Baarin kannatusmaksut
Pari ekaa vuotta meni sillä että purin energiaani kovaan treenaamiseen, jossain vaiheessa se ei enää riittänyt joten edessä oli vääjäämätön ero. Pari vuotta hurjaa poikamieselämää ja elostelua, siitä morkkis. Paluu takaisin ja puhuttiin asiat halki/poikki. Tällä välin vaimon hoidot oli loppuneet ja elämä palautunut normaaliin uomiin. Päätimme jatkaa siitä mihin jäätiin. Ja kun lyötiin kättä päälle, vaimo sanoi, "Ai niin, yksi juttu. Hoidot alkoi taas, haittakse?" vastasin että ei ja olin jälleen samassa tilanteessa kuin aiemmin. Tätä kesti kaksi vuotta mitä hän vielä eli. Päivääkään en kadu.Ehkä olisi kannattanut joku sivuprojekti aikoinaan ottaa (vaimon luvalla!) ja välttää turha sählääminen.
.Tuntuu että seksiin on vähän huolestuttavan absurdin paljon meidän kulttuurissa ladattu kaikenlaista symbolista arvoa. Juurikin näitä kaikkia että se on psyykkeen eheyttävä, mystinen, virkistävä, kaunis, elinehtomainen tarve, elämänvoimaa antava, elämän huippukokemus, huippusaavutus, että siitä tiedät vihdoin totaalisesti onnistuneesi ihmisenä kun sinulla on joku joka antaa sinulle seksiä. Joka haluaa antaa sitä juuri sinulle, palaa halusta antaa sitä juuri sinulle. Silloin saat varmuuden ja tiedät että olet kaunis, komea ja rakastettu ja arvostettu ja haluttu ja himoittu ja ihana, keskeneräisyydessäsi täydellinen ja että elämäsi on onnistumistarina, miten uskonnollinen ekstaasi se onkaan, olet yksi seksiä saavista, pelastetuista ihmisistä. .
Ennen kaikkea olen käynyt itseni kanssa pientä hiljaista dialogia siitä, kuka ja millainen nyt olen sekä mitä seksi ja seksuaalisuuden toteuttaminen minulle merkitsevät. Kaikki tämä on hiukan selkeyttänyt omia ajatuksiani ja on auttanut nimeämään asioita joita olen itsessäni huomannut. Paljon lämpimiä ajatuksia kohtalotoveriltasi, yhdeltä monista!
Siihen torjutuksi tulemiseen sen oman kumppanin toimesta ei oikein auta vaikka kuinka kävisi hakemassa fyysistä läheisyyttä muualta, torjutuksi tuleminen sattuu. Ei seksin puute.
Sanoi muuten, et miks en oo 'kiusannut', eli yrittänt hipelöidä tänne liittymisen jälkeen. Kaipaisko jotain, vai luuleko et oon löytänyt jonkun dommen. Ihmeellistä kuin se onkin, ei mullakaan oo ollut oikeastaan haluja. Mut se johtuu viimeisimmästä kerrasta reilu kk sitten, kun yritin opettaa tekeen mulle pientä cbt:tä. Jäi hirveen inhottava olo, ja yökötys vaivaa vieläkin.Kai meidän puutteessa elävien on perustettava rek. yhd., pidettävä mielenosoitus Eduskuntatalon edessä ja välineistä riiippuen ommeltava kiinni tai nipsaistava saksilla. Ihan noin vastalauseeksi.pskuulin pojiltani, et vaimon kiinnostus seksiin loppui lasten saamisen jälkeen. Ei kai teillä oo ollut samaa?