Baarin kannatusmaksut
Kipukynnys on "liikkuva", sitä voi kasvattaa ja se voi olla hyvin matala. Kun paikat tottuu kyseiseen kipuun, esim pakarat piiskaan sitä kestää enemmän. Jos ei saa piiskaa pitkään aikaan, sitä ei kestä kovinkaan paljon. Toki jokaisen kipukynnys on erilainen. Lisäksi mieli ja halu viedä kipukynnystä pidemmälle vaikuttaa kyseiseen hetkeen, voisi sano että mielentilalla on merkitystä. Tällaista havantoa ainakin itse olen tehnyt: kipukynnystä voi venyttää kunnes on pakko "luovuttaa".
Tuntuu ihan hölmölle koko asia, kun toisaalta pystyn vaikkapa piiskaamaan varsin tuntuvasti. Mutta kun se taas on asia, jonka tuottamasta kivun tunteesta itse pidän. Mutta ne nipistimet ja vaikka tahallisen hankalaan asentoon sitominen ja siinä pitäminen, noissa annan liian äkkiä periksi ihan silkkaa hellämielisyyttäni. Kismittää!!
Tee Verna sitä mikä itsestä tuntuu hyvältä. Ei tämä varmaan mikään uusi näkökulma ole, mutta älä nyt ihmeessä lähde palvelijaksi, älä lähde venyttämään sinne missä haetaan turvasanaa, jos et itse siitä saa tyydytystä. Jos saat oman Dom-nautintosi subisi saa omansa (...) Hae oman nautintosi, käytä subiasi, subisi tulee kyllä perässä. Se uusi näkökulma? Voit kouluttaa subistasi sellaisen kuin sinä haluat, eikä toisinpäin.
Meillä esimerkiksi uusien lelujen mukavuutta voidaan kokeilla vaikka niin, että istun suukapula suussa tunnin katsomassa telkkaria ilman että mitään sen ihmeempää tapahtuu, ja voin sitten raportoida että miltä tuntuu ja mihin sattuu vai sattuuko. Silloin kun on ns. tilanne päällä helposti yrittää jaksaa vähän enemmän kuin pitäisi, tuollaisessa puolihuolimattomassa testikierroksessa ei tavallaan tarvitse yrittää olla urhea.Turvasanan käyttöä itsekin arastelen, mutta voisin kuvitella että olisi paljon helpompaa jos esimerkiksi pitäisi lyönnin jälkeen ilmoittaa tuntemuksia vaikka numeroskaalalla yhdestä kymmeneen. Puheesta on sitä paitsi aika helppo kuulla milloin alkaa sattua vaikkei alistuja haluaisikaan sitä myöntää.