Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Kata - 23.08.2020, 23:17Lainaus käyttäjältä: stoge - 18.08.2020, 22:05Naisen orgasmi. Tuo aikakautemme matriarkkaali illuminatin luoma valhe jolla hallitaan miehiä! Mie olen ajatellut tämän toisinpäin. Miehen orgasmi, ainut ja oikea tavoittelemisen arvoinen asia, se mihin kaikki yksinoikeudella ja vain ja ainoastaan tähtää keinolla millä hyvänsä liian monen heteromiehen mielestä! Vitut.Kun nyt tälle linjalle lähdettiin niin jatketaan... Tässä kohtaa herää kysymys, kuka saa ja kenelle annetaan. Olen aina ihmetellyt sitä, että naiset suostuu paskaan seksiin kerta toisensa jälkeen. Mikä siinä kyrvässä niin kivaa on, että se pitää väkisin sinne pilluun saada? Naiset lakkoon ja runkkareiksi, alkaapa miehillä kilpailu kovenemaan, kun sitä "helppoa pillua" ei ole saatavilla....Tasa-arvoinen maailma olisi varmaan sen näköinen, jossa molemmat aktin osapuolet tietävät mitä haluavat ja kertovat sen, jotta voivat saada sen. Mitäpä jos...- nainen ei suostu yhdyntään, ennen kuin on itse valmis seksiin- puhuu etukäteen mitä haluaa, ja jos ei saa sitä, ei anna seksiä/yhdyntää- seksiaktin jälkeen kertoo, jos itse ei ollut tyytyväinen ja jäi tyydyttämättäYmmärrän, että näitä asioita on vaikea sanoa ääneen, mutta se olisi avain onneen. Miehille seksi on useimmiten varsin suoraviivaista ja omaan nautintoon tähtäävää (koska muutakaan ei ole opetettu tai aiemmin vaadittu) ja se on fakta, että useimmat eivät ole alkujaan ollenkaan kiinnostuneita naisten nautinnosta. Miehetkin nauttisivat seksistä enemmän, kun sen keskustelun erilaisista nautinnoista vaan avaa. Mutta syyllistäminen ja selän takana valittaminen on aivan hirveää kusettamista....
Lainaus käyttäjältä: stoge - 18.08.2020, 22:05Naisen orgasmi. Tuo aikakautemme matriarkkaali illuminatin luoma valhe jolla hallitaan miehiä! Mie olen ajatellut tämän toisinpäin. Miehen orgasmi, ainut ja oikea tavoittelemisen arvoinen asia, se mihin kaikki yksinoikeudella ja vain ja ainoastaan tähtää keinolla millä hyvänsä liian monen heteromiehen mielestä! Vitut.
Naisen orgasmi. Tuo aikakautemme matriarkkaali illuminatin luoma valhe jolla hallitaan miehiä!
Tässä on jotenkin nyt oletus, että nainen ei voisi haluta oikeasti aidosti sitä kyrpää ja että runkkaaminen olisi jotenkin sama asia kuin penetraatio.
Uskoakseni monen teini-ikäisen ja nuoren aikuisen naisen kohdalla syy siihen, miksi ehdotettu keino olla suostumatta yhdyntään, ennen kuin on itse valmis siihen ei toimi, on fyysisen ja/tai henkisen väkivallan pelko seksuaalisessa tilanteessa, sillä uhka on usein hyvinkin todellinen, ja jo yksittäinen "antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa" -argumentointi voi olla nuorelle ihmiselle yllättävän musertava kokemus. Myöskään tieten tahtoen aiheutettu "kilpailun koveneminen" miesten keskuudessa tuskin parantaa ilmapiiriä, sillä syyllisyyttä miesten syrjäytymisestä ja syntyvyyden vähenemisestä kaadetaan nuorten naisten niskoille etenkin nettikeskusteluissa jo nykyisellään.
Omasta kokemuksesta tiiän myös sen, minkälaista piinallisen turhauttavaa kuumotusta se aiheuttaa, kun pitäisi suorittaa hyväksytyn käsikirjoituksen mukainen loppuhuipennus, mutta mitä kovemmin sitä yrittää niin sitä kauemmas se karkaa. Koitan tämmöisissä tapauksissa sanoa naisille parhaani mukaan niitä asioita, mitä haluaisin itse kuulla, kun "ei oikein lähe".
Se mikä mulla noissa tilanteissa eniten kolahti, mikä niiden partnerien toiminnan takana näytti olevan (että oma nautinto vaan ja that's it), mikä keskustellessa tuli myöhemmin esiin rivien välistä, olikin se että mä en ollut tärkeä. Eli siis ongelmana oli perusasetelma, ei ollut kyse tietämättömyydestä. Arvatenkin seuraavia kertoja ei tullut. Mutta hyvä aloitus, ketju ja lisää vaan kommunikaatiota ja arvostusta tilanteisiin ja oppia ikä kaikki.
Ei, kun tässä on se oletus, että molemmat ovat vastuussa itsestään ja omasta nautinnostaan, tasavertaisesti ja olettamatta yhtään mitään ennalta sopimatta. Syyllistäminen puolin tai toisin ei ole oikea tapa edetä yhtään missään. Oikea tapa on kommunikoida avoimesti ja ymmärtää syitä ja seurauksia. Itse mielummin runkkaan, kuin harrastan huonoa seksiä. Mitä mieltä muut?
Noi niiqu offtopic, onkoha nykyää mahdollista puhua edes kaurapuurosta, ettei siitä tuu jotain sukupuolioletettuhazardisotaa.
Lainaus käyttäjältä: Amandi - 24.08.2020, 20:28Ikävä kyllä kaikilla ei taida edes käydä mielessä miettiä, saiko toinen. Seksi (vanilja-, okei) loppui joskus kuin seinään, kun mies laukeaa.Eräältä FWB-ehdokkaalta kysyin, antaisiko hän sen jälkeen minullekin, mitä tarvitsen orgasmiin. Hän oli hämmästynyt. Kysyin myöhemmin, miten kaikki hänen edelliset partnerinsa? Hän arveli, että kai he kaikki ovat saaneet pannessa. Ei ollut ajatellut asiaa. No, ei ole todennäköistä, että 100 % naisista olisi lauennut yksinomaan penetraatiosta. Tätä minä tarkoitan. Monet miehet eivät yksinkertaisesti tiedä mitä naiset odottavat, koska sitä ei ole koskaan heille kerrottu. Väitän, että monetkaan itsekkäiksi koetuista miehistä ei ole sitä, johtuen yksinkertaisesti siksi, ettei heillä ole tietoa mitä toinen haluaa tai odottaa. Naiset keskustelevat keskenään paljon miehistä, kuinka moni teistä on keskustellut vastaavat aiheet partnerinsa kanssa? Enkä tarkoita ollenkaan syyllistää tässä naissukupuolta aiheesta. Tuo vain on minun kokemukseni mukaan varsin yleinen fakta. Sen muuttamiseksi mielestäni tulisikin keskittyä miesten informoimiseen siitä, mikä on hyvä rakastaja tai seksipartneri. Jaa... syntyikö tässä nyt idea somekanavalle... Ja sitten loppukevennys: https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/01/23/millainen-hyva-rakastaja
Ikävä kyllä kaikilla ei taida edes käydä mielessä miettiä, saiko toinen. Seksi (vanilja-, okei) loppui joskus kuin seinään, kun mies laukeaa.Eräältä FWB-ehdokkaalta kysyin, antaisiko hän sen jälkeen minullekin, mitä tarvitsen orgasmiin. Hän oli hämmästynyt. Kysyin myöhemmin, miten kaikki hänen edelliset partnerinsa? Hän arveli, että kai he kaikki ovat saaneet pannessa. Ei ollut ajatellut asiaa. No, ei ole todennäköistä, että 100 % naisista olisi lauennut yksinomaan penetraatiosta.