Baarin kannatusmaksut
Tuttu kuvio näissäkin piireissä: nuori nainen tulee skeneen. Nuori nainen saa kehuja itseään kaksi tai kolme kertaa vanhemmilta miehiltä. On suhteita ja tulee siipeen. Nuorelle naiselle sanotaan: "mitäs läksit, kikkeliskokkelis." Sanojana on aina joku viidenkympin ja kuoleman välissä elävä muinaisjäänne. Nuori nainen poistuu skenestä. Homma toistuu.
...toisaalta kyllä nämä vanhempi mies barely-legal nainen kuviot tuntuvat olevan, niitä kinky-kuvioita, joista eniten hankauksia seuraa. En muista, olenko sanonut päin naamaa, vaiko vain ajatellut, että yksikin entisten subiensa kanssa riitoihin joutunut HC-massukka voisi todennäköisemmin välttää ne, jos nyt keskittyisi ihan päälle 30 naisiin, jotka yleensä paremmin tietävät, mihin ovat valmiita, sen sijaan että leikityttää 20 hujakoilla olevia.
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/3136456Oikeusministeriö eri mieltä aiheesta vahvasti. Teini-ikäsen tytön isänä oon aika äimistynyt ja vihainen.
Lainaus käyttäjältä: Kouluttaja - 19.10.2020, 17:19https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/3136456Oikeusministeriö eri mieltä aiheesta vahvasti. Teini-ikäsen tytön isänä oon aika äimistynyt ja vihainen.Voi vittu mitä paskaa! Lapsiin sekaantumisesta pitäisi antaa kovempia, ei lievempiä tuomioita. Aivan käsittämätön linjaus.
Voidaan olla ystävällisiä, antaa niiden rauhassa hahmotella mihin ne on edes tulleet, yrittää antaa paikkoja mistä löytää sitä tietoa. Tälläisestä toiminnasta on hyvä esimerkki Häkki RY sivu https://www.akateemisetkinkyt.fi/tietoa-bdsmsta/ohjeita-aloittelijalle/ missä on hyviä ohjeita myös seuranhaun alkutaipaleelle. Meidän muidenkin tahojen ja järjestöjen pitäisi miettiä miten voimma yrittää auttaa ihmisiä iästä ja sukupuolesta riippumatta törmäämästä niiihn karikkoihi mihin moni muu on osunut. Se että ihminen tulee skenee, pettyy menooon ja häipyy katkerana ei hyödytä ketään.
Tehkää ihmeessä myös pdf versio yleiseen jakoon pyydän, niin ne matkansa alussa olevat kanssa pervot kans löytää sinne miitteihin tms.
Jos ihan ilman sarvia ja hampaita laitetaan puntariin kaksi skenaariota1. Puumadomina särkee nuoren aloittelijapojan2. Vanhempi ja kokeneempi sadisti / master turhia kyselemättä pahoinpitelee nuoren subina itseään pitävän tytönkumpi länsimaiset rikostilastot ja kunkin elämänkokemus huomioonottaen on todennäköisempi?Mitä mä itse olen nämä 5 vuotta meiningissä mukana ollut, sanoisin että kakkonen.Luonnollisesti yksikin tällainen keissi on liikaa ihan riippumatta sukupuoliasetelmasta, mutta whataboutismia kannattaa varoa.
Minua on tuhottu suhteissa ja käytetty kokemattomuuttani, epävarmuuttani tai hyväuskoisuuttani hyväksi. Toisaalta, minä olen käyttänyt ihmisiä omien tarpeideni tyydyttämiseen. Kumpikaan ei tuntunut pidemmän päälle hyvältä. Yksi syy halussani alistua on se, että silloin voin olla varmempi siitä, etten sorru käyttämään omaa valtaani ihmiseen väärin. Olisi naurettavan helppoa pelata setämiehillä.
Vastuu on meillä jokaisella siitä, että kohtelee toisia ihmisiä hyväntahtoisesti ja kunnioittavasti, eikä yritä käyttää heitä hyödyksi enempää, kuin mitä he ovat itse siihen halukkaita.
Toisinaan ihmiset toimivat foorumeilla siten, että kun toisen sanomiset eivät miellytä, yritetään saada kyseenalaistettua toisen sanomiset ottamatta kantaa siihen, mistä puhutaan ja keskitytään sen sijaan kirjoittajan uskottavuuden kyseenalaistamiseen. Tai trollataan toista niin kauan, että saadaan tämä sanomaan jotain mihin voidaan sitten tarttua ja takertua. Mielestäni on paljon parempi kaikkien kannalta, kun keskitytään kirjoitetun tekstin ja sen välittämän sisällön analyysiin. Tällöin sekä kirjoittaja, kommentoija että lukijat voivat pysyä perässä siitä, mistä keskustellaan. Puhutaan asioista.