Äänestys

Oletko löytänyt onnistuneesti toivomaasi seuraa Baarista (siis täältä, ei Mummotunnelista)

En
Deittaillut, mutta se ei ole johtanut toivomaani lopputulokseen
Olen, sessioseura riittää minulle
Olen, en kuitenkaan pysyvää, onni antaa odottaa itseään
Olen, löysin hänet todellakin täältä (ja onnemme jatkuu)
Jotain ihan muuta, kerron ehkä lisää kommenteissa

Kirjoittaja Aihe: Baari ja seuranhaku  (Luettu 16894 kertaa)

Alistavaherra

• Vieras
Vs: Baari ja seuranhaku
« Vastaus #45 : 16.12.2021, 08:56 »
Oletan että naiset saa valtavasti läähpuuh-viestejä koko ajan, niin en selaile profiileja tiputellen randomilla avauksia. Enemmän olen välillä nostanut omaa ilmoitusta tai pari harvaa kertaa vastannut toisen ilmoon. Tuo lienee kyllä miehelle epäoptimaalinen strategia, ottaen huomioon oletukset miten miesten pitäisi aina tehdä aloite heterosuhteissa. Mutta en mä tätä numeropelinä pelaa, niin se sopii intresseihini, enkä pidä sosiaalisesti täysin passiivisista ihmisistä anyway.

Tässä piilee yksi seuranhaun haasteista - oletukset. Jos oman sukupuolen kokemus on, että saa paljon viestejä / ei saa yhtään - niin lähtökohta ajatella syntyy tästä. Mitäpä jos todellisuus toimiikin toisin? Se, että itse saa paljon viestejä ei tarkoita, että toisella olisi sama tilanne. Ehkä ajatellaan silloin, että "enpä ota yhteyttä kun tuo taatusti saa niin paljon vastauksia". Kuten myöskään, että jos ei saa viestejä niin se avaa mahdollisuuden ottaa yhteyttä siinä ajatuksessa, että "kyllä mä vastauksen tuolta saan".

Mielenkiintoinen ajatus (kiitokset sen esittäneelle) liittyy myös tähän yllä olevaan oletukseen ja omien ilmojen nostoihin. Nostot saatetaan nähdä niin, että saadut yhteydenotot eivät ole olleet riittävän kiinnostavia. Yhteydenottoja olisi tullut sen verran paljon, että on ensin "perattu" vastaukset ja nyt ollaan valmiita ottamaan seuraavat vastaajat vastaan. OIKEASTI ;D

Avaanpa tässä rehellisesti koko kuluvan vuoden yhteydenottojen määrän. Erilaisia ilmoja on ollut vuoden aikana ainakin yhden käden verran ja nostoja niihin reippaasti. Puhtaasti uusia yhteydenottoja on koko vuonna tullut vain muutama. Muut yhteydenotot ovat enempi vähempi olleet lähtöisin omasta aktiivisuudesta, jotka sitten ovat jatkunut ilmon yhteydessä uudestaan.

Toki, tämä on vain oma tilanteeni. Ehkäpä tällainen skenefossiili omilla erityispiirteillään ei ole se sopivin ja kiinnostavin, mutta kokisin että tähän tuhansien tunnusten joukkoonkin mahtuu sopivia :) Ja toki itsehän olen myös voinut olla luomassa omaa ongelmaani, mitä tuli noihin ilmojen erottavuuteen sanavalmiudella. Ehkäpä se tavanomaisuus on sittenkin se toimivin tapa erottautua, eikö vain?  ;)

Edit:

Uudet profiilit voivat kokea olevansa "riittämättömiä ottamaan yhteyttä" - kuten myös, jos kokee että ei ole viestimisessä "riittävän hyvä". Oman kokemukseni pohjalta, ei ole olemassakaan sellaista syytä olla ottamatta yhteyttä etteikö juttuun pääse, jos vain sitä haluaa. Kyllä asioilla on tapana löytää itsensä jos ovat löytääkseensä. Ja syyt ovat silloin aivan jossain muualla kuin riittämättömyydessä.
« Viimeksi muokattu: 16.12.2021, 09:17 kirjoittanut Alistavaherra »

Sukkanauhafani

• Asiakas
  • **
  • Paatunut monogamisti
  • Galleria
« Vastaus #46 : 16.12.2021, 12:42 »
Tuo toivominen ja vihjailu että kannattaisi ottaa yhteyttä on kyllä minusta aika hassua. Ymmärrän että osa ihmisistä on ujoja, varsinkin kasvokkain, mutta ei se viestin laittaminen ole niin iso asia. Siinä voi vaikka kertoa että "tämä on minulle niin hankalaa etten tiedä mitä sanoa", se ainakin saisi minut heti sitä arvostamaan. Itse pidän perinteisiä sukupuoliroolia ja -oletuksia sen verta aikansa eläneinä, etten jaksa lähteä mihinkään vihjailupeleihin mukaan. Ja sillä että ei edes vihjaile vaan vai toivoo kaukaa tulevansa huomatuksi nyt saa vielä vähemmän aikaan.

...mutta ehkä tän takia mä oon sinkku, kun tiedostan pelin säännöt mutta en vaan suostu noudattamaan niitä. :D

Mies maalta-69

• Kanta-asiakas
  • Sub-mies, joka on vasta astumassa hämärään.
  • Galleria
« Vastaus #47 : 13.01.2022, 17:19 »
Kuinka moni alistuva mies löytänyt täältä seuraa?  :o  Vastauksista ei löytynyt yhtään.
Yhden alistavan naisen olen tätä kautta tavannut, mutta siitä ei seurannut jatkoa. Siinä toistaiseksi kaikki. Jännittää kyllä ottaa yhteyttä. Ehkä liikaakin.

telle

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
« Vastaus #48 : 13.01.2022, 21:11 »
Kyllä täältä löytyy  :love:
Tosi löytymiset kohdallani on tulleet vastaamalla hakuilmoituksiin..

Niinpä, "one in  a million"  :love:

Ja naisena sanoisin että kun se kolahtaa niin se nyt vain kolahtaa, jopa muutaman sanan aloituksella  :love:

SaRu

« Vastaus #49 : 13.01.2022, 21:39 »
Ja naisena sanoisin että kun se kolahtaa niin se nyt vain kolahtaa, jopa muutaman sanan aloituksella  :love:
Tähän voin yhtyä.
Silloin kolme vuotta sitten kun mun viimeisin deitti-ilmo oli julki täällä Baarissa, niin vastauksia tuli yllättävän monta.
Jotkut menivät metsään jo ensimmäisessä viestissään, mutta lopulta merkittävin reaktio ilmoon tuli sanoin "Hyvä ilmo, vastaisin mutta *kahden sanan perustelu*".
Tällä reaktiolla sai vastauksen että anna mennä vaan ja vastaa. Sekä puhelinnumeroni. Mitä ihmettelen edelleen että kuinka siinä niin kävi 🤭

ForeverFrost

• Asiakas
  • **
  • ei-olemassaoleva yksikkö
  • Galleria
« Vastaus #50 : 14.01.2022, 00:48 »
Lupaavan alun (josta ei kuitenkaan tullut mitään) jälkeen on ollut hiljaisempaa.
Nykyään en enää jaksa panostaa edes profiiliin saati seuranhakuilmoon ja siten elätellä turhia toiveita.

Kattellaan sitten seuraavassa elämässä uudestaan näitä juttuja  :-\

Punisher

• Kanta-asiakas
  • Sitä käsittelyä saa mitä tilaa
  • Galleria
« Vastaus #51 : 14.01.2022, 11:19 »
"luona baaritiskin jonkun Lainan iskin  ei se ollut hääppönen mut joku piti saada fiilis oli sellainen" by Badding..

Seuranhaku ja deitti ilmojen tekeminen ei koskaan ole helppoa.
Muutamaan sanaan tuntemattomalle ja kasvottomalle ihmiselle pitäisi kiteyttää kaikki se,mitä ennen voi työstää kasvotusten koko illan tahi useamman kerran...

Löytyy myös niittä joiden suurin hupi onkin testauttaa oma markkina-arvonsa eli vanilja v/s D- mies.
Siis yritetään saada samalla aikaa molemmilta irti vain ne parhaat osiot.
Joskus käy vain niin että tuontasoisen kimppavedätyksen huomattuaan D-mies tahi jopa molemmat ottaa ja nostaa kytkintä...

Ei sitä ihan kaikkea paskakohtelua todellakaan tarvitse sietää, lähtökohtaisesti se pitäisi jo tietää..

Kyse ei ole koskaan ulkonäöstä, ei kalun koosta ei muustakaan sen suuntaisesta mutta valheella on useasti hyvin lyhyet jäljet ja silloin käteen voipi jäädä se lyhyt tikku eli uudelleen kierrätykseen...

Mutta kyllä joskus flaksi käy.
Tätäkin kautta voi tavata aivan ihania ihmisiä ja syntyä ties minkä tasoisia suhteita.

Mutta yhteistä niin baarin kuin muidenkin ns. kinky alustojen seuranhaun kanssa on se että mikäli olet onnistunut saamaan toisen mielenkiinnon heräämään niin älä hetimiten tee kahta kuuluisaa virhettä eli ala dissaamaan toista tahi tapaamisissa sitä maankuulua ohikasta.

Kemioiden yhteensopimattomuus ei ole peruste ja yleispätevä peruste moiselle toiminnalle...

Mikäli sessiotapaaminen on sovittu, niin ilmaannu paikalle  leikkivalmiina ja ilman tekosyitä. Älä anna toiselle sitä mielikuvaa että hän ei ole panostuksen arvoinen, koska se jos jokin on Raidin lailla takuuvarma keino tuhota loputkin orastavasta kiinnostuksesta.

On myös näitä ns. kokemuksia shoppailevia eli päänahkojen keräilijä metsästäjiä..No todennettavasti sekin toiminee, mikäli alusta alkaen teet heti selväksi että saat vain yhdestä kolmeen kertaa ja That´s All Folks...

Tässä kokemuksia vuodelta 2021vähän vuoden 2022 aluksi, olkoot alkava vuosi kaikille kinkyille antoisaa seuranhaun merkeissä...

« Viimeksi muokattu: 14.01.2022, 13:26 kirjoittanut Punisher »

Snadistisadisti

• Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
« Vastaus #52 : 14.01.2022, 13:24 »
Aina löytyy seuraa, kun sen eteen jaksaa nähdä hieman vaivaa. Ensin pitää vain olla riittävä motivaatio, jotta siihen viitsii edes ryhtyä. Kannattaa panostaa seuranhakuun tosissaan, jos sille tielle lähtee; olla aktiivinen, kirjoittaa fiksusti, pitää silmät ja korvat auki, olla avoin mahdollisuuksille…

Tokikaan ei voi sivuuttaa kysynnän ja tarjonnan epäsuhtaa, mutta mitä huonommassa kilpailuasetelmassa olet, sitä enemmän pitää tehdä työtä saavuttaakseen tavoitteensa.

TrueMasterille seuranhaku tuntuu olevan aika helppoa. Läpikotaisesti, luontojaan Dominoivia sadisteja on todella vähän, mikä on edullista itseni kannalta. Miksi tyytyä vähempään, jos tarjolla on aitoa asiaa? Seuranhakua jopa helpottaa se, että saa jatkuvasti paskaa niskaansa - niin omituiselta kuin se saattaa vaikuttaa. Ihminen joka siitä huolimatta on kiinnostunut, on todennäköisesti omilla aivoillaan ajatteleva yksilö, mikä on hyvä lähtökohta tutustumiselle. Laumassa kotkottavat kanat eivät muutenkaan ole kovin kiinnostavia.

isabella

« Vastaus #53 : 14.01.2022, 13:33 »
Sekä lyhyt- että pidempiaikaista sessioseuraa on yleensä löytynyt Baarin kautta silloin kun sitä on etsinyt. Joskus vähän vahingossa etsimättäkin 🙂 Mitään vakavampaa en ole koskaan täältä hakenutkaan.

Griselda_80

• Asiakas
  • **
  • Silmät ovat sielun peili.
  • Galleria
« Vastaus #54 : 14.01.2022, 15:38 »
Kyllähän tuota seksi/sessio/fwb/mitäliekevyempää seuraa löytäisi, jos kiinnostusta/kykyä tämänkaltaiseen toimintaan olisi.

Mutta kun tarve on rakastavalle parisuhteelle D/s -asetelmalla, niin hiljaista on. Paremmin ovat jopa lavatanssit toimineet, siellä kun pääsee kosketusetäisyydelle viattomasti. Monta D-miestä on löytynyt sieltä, jotka eivät ole edes kuulleet mistään kirjainyhdistelmistä, luontaisesti vain reagoivat alistuvaan naiseen.

Nyt korona-aikana ainoa kanava seuranhakuun tuntuu olevan kuitenkin netti, tämä baari yhtenä muiden joukossa.

Pehmeä

• Uusi asiakas
  • *
  • fetisseistä kiinnostunut sidottuna nauttiva
  • Galleria
« Vastaus #55 : 14.01.2022, 20:54 »
Olen niin onnellisessa tilanteessa, että oma tärkeä leikkikaveri on netistä löytynyt, toiselta sivustolta. Silloinkaan kun niin ei ollut, aikuisena ihmisenä ei jaksa innostua kahden rivin ilmoituksiin/viesteihin ihmisiltä joiden profiili ei kerro ikää, asuinpaikkaa eikä suhdestatusta. Suhdetilanne "en halua kertoa/jotain muuta" lukee saamallani kokemuksella "varattu, luvatta liikkeellä" ellei tekstissä ole muuta kerrottu.
On myös taitolaji viesteillä niin että osoittaa kiinnostusta ihmisestä, vaikka etsiikin seksiseuraa.

Mies maalta-69

• Kanta-asiakas
  • Galleria
« Vastaus #56 : 14.01.2022, 21:19 »
Lupaavan alun (josta ei kuitenkaan tullut mitään) jälkeen on ollut hiljaisempaa.
Nykyään en enää jaksa panostaa edes profiiliin saati seuranhakuilmoon ja siten elätellä turhia toiveita.

Kattellaan sitten seuraavassa elämässä uudestaan näitä juttuja  :-\
Jos seuraa hakee, niin sukupuoli ja suuntautuminen olisi hyvä, että näkyisi profiilissa. Saatat yllättyä mukavasti. :)

Sigmamies

• V.I.P.
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
« Vastaus #57 : 15.01.2022, 08:57 »
Vastasin olen mutta enhän mää ookkaan löytänyt täältä baarista itse ketään  :o
Aina silloin tällöin joku subitytsy löytää kyllä mut eikä mulla ole ollut vuosiin tarvetta etsiä seuraa.

Lettu

• Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
« Vastaus #58 : 15.01.2022, 09:29 »
Muutama vuosi sitten vastasin yhteen seuranhakuun ja siitä alkoikin matka joka oli aikansa ihanaa. Päättyi valitettavasti toisen osapuolen ongelmiin ja valheisiin. Omaa ilmoitusta en ole koskaan laittanut, tuskin laitankaan.
Viestejä on tullut laidasta laitaan, yksi päätyi suoraan ylläpidolle ja kyseisen yksilön ikuiseen banniin.
Joitakin viestejä olen itse laittanut, joskus alkanut jopa keskustelu johtamatta kuitenkaan sen pitemmälle. Olen tullut todella varovaiseksi ja jopa epäluuloikseksi koska kirjoittamalla ei tuntemattomasta saa välttämättä luotettavaa kuvaa. Monta mielenkiintoista ihmistä jää tapaamatta puhtaasti logistisista syistä.

Mies maalta-69

• Kanta-asiakas
  • Galleria
« Vastaus #59 : 15.01.2022, 09:37 »
Muutama vuosi sitten vastasin yhteen seuranhakuun ja siitä alkoikin matka joka oli aikansa ihanaa. Päättyi valitettavasti toisen osapuolen ongelmiin ja valheisiin. Omaa ilmoitusta en ole koskaan laittanut, tuskin laitankaan.
Viestejä on tullut laidasta laitaan, yksi päätyi suoraan ylläpidolle ja kyseisen yksilön ikuiseen banniin.
Joitakin viestejä olen itse laittanut, joskus alkanut jopa keskustelu johtamatta kuitenkaan sen pitemmälle. Olen tullut todella varovaiseksi ja jopa epäluuloikseksi koska kirjoittamalla ei tuntemattomasta saa välttämättä luotettavaa kuvaa. Monta mielenkiintoista ihmistä jää tapaamatta puhtaasti logistisista syistä.
Hyvin ymmärettävää varovaisuutta, kun toisesta ei varmaksi voi tietää kirjoittelun perusteella. Livessäkin on syytä pitää varansa. Koskee kaikkia.