Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: MasterTre+40v - 08.07.2020, 07:38En koe ahdistavana saada alastonkuvia mutta jos sellaisen saan ennen kuin olen itse omin silmin nähnyt naisen alastomana menetän kiinnostuksen lähes poikkeuksetta.Miksi? Sama nainenhan se on, kuvissa ja livenä.
En koe ahdistavana saada alastonkuvia mutta jos sellaisen saan ennen kuin olen itse omin silmin nähnyt naisen alastomana menetän kiinnostuksen lähes poikkeuksetta.
"Mitä ihmettä, eikö tuntemattomille saa lähettää alastonkuvia ilman että niitä on pyydetty? Mulla on hei oikeus! Aina mua rajoitetaan ja syrjitään. Eikö mitään saa enää tehdä?"Ehkäpä juuri itseäsi ei ahdista saada vierailta ihmisiltä ehdotuksia seksiin ja kuvia kyrvästä, pillusta tai persereiästä, mutta kaikki eivät ole kuten sinä. Ja koska läheskään kaikki eivät ymmärrä, miksi seksikuvien lähettäminen vieraille ihmisille ei ole sopivaa, siihen on hyvä puuttua.Ja tämä (joidenkin) heteromiesten höhötysperustelu, "ei haittaa saada tissikuvia, miksi haittaisi muitakaan" Mieti jos työsähköpostiisi tulisi päivittäin kuvia "Erkin" kullista, kuvailuja siitä kuinka Erkki tulee nussimaan persettäsi ja muuta mukavaa. Kerta toisensa jälkeen estät sähköpostiosoitteen, mutta Erkkipä tekee joka päivä uuden. Alkaako vituttaa ja toivoisitko että tämmöiseen olisi joku laki?
Keskustelin tästä aiheesta sukulaisten kanssa myös ja nousi esiin tapaus: sukulaiseni reilusti alaikäiselle lapselle oli rapsahtanut yks kaks munakuva viestinä. Pieni lapsi tästä suuresti järkyttyi ja vanhempi otti asian hoitaakseen; soitti numeroon. Numeron ja munan omistaja pahoitteli syvästi tilannetta ja vakuutteli, että kuva tuli väärään numeroon. Hän oli kuulemma typottanut yökerhossa daamilta saamansa numeron, joka olikin sukulaiseni lapsen.Itseä tässä hämmästyttää myös munakuvien 'normaalius', että jos saat joltain numeron, niin tykität siihen ensimmäisenä moista?Hohhei.
Lainaus käyttäjältä: Macy - 08.07.2020, 21:15Keskustelin tästä aiheesta sukulaisten kanssa myös ja nousi esiin tapaus: sukulaiseni reilusti alaikäiselle lapselle oli rapsahtanut yks kaks munakuva viestinä. Pieni lapsi tästä suuresti järkyttyi ja vanhempi otti asian hoitaakseen; soitti numeroon. Numeron ja munan omistaja pahoitteli syvästi tilannetta ja vakuutteli, että kuva tuli väärään numeroon. Hän oli kuulemma typottanut yökerhossa daamilta saamansa numeron, joka olikin sukulaiseni lapsen.Itseä tässä hämmästyttää myös munakuvien 'normaalius', että jos saat joltain numeron, niin tykität siihen ensimmäisenä moista?Hohhei.Tää on oikeastaan helvetin hyvä esimerkki.Mitäs jos kyseessä oli aikuisten välinen toivottu viestintä joka vahingon kautta muuttuu lapseen kohdistuvaksi seksuaaliseksi häirinnäksi ?(Oikea termi taitaa olla seksuaalinen kajoaminen lapseen. Esityksen sivu 193 alkaen).