Baarin kannatusmaksut
Missaanko mä nyt jotain?
Nyt tapetilla on välittäminen, hellyys, sateenkaaret ja yksisarviset.Ennen se oli että "KÄRSI HUORA!" It aint't wrong. It just is.
Fia: mä rajoitan mieluiten haluni kontrolloida ja dominoida makuuhuoneeseen. Olen melko vaniljaisessa, joskin avoimessa suhteessa, joten homma todennäköisesti rajoittuu sessioihin. Jossain 24/7-suhteessa olisi ihan liikaa hommaa ja vastuuta, että voisin kuvitella ikinä sellaiseen ryhtyväni.
aika erikoista mun mielestä jos aletaan sniiduilemaan (tai herneilemään) jonkun historiallisen faktan tuomisesta ajatuksena esille, historia ja mitä joskus on tapahtunut tai ollut käytäntönä joissain piireissä, voi edelleen ideana ja ajatuksena olla pohtimisen arvoista ilman, että siitä vedetään omia johtopäätöksiä ja johdannaisia tai oletuksia, että kyseisellä tavalla "pitäisi edelleen toimia," tai muuta sellaista.
Ihan kuka tahansa, joka saa sinut kehittämään itseäsi ihmisenä. BDSM:ssa tekniset temput voi oppia kuka tahansa, mutta se itseluottamusta omien fantasioiden ja halujen toteuttamiseen tulee ihmisestä sisältä.
Lainaus käyttäjältä: sunshinecrayons - 26.11.2020, 21:56aika erikoista mun mielestä jos aletaan sniiduilemaan (tai herneilemään) jonkun historiallisen faktan tuomisesta ajatuksena esille, historia ja mitä joskus on tapahtunut tai ollut käytäntönä joissain piireissä, voi edelleen ideana ja ajatuksena olla pohtimisen arvoista ilman, että siitä vedetään omia johtopäätöksiä ja johdannaisia tai oletuksia, että kyseisellä tavalla "pitäisi edelleen toimia," tai muuta sellaista. "Old Guard-style" on pelkkä myytti, joka perustuu sellaisen henkilön tekstiin joka ei edes itse elänyt kyseistä aikaa. Tästä on kirjoitettu aika paljon (esim Guy Baldwin). Tuollaista "aloitteva D aloittaa ensin subina"-käytäntöä ei ole oikeasti ollut mitenkään laajasti käytössä. Se mikä on luultavasti saanut tämän väärinkäsityksen aikaan on se, että Leather codessa (amerikkalaisen leather scenen käyttäytymissäännöstö, jota noudatetaan esim. joissakin heidän bileissään tms) nostaa kokeneet subit hierarkiatasolla kokemattomien Dominoivien yli.
Ei Dominointia ja alistumista kenenkään tarvitse sen enempää opetella, ne on kaikille (lauma)eläimille luontaisia toimintoja, jotka liittyy eläinten väliseen kanssakäymiseen.Huvittavaa lukea näitä teorioita Dominoimisen ja alistumisen oppimisesta ja opettelemista, ja koulukunnista ja mentoreista. Kyllä jokainen noita hallitsee luonnostaan, se on osa ihmisenä olemista.Se on sitten eri asia, miten omassa elinympäristössä asioita on käsitelty, ja miten se vaikuttaa ihmisen kykyyn käsitellä omaa itseään ja omia toimiaan ja tarpeitaan ja halujaan.
Muistaakseni joku truumasteri täällä nimenomaan puhui old guardista ja siitä, etteivät truumasterit koskaan alistu kenellekään. kysyin silloin kysymyksen, johon en koskaan saanut vastausta, joten toistan sen tässä: yhteisissä tapaamisissanne, alistatteko te truumasterit toisianne? Loogisesti ajateltuna tämä ajatusleikki menee näin, vai oletteko te kuten kaikki muutkin?