Kirjoittaja Aihe: Rsyke teematiistai Tampere: Touhumiitti 25.8. klo 18.30 -> Telakka  (Luettu 4704 kertaa)

Rsyke ry

• Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Kulttuuriyhdistys
  • Galleria
    • rsyke.net
Kesä alkaa olla lopuillaan ja on aika palata tiistaiteemojen pariin. Teemat alkavat perinteisellä touhumiitillä ja tässä miitissä touhutaan piiskojen, köysien yms. välineiden kanssa. Mitä kekseliäät osallistujat tuovatkaan mukanaan... Aktiviteettien lisäksi miittiin voi tulla myös istumaan ja juttelemaan ihmisten kanssa sekä nauttimaan tunnelmasta. Miitti järjestetään ravintola Telakan 2. kerroksen kabinetissa osoitteessa Tullikamarin aukio 3.

Rsyke järjestää kahden viikon välein kaikille avoimia keskusteluiltoja, ns. tiistaimiittejä, joissa aiheesta kiinnostuneet ihmiset voivat tavata toisiaan ja verkostoitua. Illat ovat kaikille avoimia ja maksuttomia. Usein keskusteluilloissa on jokin ennalta sovittu teema ja lista tulevista teemoista löytyy yhdistyksen sivuilta osoitteesta rsyke.net. Koronatilanteen vuoksi pyydämme, ettei paikalle tulla kipeänä tai mikäli epäilee altistusta.
« Viimeksi muokattu: 20.08.2020, 08:45 kirjoittanut Rsyke ry »

nicolaus

• Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Että piiskat ja köydet mukaan. Nokkoset alkaa olla jo huonolla hapella, ikävä kyllä.

Greta

• Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • väkivaltiatar
  • Galleria
    • Löydät mut täältä
Mä en oo pitkään aikaan lyönyt (saatika potkinut) ketään. Sinä kiinnostunut masokisti, ota yhteyttä joko etukäteen tai paikan päällä 8) Muitakin touhuja saa kysellä, mikäli mun kiinnostuksenkohteista löytyy jotain inspiroivaa, mikä on toteutettavissa yleisessä tilassa vaatteet suunnilleen päällä.

Lettu

• Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Neulapakki mukana.

pyllyart

Oon innostunut valokuvauksesta. Voisin ottaa köydet ja uuden kamerani mukaan, jos Rsyke sallii sen käytön niin, ettei kuvassa näy muita kuin halukkaat.

hihaton

• V.I.P.
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Jos vain uusien miitiltä ehdin, voin neuloa ja hakata (kirjoitin eka halata, sitä myös) halukkaita. Katsotaan, millaiset välineet mukaan tarttuvat.

Ariette

• Kanta-asiakas
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Oon innostunut valokuvauksesta. Voisin ottaa köydet ja uuden kamerani mukaan, jos Rsyke sallii sen käytön niin, ettei kuvassa näy muita kuin halukkaat.

Miiteissä on saanut ottaa neuloista kuvan, joten luulisin että tämäkin onnistuu kun tosiaan rajaa tarkkaan alueen missä aikoo ottaa kuvan ja varmistaa ettei ketään ylimääräisiä kuvaan eksy. Tarkkana tän kanssa siis, ettei heilu kokoajan ympäri tilaa kameran kanssa.

TätiHapan

• V.I.P.
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Pakkaan Ikean keittiövälineistön mukaan ja ilmaannun hellun kanssa paikalle.

MissAlex

• V.I.P.
  • You don't wanna see me bratty.
  • Galleria
    • Löydät mut täältä.
Mäkin olen saapumassa paikalle! Nähdään huomenna :love:

VeraT

• Baarikärpänen
  • Köysiä ja kiusoittelua
  • Galleria
Jätän väliin, kun suuntaan taas Helsinkiin opettelemaan sitomista.

Eralumi

Minäkin aion olla menossa mukana.

HerrasmiesMaster

• Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Otan sen minkä haluan, ja sinä kiität minua.
  • Galleria
Paikalle saavun myös, myöhässä mutta saavun.
Voisin jotakuta ampua vaikkapa ritsalla  O:-)

mstouchmeanddie

Oujee, mäkin pääsen piipahtamaan! :> Tosin vaan ekan tunnin ajaks, koska klo 19:30 täytyy jo siirtyy eteenpäin ^^'

Ariana

Jee, pääsee kokeilemaam lisää neuloja :))

RovioKuningatar

Yhdistyksen puolesta tarjotaan käsidesit yläkerrassa ja toivomus on, että jokainen paikalle tulija ottaisi kätösillensä huikat illan aluksi.