopeatempoisessa vaiheessa aavistuksen haastavaa, ja edellyttäisi kaiken edeltävän lukemista todella ajatuksen kanssa. Ehkä vielä jossain vaiheessa sisäistän, mistä tässä oltiinkaan keskustelemassa.Kiitos Fia, tägäys noteerattu. Oman aloitukseni kirjoitin pienessä tunnekuohussa, ja se tosiaankin näin jälkikäteen tarkasteltuna näkyy sisällön kökkönä laatuna. Ilmeisesti pointti on mennyt kuitenkin jollain lailla jakeluun, sillä osasit referoida tekstiäni äärimmäisen vakuuttavasti. Taisit itse asiassa tajuta takaa-ajamani aatoksen jopa paremmin, kuin minä itse... Tuohon mainitsemaasi huolipuheeseen liittyen haluaisin lisätä vielä, että ihan kuin ei nuorena riittäisi, että on jo valmiiksi enemmän tai vähemmän solmussa seksuaalisuutensa kanssa. Sitten vielä ulkopuolelta tulee jatkuvasti kyseenalaistamista, epäilyä ja joskus jopa holhoamista. Näistä mitään tuskin yksikään, kinky tai ei-kinky, nuori kaipaa.Mitä tulee tuohon syyllisyyskysymykseen leikkien mennessä pieleen, niin harvoinpa se varmaan suoranaisesti kummankaan (kenenkään) osapuolen vika on. Matkassa kun on usein mukana monta muuttuvaa tekijää, ja toisinaan rapatessa roiskuu.Se, miten vaikkapa juuri rape playta voi toteuttaa turvallisesti, menee kyseisen aktiviteetin tekniselle puolelle, eikä ole tämän keskustelun kannalta mielestäni relevanttia. Niin tai näin, mielestäni paras tapa varmistaa se, ettei kenellekään tule paha mieli mistään tekemisestä, on lähtökohtaisesti ennaltaehkäisy. Tällöin ei tarvitse miettiä (ainakaan niin paljoa), kenen syytä, tai miten hoidetaan. Eivät asiat tietysti aina mene suunnittelusta huolimatta putkeen, ja pieni riski on aina olemassa, mutta riskienhallinnan keinoin sitäkin on mahdollista pienentää tasolle, jossa riskin toteutuminen on epätodennäköinen ja seuraukset vähäiset, jolloin se on ottamisen arvoinen. Tätä edesauttaa mm. huolellinen tutustuminen kumppaniin ja asioista etukäteen tarkasti sopiminen.
Mikä tulee nuoren kertasubilihan saalistajiin, niin se on sitten jo ihan oma aiheensa.
Lainaus käyttäjältä: Kinkykundi - 12.10.2020, 16:47Jos teillä on Kaislasen kanssa näin suuret näkemyserot asiasta, niin väitelkää siitä keskenänne, älkää minun kanssani.Itse koen olevani hyvinkin samalla linjalla pikkusiskon kanssa.
Jos teillä on Kaislasen kanssa näin suuret näkemyserot asiasta, niin väitelkää siitä keskenänne, älkää minun kanssani.
Lainaus käyttäjältä: D79Mies - 12.10.2020, 22:34Mikä tulee nuoren kertasubilihan saalistajiin, niin se on sitten jo ihan oma aiheensa.Se vähä mitä olen tätä ketjua ajatuksella saanut luettua, niin eiköhän tämä ole ollut ap:n tarkoituksena tuoda esiin.
Ja joskus kun kuulee vanhempien miesten varta vasten hinkuvan nuorempaa seuraa tai leveilevän sillä, tulee mieleen onko taustalla jotain omaa kypsymättömyyttä.
Ja jos on sapioseksuaalisia taipumuksia niin siinä ovat kaikki samalla viivalla.
Ehdottomasti naiset pitäisi sulkea luostareihin odottamaan sitä oikeaa, heille valittua puolisoa. Missään tapauksessa sieltä ei poistuta ennen neljääkymmentä ikävuotta, eikä silloinkaan ilman kahta naispuolista saattajaa. Muutenkin BDSM pitäisi kieltää kaikilta, joilla ei ole siitä vähintään kymmenen vuoden kokemusta. Partnerien valinnassa pitää ensin kuulla kinkyjen kanalauman muodostamaa raatia, joka karsii kaikki liian setämiesmäiset ällötykset pois. Vain priimatavaraa pikku lumihiutaleille. Ylipäätään maailma tulee pehmustaa pumpulilla ja vaahtomuovilla, jottei kukaan koskaan joudu kohtaamaan elämässään mitään ikävää. Vain hattaraa ja yksisarvisia kaikille.
Lainaus käyttäjältä: hwyl - 13.10.2020, 17:19Ja jos on sapioseksuaalisia taipumuksia niin siinä ovat kaikki samalla viivalla.Ei oikeastaan. Kyllä se elämänkokemus ja kokemuksen tuoma näkemys vaikuttavat paljonkin, vaikka älykäs 25-vuotias onkin kiinnostavampi kuin ei-älykäs nelikymppinen.