Kirjoittaja Aihe: Piiskaa  (Luettu 112181 kertaa)

Fia

• Vieras
Vs: Piiskaa
« Vastaus #75 : 10.11.2021, 13:53 »
Itse en koe asiaa ihan samallatavalla kuin Unikko_64 ja Krasavica. Alusta asti kovakin piiskaus voi olla minulle hyvä piiskauskokemus. Se on toki kokemuksena erilainen kuin hitaasti lämmitellen rakennettu piiskaussessio, mutta en lähtisi arvottamaan, kumpi on parempi. Molemmille on paikkansa. Vähän niin kuin tummapaahtoinen suodatinkahvi (tai mieluummin pannukahvi, jos nyt mahdollista) sopii hyvin aamuun herätysjuomaksi, pehmoinen ja kenties mausteinen tupla latte taas sitten iltapäivän fiilistelyjuomaksi. Erityyppisiä kahvinautintoja, molemmat silti hyviä.

Erityisesti jos piiskaus on tarkoitettu rangaistukseksi, en odota, että alkuun sisältyisi himmailua.
Samoin jos todella kaipaan piiskaa, esimerkiksi stressin lievittämiseksi, voi olla parempikin, jos iskut ovat kunnolla kovia alusta asti.

Olga989

• Vieras
« Vastaus #76 : 11.06.2022, 10:51 »
Minä pyrin endorfiininiseen oloon. Ehkä olen tyypin 1-3 väliltä y

mies780

« Vastaus #77 : 29.11.2022, 19:21 »
Itse en koe asiaa ihan samallatavalla kuin Unikko_64 ja Krasavica. Alusta asti kovakin piiskaus voi olla minulle hyvä piiskauskokemus. Se on toki kokemuksena erilainen kuin hitaasti lämmitellen rakennettu piiskaussessio, mutta en lähtisi arvottamaan, kumpi on parempi. Molemmille on paikkansa. Vähän niin kuin tummapaahtoinen suodatinkahvi (tai mieluummin pannukahvi, jos nyt mahdollista) sopii hyvin aamuun herätysjuomaksi, pehmoinen ja kenties mausteinen tupla latte taas sitten iltapäivän fiilistelyjuomaksi. Erityyppisiä kahvinautintoja, molemmat silti hyviä.

Erityisesti jos piiskaus on tarkoitettu rangaistukseksi, en odota, että alkuun sisältyisi himmailua.
Samoin jos todella kaipaan piiskaa, esimerkiksi stressin lievittämiseksi, voi olla parempikin, jos iskut ovat kunnolla kovia alusta asti.

Tämä just näin... molemmat  tavat hyviä
Esileikin  yhteydessä  lämmittely sopii hyvin
Tietysti  jos rangaistus niin ei tarvi himmailla
Nautinnollinen  joka tapauksessa.  Ja usein
Jos ilman lämmittelyä  niin lopussa iskut ei tuu
Terävinä.  Peppu ikäänkuin tottuu. Iskuihin.
Ja aina tuntuma erilainen  eri piiskoilla
Jäljet myös erilaiset riippuen mitä käytetään

Switch1981

• Vieras
« Vastaus #78 : 27.01.2025, 12:28 »
Mä oon sitten vissiin tota harvinaista laatua kun kaipaan mahdollisimman kovaa piiskaa, se että se ensin sattuu helvetisti ennenkuin perse turtuu ja voi vain nauttia siitä tunteesta että persettä murjotaan. Itselle optimaalinen selkäsauna olisi sellainen jonka jälkeen pakarat ovat joka puolelta mustana ja toki tämmöisen jälkeen strap-on hoito vähän liian isolla dildolla on paikallaan 🙈🙈😍😍

Don Romanos

• Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Vahvasti masokistinen salolainen 100% sub 🙂
  • Galleria
« Vastaus #79 : 22.02.2025, 01:28 »
Mä oon kyllä täysin tuon kolmoskategorian mukainen piiskattava. Tipahdan subspaceen jo silloin kun kahleita kiinnitetään tai sidotaan, ja sitten nautin itse piiskauksesta ihan kuin oisin jossakin taivaassa. Jos jokin mulle endorfiinitulvan tekee, niin juuri kunnon piiskaus.

Annika

« Vastaus #80 : 22.02.2025, 23:33 »
Itse olen nelonen

Kayla

« Vastaus #81 : 12.03.2025, 20:54 »
"3.   Kolmas kategoria on endorfiinitrippiin pyrkiminen. Piiskauksen aikana keho ryhtyy tuottamaan opiaatteja, jotka päänupissa tuottavat mielihyvän tunteen, mikä on varmasti tuttu tunne myös monille urheilijoille. Tämän aikaansaamiseksi tarvitaan usein jo hyvinkin rankkaa ”pieksämistä” sekä toisen ihmisen tuntemista.  Kivun tuottamisen ja siitä taukojen pitämisen rytmitys on tärkeää: Pieni hetki piiskaniskujen välissä auttaa masokistia palautumaan, ja ottamaan taas hetken päästä lisää vastaan päästäkseen ”matkalleen”. Oman kokemukseni mukaan tämän tyyppinen piiskaus harvoin on yhteydessä seksiin. Päämäärä ei ole huikea orgasmi, tai edes fantasiointi aiheesta jälkeenpäin.  "

Itse kuulun tähän ryhmään. Ja "To do"- listalla on vielä tämmönen, että ensin treenaan kunnolla jalkoja/pakaralihaksia päivä tai kaksi ennen piiskausta. Ai että. Palautumiskipeät lihakset+piiskaus, kaikkee sitä pitääkin päästä kokeileen.
Luotto toiseen häätyy olla luja. Platoninen suhde ihan ehdottomasti.
Seksi ei kuulu tähän mitenkään.