Baarin kannatusmaksut
Pikkuisen häiritsee kun sanaa kiihottua käytetään jatkuvasti. Se ei ole mielestäni synonyymi sanalle nauttia.Kiihottua vallasta.Nauttia vallasta.Dominoiva ei siis voi olla D jos ei kiihotu vallasta vaan ainoastaan nauttii vallasta ja sen käytöstä?Onko saivartelua?
Itse käytän kiihottumista terminä seksuaaliselle nauttimiselle, koska sitä on mahdollista todentaa (varsinkin miehillä kiihottavuuden mittarointi on helppoa).
Lainaus käyttäjältä: Mr.Inathu - 25.11.2020, 11:24Itse käytän kiihottumista terminä seksuaaliselle nauttimiselle, koska sitä on mahdollista todentaa (varsinkin miehillä kiihottavuuden mittarointi on helppoa). Erektiohan ei miehellä välttämättä tarkoita sitä että mies olis kiihottunut, kyllä miehenkin siis voi raiskata sen vuoksi.Ja toisaalta, se että naisella pimppi on märkä, ei sekään tarkoita sitä että nainen olis kiihottunut. Ilmeisesti tuohon kostumiseen moni raiskaaja onkin vedonnut todetessaan että nainen oli halukas, mitä se ei tarkoita.IKRM
Olen taas ehtinyt ajatella paljon tässä viimeisen kuukauden aikana ja ymmärtää ainakin sen, että feikkaamalla ei pitkälle pääse. Olen mielummin oma itseni, kuten viisaammat neuvovat.Millainen sitten olen? Kiltti, empaattinen, herkkä, korrekti ja kohtelias, ellei joku onnistu minua syvästi loukkamaan. Silti minussa on d-puoli.
Lainaus käyttäjältä: Pera - 03.11.2020, 23:32Olen taas ehtinyt ajatella paljon tässä viimeisen kuukauden aikana ja ymmärtää ainakin sen, että feikkaamalla ei pitkälle pääse. Olen mielummin oma itseni, kuten viisaammat neuvovat.Millainen sitten olen? Kiltti, empaattinen, herkkä, korrekti ja kohtelias, ellei joku onnistu minua syvästi loukkamaan. Silti minussa on d-puoli.mikään näistä piirteistä joita luettelit, ei negetoi dominoivaa luonnetta. Dominantti mies voi olla kiltti, empaattinen, herkkä, korrekti ja kohtelias. se, että on luonnostaan herrasmies tyyppinen mies joka on herkkä myös kokemaan myötätuntoa ja pitää silmällä submissiivin reaktioita ja tunteita, on mielestäni vain plussaa ja toivottavaa. kaiken uuden oppiminen ja aloittaminen vaatii aina nöyryyttä olla kokematon ja rauhassa, tasapainoisesti perusteiden oppiminen on tottakai molemmin puolin se paras vaihtoehto.alunperinhän ns "Old Guard" tyyliin, uudet dominantit lukemani mukaan aloitti koulutuksensa submissiivina, ideana submissiivisen roolin sisäistäminen ja sen kokemuksen ja itsensä hallitseminen itsessä, käytännön ymmärryksen kautta, voi hyvinkin toimia tukevasti seisovan ja itsensä tuntevan dominantin/masterin perustuksena -- sisältäen ymmärryksen, fyysisellä ja henkisellä tasolla, myös siitä näkökulmasta, mitä ja miten antaa dominointia submissiivilleen. enkä sanoisi, että dominoiva mies ei oppisi myös huomaamaan ja tunnistamaan kokemuksen kautta asioita tulevista subeistaan joita submissiivit eivät ehkä itsekään aivan hahmota tai osaa pukea sanoiksi.
Tuli mieleeni, että kuinka moni truumaster on tosiaan sitten käynyt old guardin koulutuksen läpi? Tämä siis ihan mielenkiinnosta eikä vittuiluna. Tuntuu vaan, ettei kovinkaan moni.
Lainaus käyttäjältä: Pip - 25.11.2020, 23:54Tuli mieleeni, että kuinka moni truumaster on tosiaan sitten käynyt old guardin koulutuksen läpi? Tämä siis ihan mielenkiinnosta eikä vittuiluna. Tuntuu vaan, ettei kovinkaan moni.Mikä helvetin Old Guard koulutus ? Ootteko muuten huomannu, että karkkikauppailua ei ole enää olemassa, siitä on tullu oletus ?
Lainaus käyttäjältä: stoge - 26.11.2020, 02:56Lainaus käyttäjältä: Pip - 25.11.2020, 23:54Tuli mieleeni, että kuinka moni truumaster on tosiaan sitten käynyt old guardin koulutuksen läpi? Tämä siis ihan mielenkiinnosta eikä vittuiluna. Tuntuu vaan, ettei kovinkaan moni.Mikä helvetin Old Guard koulutus ? Ootteko muuten huomannu, että karkkikauppailua ei ole enää olemassa, siitä on tullu oletus ? Totta vitussa oon huomannut, mutta enhän mä porilaisena sellaselle oo ottanut osaa.
Lainaus käyttäjältä: Pip - 26.11.2020, 03:00Lainaus käyttäjältä: stoge - 26.11.2020, 02:56Lainaus käyttäjältä: Pip - 25.11.2020, 23:54Tuli mieleeni, että kuinka moni truumaster on tosiaan sitten käynyt old guardin koulutuksen läpi? Tämä siis ihan mielenkiinnosta eikä vittuiluna. Tuntuu vaan, ettei kovinkaan moni.Mikä helvetin Old Guard koulutus ? Ootteko muuten huomannu, että karkkikauppailua ei ole enää olemassa, siitä on tullu oletus ? Totta vitussa oon huomannut, mutta enhän mä porilaisena sellaselle oo ottanut osaa.Maailma muuttuu - me ei niinkään. Ja se on maailmalle vaan oikein! Jutut muuttuu, ei se väärin oo, joskus yön pimeinä tunteina vaan kummastuttaa, mitä ne dominoivat luonteet tekee,kun niiden pitää olla palveluammatissa, että saavat edes jotenkin toteuttaa tarpeitaan.Kommentti ilman paskamyrskyhakuisuutta. Onnea valitsemallanne teillä, omissa S/d suhteissanne!
Ootteko muuten huomannu, että karkkikauppailua ei ole enää olemassa, siitä on tullu oletus ?