Baarin kannatusmaksut
Jos vanilja on valkoinen ja kinky musta, kaikki ovat harmaan sävyjä siinä välissä.
Mä en ymmärrä, miksi pitäisi olla jokin raja vaniljan ja bdsm:n välillä? Kyseessä on kuitenkin vaan ihmisten luomat käsitteet. Aika helvetin tylsäksi menisi seksin harrastaminen ja erotiikka, jos pitäisi jotain rajoja varoa, ettei vaan leimautuisi vaikka kinkyksi tai vaniljaksi.Eiköhän nautinto ole se pääasia. Mitä väliä, miten sen saa (pois lukien laittomuudet).
Omassa päässä, aika sama mitä muut sanoo....
Lainaus käyttäjältä: Chennai - 17.07.2020, 21:18Jos vanilja on valkoinen ja kinky musta, kaikki ovat harmaan sävyjä siinä välissä.Tarina kertoo että siihen mahtuis jopa viitisenkymmentä harmaan sävyä siihen väliin.
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 17.07.2020, 23:36Mä en ymmärrä, miksi pitäisi olla jokin raja vaniljan ja bdsm:n välillä? Kyseessä on kuitenkin vaan ihmisten luomat käsitteet. Aika helvetin tylsäksi menisi seksin harrastaminen ja erotiikka, jos pitäisi jotain rajoja varoa, ettei vaan leimautuisi vaikka kinkyksi tai vaniljaksi.Eiköhän nautinto ole se pääasia. Mitä väliä, miten sen saa (pois lukien laittomuudet).Eiköhän syy miksi tästäkin aina keskustellaan ole sama kuin kaiken muunkin määrittelyssä: määritteleminen selkeyttää asioita ja helpottaa käytäntöä ja keskustelua. Esimerkiksi jos lähdettäisiin siitä, että ei ole koskaan määritelty sellaista asiaa kuin kinky, ei tätäkään saittia mihin tätä juuri kirjoitan, olisi olemassa. Emme voisi etsiä ihmisiä helposti samoilla haluilla, koska meillä ei olisi niille sanoja. Varmasti ihan vaan vaikkapa kadulla ihmisiä treffeille pyytämällä ja sitten yhteisiä haluja kartoittamalla ajan kanssa voisi törmätä itselle sopiviin ihmisiin, mutta ehkä on kumminkin kätevämpää pistää ilmo kinkyfoorumille muutamilla määritteillä jotka itsestään tunnistaa, kuin lähteä aina alusta?Luulen myös että mitä kinkympi tai mitä vaniljampi, sitä tärkeämpää tämän määrittely on. Itse en tee vaniljakumppanilla mitään, eikä hän minulla. 😀 On mukava että näille asioille on sanat. Kun on olemassa sanat kinky ja vanilja, voi random Tinder-deittikin (jos sellaisilla kävisin) saada aika nopeasti kiinni onko yhteistä vai ei, ilman että tarvitsee selittää pitkällisesti mistä kaikesta ja miten ja milloin itse tykkää ja mistä ei.