Baarin kannatusmaksut
Epäilen samaa kuten muutamat muutkin ovat jo sanoneet, nyt on vaan mediaseksikästä sanoa olevansa kinky. Toki kinkyys on niin monimuotoinen asia, mikä joillekin on kinkyä voi toisille olla ns. "peruskauraa" yms. Tähän keskusteluun ei ole oikeaa vastausta 😅
Minun panokseni asiaan on nimenomaan puhua avoimesti asioista. Se on ollut minulle pitkä ja raskas tie, mutta en enää jaksaisi elää kaapissa ja siinä muotissa, että kinkyys on tabu, paheksuttava, naurettava ja pelätty aihe. Oma toiveeni on tuoda esille kinkyyden normaalit puolet ja pyrkiä saamaan aikaan ymmärrystä aihepiirille. Nyt jos koskaan maailma, tai ainakin Suomi, voisi olla kypsä siihen, että kinkyydestäkin voisi käydä ihan asiallista keskustelua. Sen lisäksi aiheesta tulisi puhua vakavasti myös yhteiskunnallisella tasalla, jotta ennakkoluulot ja syrjivät asenteet saataisiin lopetettua.Linkkaan tämän tännekin. Oli yksi elämäni raskain kirjoitus. Mutta jokaisen siihen käytetyn tunnin arvoinen.http://senshisshelter.blogspot.com/2020/08/news-and-media-stigmatize-kinky-people.html?m=1
Lainaus käyttäjältä: Perhonen89 - 05.08.2020, 13:31Netin ihmeellisessä maailmassa, mm erilaisissa facebook-ryhmissä olen huomannut, että kinkyjä tuntuu nykyään olevan todella paljon verrattuna esimerkiksi kuuden vuoden päähän. Ja välillä tuntuu, että vaniljat ovat jopa vähemmistössä ja moni vanilja myös valittaa sitä, kuinka porukka nykyään haluaa vain "seinäänheittoseksiä". Toki netissä nyt on sinänsä helppo esittää olevansa kinky, mutta kuitenkin.. Onko meitä kinkyjä nykyään vain enemmän vai puhuvatko ihmiset vain avoimemmin asioista? Ovatko fifty shades of grey jne auttaneet asiaan?Tässä tulee oikeastaan kaksi asiaa eteen: koko sen ajan mitä itse muistan, ovat kinky/BDSM-jutut nousseet pinnalle jonkin kulttuuri-ilmiön vanavedessä; 90-luvulla kinkyclub, 2000-luvulla netissä kaikkien piti olla pervoja ja nyt sitten 50 Shades viimeisimpänä. Ja se, että kinky/BDSM:n määritelmä tuntuu olevan jotenkin ihmisiltä hukassa - ihmisille tavallinen vaniljaseksi on nykyään kinkyä/BDSM:ää. Vähän vetää hiuksista, pitää käsistä kiinni tai käyttää muuten vain voimaa on vielä ihan vaniljaa, mutta tällaista kinkyä tuntuu moni olevan vailla. Tämä sitten johtaa pieneen epäsuhtaan asialle vihkiytyneen pervon ja uuden innokkaan tulokkaan välillä.
Netin ihmeellisessä maailmassa, mm erilaisissa facebook-ryhmissä olen huomannut, että kinkyjä tuntuu nykyään olevan todella paljon verrattuna esimerkiksi kuuden vuoden päähän. Ja välillä tuntuu, että vaniljat ovat jopa vähemmistössä ja moni vanilja myös valittaa sitä, kuinka porukka nykyään haluaa vain "seinäänheittoseksiä". Toki netissä nyt on sinänsä helppo esittää olevansa kinky, mutta kuitenkin.. Onko meitä kinkyjä nykyään vain enemmän vai puhuvatko ihmiset vain avoimemmin asioista? Ovatko fifty shades of grey jne auttaneet asiaan?
Lainaus käyttäjältä: Kinkykundi - 20.08.2020, 01:10Lainaus käyttäjältä: Perhonen89 - 05.08.2020, 13:31Netin ihmeellisessä maailmassa, mm erilaisissa facebook-ryhmissä olen huomannut, että kinkyjä tuntuu nykyään olevan todella paljon verrattuna esimerkiksi kuuden vuoden päähän. Ja välillä tuntuu, että vaniljat ovat jopa vähemmistössä ja moni vanilja myös valittaa sitä, kuinka porukka nykyään haluaa vain "seinäänheittoseksiä". Toki netissä nyt on sinänsä helppo esittää olevansa kinky, mutta kuitenkin.. Onko meitä kinkyjä nykyään vain enemmän vai puhuvatko ihmiset vain avoimemmin asioista? Ovatko fifty shades of grey jne auttaneet asiaan?Tässä tulee oikeastaan kaksi asiaa eteen: koko sen ajan mitä itse muistan, ovat kinky/BDSM-jutut nousseet pinnalle jonkin kulttuuri-ilmiön vanavedessä; 90-luvulla kinkyclub, 2000-luvulla netissä kaikkien piti olla pervoja ja nyt sitten 50 Shades viimeisimpänä. Ja se, että kinky/BDSM:n määritelmä tuntuu olevan jotenkin ihmisiltä hukassa - ihmisille tavallinen vaniljaseksi on nykyään kinkyä/BDSM:ää. Vähän vetää hiuksista, pitää käsistä kiinni tai käyttää muuten vain voimaa on vielä ihan vaniljaa, mutta tällaista kinkyä tuntuu moni olevan vailla. Tämä sitten johtaa pieneen epäsuhtaan asialle vihkiytyneen pervon ja uuden innokkaan tulokkaan välillä.Voimankäyttö, hiuksista vetäminen, vaniljaako? Kinky/BDSM voi kyllä määritellä monin tavoin, se etteivät näkemykset ja mieltymykset kohtaa, ei vielä "hukkaa" ketään.En sanoittaisi vaikka osaisin
Voimankäyttö, hiuksista vetäminen, vaniljaako? Kinky/BDSM voi kyllä määritellä monin tavoin, se etteivät näkemykset ja mieltymykset kohtaa, ei vielä "hukkaa" ketään.En sanoittaisi vaikka osaisin
Lainaus käyttäjältä: peuravaloissa - 04.09.2020, 18:38Voimankäyttö, hiuksista vetäminen, vaniljaako? Kinky/BDSM voi kyllä määritellä monin tavoin, se etteivät näkemykset ja mieltymykset kohtaa, ei vielä "hukkaa" ketään.En sanoittaisi vaikka osaisin Vaniljaa hyvinkin. Ovathan nuo niitä "kovia otteita", mutta se ei vielä tee mistään kinkyä. Kovat otteet ovat vielä vaniljan ystävien kovasti pitämiä asioita kun vauhtiin pääsee.
Mikä sinä olet määrittelemään mikä on kinkyä ja mikä ei? Jokaiselle kinkyys merkitsee eri asioita.