Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Jägermies - 13.06.2020, 00:17Yhden kerran olen saanut pakit koska sentin verran liian lyhyt penis, Ihan uteliaaisuudesta, miten pitkä oli vaatimuksena ?IKRM
Yhden kerran olen saanut pakit koska sentin verran liian lyhyt penis,
En minä tiedä, mutta se näköjään siitä toiveesta ettei toisen kehoa olisi yleisesti hyväksyttyä kriittisesti kommentoida.
Lainaus käyttäjältä: pikkusisko - 14.06.2020, 17:02En minä tiedä, mutta se näköjään siitä toiveesta ettei toisen kehoa olisi yleisesti hyväksyttyä kriittisesti kommentoida.Tekstiä lukiessa saatta huomata, että monet myös niistä henkilöistä, jotka tämän tuomitsevat, sanovat asiaan syyllistyneensä.Kyse siis lienee yleisestä ja normi käyttäytymismallista joka on vallitseva tila jostain syystä.Ihminen on ilkee ihmiselle.So it is what it is and how it is, so what ?
Lainaus käyttäjältä: stoge - 14.06.2020, 20:40Lainaus käyttäjältä: pikkusisko - 14.06.2020, 17:02En minä tiedä, mutta se näköjään siitä toiveesta ettei toisen kehoa olisi yleisesti hyväksyttyä kriittisesti kommentoida.Tekstiä lukiessa saatta huomata, että monet myös niistä henkilöistä, jotka tämän tuomitsevat, sanovat asiaan syyllistyneensä.Kyse siis lienee yleisestä ja normi käyttäytymismallista joka on vallitseva tila jostain syystä.Ihminen on ilkee ihmiselle.So it is what it is and how it is, so what ?Nimenomaan siksi siihen voi ja pitää puuttua. Kenenkään ei ole pakko olla ilkee, varsinkaan tavan vuoksi.
Lainaus käyttäjältä: pikkusisko - 14.06.2020, 21:04Lainaus käyttäjältä: stoge - 14.06.2020, 20:40Lainaus käyttäjältä: pikkusisko - 14.06.2020, 17:02En minä tiedä, mutta se näköjään siitä toiveesta ettei toisen kehoa olisi yleisesti hyväksyttyä kriittisesti kommentoida.Tekstiä lukiessa saatta huomata, että monet myös niistä henkilöistä, jotka tämän tuomitsevat, sanovat asiaan syyllistyneensä.Kyse siis lienee yleisestä ja normi käyttäytymismallista joka on vallitseva tila jostain syystä.Ihminen on ilkee ihmiselle.So it is what it is and how it is, so what ?Nimenomaan siksi siihen voi ja pitää puuttua. Kenenkään ei ole pakko olla ilkee, varsinkaan tavan vuoksi.Noin niinkun käytännössä, puuttua miten ?Olemalla ilkee ja aiheuttamalla pahaa mieltä sille, joka on ilkee ja aiheuttaa pahaa mieltä ?Kontrolloimalla itseään ja välttää tekemästä sitä, mikä mahdollisesti itseltä luontaisesti tulee ?Ja ei, tarkotus ei ole viisastella. Maailma vaan on paha paikka, ihmiset on ilkeitä kusipäitä jotka boostaavat egoaan ja poistavat pahaa oloaan aiheuttamalla sitä muille. Tai sitten aiheuttavat sitä pahaa oloa vahingossa, olemalla sitä mitä ovat.Loukkaantuminen ja mielensä pahoittaminen kuuluu osana ihmisenä olemiseen, jos joku asia poistetaan, löytyy varmastisata muuta mistä vittuuntua.
...Stogen synkkä maailma Jos tuolle linjalle lähdetään, ei missään moraalisessa toiminnassa ole tolkun hiventäkään. Että kun kuitenkin jatkuvasti joku maailmassa tappaa, kiduttaa, ryöstää ja raiskaa joka tapauksessa vaikka minä en sitä tekisikään, sama se on tehä itelläki. ...
Tän takia on parempi suojautua kasvattamalla paksu nahka, niin , että kaikki vittuilut ei aina ala itkettää suhteessa siihen,että olettas kaikkien muiden olevan itseä kohtaan pyytettömästi kauheen lutusia.
Juuri kuten Apollyon totesi, pyrkimys olla parempi ihminen, tai vähintäänkin välttää olemasta toisille täysi kyrpä, on itseisarvoisesti aika pirun jees juttu. Väittäisin jopa että luokkaa elämän tarkoitus Kehittää itseään parempaan suuntaan.