Mun näkökulma (jota kukaan ei kyllä oo kysyny

) on vähän vanhanaikainen. Oon ollu suhteessa jossa seksiä oli vuodessa jotain 900 - 1000 kertaa ja oon ollut myös sinkkuna yli vuoden käytännössä ilman seksiä muutaman karvaan pettymyksen ja vitutukseen päättyneen hetken helpotuksen jälkeen. Mulle erotiikassa tunnepuolella on paljon merkitystä eikä pelkkä muna pimpsaan tai pyllyyn oikein riitä täyttämään tätä henkistä tyhjiötä vaan mun on parempi olla mieluummin ilman. Mieluusti harrastan seksiä kun mulla on jotain muutakin annettavaa kuin siemensyöksy ja kiire kotia ja samaa odotan kumppaniltani.
Joskus mulle on naisien suusta sanottu että on ollut pitkään ilman ja välillä tää pitkä aika on ollut kuukausi ja välillä yli vuosi. Minusta tuo yli vuosi on pitkä aika ja kuukausi ei ole pitkä aika ja tästä joka oli ollut yli vuoden ilman seksiä tuli minulle myöhemmin ystävä, ei puoliso vaan ystävä jonka kanssa vaihdellaan edelleen kuulumisia ja johon osaan luottaa vaikkei suhteessa ollakkaan. Ja nää joille kuukausi on pitkä aika niin en oikein osaa enkä oikein halua salaisuuksiani paljastaa. Tämmösellä luonteella tarvii aikaa ja luottamusta ja se toimii mulla

Nyt tosin oon välillä miettinyt että oiskos mulla tarpeeksi annettavaa kahdelle naiselle, osaisinko jakaa tasapuolisesti aikani, henkisen puoleni ja veneeni sekä tarjoomaan hyvät kyytit arjessa ja järvellä molemmille
Ja eihän järvi soutamisesta kulu mutta mieluummin soutelen järvellä josta ei ole netti täynnä viikonlopputuristien ottamia kuvia ja josta ei puhu koko kylä eikä rannat rehevöityny siideritölkeistä, makkarankuorista ja nuotiopaikoista. Toki tää mun venekkin on vähän vanha ja kuhmuinen, on joku kaivertanut siihen kylkeen nimensäkkin ja pahimpia kolhuja on paikkailtu milloin milläkin niin järki päässä kuitenkin omien vaatimusten ja näkemysten kanssa ja kukin omalla tyylillään sillä eiköhän vakka kantensa valitse ja aika hio suurimmat särmät kovemmastakin kivestä.