Baarin kannatusmaksut
Minun on jotenkin vaikea nähdä kyynisyyttä hyveenä.Onnellisuuden salaisuus on löytää syyn kärsimyksille. Halu on ihan kiva juttu, mutta vielä parempi on ymmärtää syyt näille haluille. Tällöin haluille pystyy antamaan jotain arvoa. Mikäli todellista arvoa löytyy, niin sitten pystyy arvioimaan halujen eteen tehtävien ponnistusten taakan.Erään määritelmän mukaan työ on siirrettyä mielihyvää. Mikäli joku on löytämisen arvoinen, niin hänen löytämiseksi on tehtävä sen arvon verran työtä.Ellei hihoja ole käärittynä ja pettymysten läpi ole kahlattu, niin kumppanin arvo on sama kuin hedonistisen sohvan nurkassa märehtiminen.
Näin alistuvana naisena, ei se seuranhaku aina ole helppoa. Varsinkin Tinderissä erilaisten törkyviestien määrä on välillä suuri. Täällä baarissakin välillä törmää hyvin epäilyttäviim tyyppeihin.Kun pitäisi löytää se yksi tai kaksi helmeä joukosta, niin ei se naisenakaan aina helppoa ole.
Näiden deittisovellusten ongelmana on se, että ne itseasiassa tekevät rahaa sillä, että kukaan ei niiden kautta pariudu, mutta etsivät aktiivisesti seuraa. Ne myyvät hedonismia; hirveä määrä tykkäyksiä, odotuksia siitä, että nurkan takaa löytyy joku parempi, saa tuntea olevansa haluttu ja suosittu - kaikki mitä niissä sovelluksissa teet, ohjaa juuri tähän. Toimivampi ratkaisu pariutumista ajatellen on laittaa Kik-tunnus deottiprofiiliin ja mennä deittisovellukseen vasta kun uusia yhteydenottoja ei tule.Nettiyhteisössä ongelmana taas on se, että ihmiset esiintyvät niissä sellaisina kuin mitä haluaisivat olla. Samalla tavalla kuin Facebookissa tai Instagramissa ihmiset esittelevät vain sitä elämänsä hyvää puolta, yleensä jopa parempana kuin mitä se on, muutkin nettiyhteisöt toimivat samalla tavalla esitellessään yksiulotteisia persoonia. 24/7 kotikurisuhteen löytymiselle tuntuu olevan paremmat mahdollisuudet esimerkiksi Baarin kautta, kuin löytää ihan oikea parisuhde - eikä parisuhteen etsijät olekaan niin kiinnostuneita siitä truu-kinkystä kuin siitä oikeasta ihmisestä foorumiprofiilin takana.
Tätä deittisovellus firman motiivia kun vähän vielä kirjoittaa auki ja kärjistää, niin nehän kirjoittaa valinta-algoritmin siten että se ei koskaan heitä sulle täydellistä matchia. Koskapa menettäisivät hetikaksi asiakasta. Sen sijaan tarjoillaan "ei oikeen sopivia" ja välillä joku "melkein sopiva" syötiksi.Näin maksuvirta jatkuu ja jatkuu , tulee se sitten asiakkaalta tai mainostajilta .Nojoo, vähän karrikoiden , mut periaatteessa näin.