Baarin kannatusmaksut
Yhden kerran olen saanut pakit koska sentin verran liian lyhyt penis, (olisi täyttänyt vaaditut mitat kärjestä luuhun tai alakulmalla kärjestä kudokseen muttei normi kulmassa kärjestä kudokseen)
Lainaus käyttäjältä: Jägermies - 13.06.2020, 00:17Yhden kerran olen saanut pakit koska sentin verran liian lyhyt penis, (olisi täyttänyt vaaditut mitat kärjestä luuhun tai alakulmalla kärjestä kudokseen muttei normi kulmassa kärjestä kudokseen)Anteeksi kuinka Oliko sillä pakkien antajalla joku tarkka käyttötarkoitus vehkeelle kun on sentistä kiinni?
Lainaus käyttäjältä: Halko7 - 13.06.2020, 18:14Lainaus käyttäjältä: Jägermies - 13.06.2020, 00:17Yhden kerran olen saanut pakit koska sentin verran liian lyhyt penis, (olisi täyttänyt vaaditut mitat kärjestä luuhun tai alakulmalla kärjestä kudokseen muttei normi kulmassa kärjestä kudokseen)Anteeksi kuinka Oliko sillä pakkien antajalla joku tarkka käyttötarkoitus vehkeelle kun on sentistä kiinni?Väitätkö ettet ole ikinä nähnyt naisten ilmoa jossa on vaadittu mitta määritelty Mä muistan ainakin nähneeni monia ja moni ilmeisesti myös valehtelee koska olen nähnyt useemman ilmon missä kerrotaan että tämä myös mitataan ja jos ei täyty niin se on sitten siinä. Asiasta kertoo jotain myös se että melkein jokainen tähän ketjuun uskaltautunut mies kokee tarvetta selitellä että ”vaikka tähän kommentoinkin niin ei mulla sentään pieni muna ole”.
Lainaus käyttäjältä: Mr_Sebu - 13.06.2020, 19:50Lainaus käyttäjältä: Halko7 - 13.06.2020, 18:14Lainaus käyttäjältä: Jägermies - 13.06.2020, 00:17Yhden kerran olen saanut pakit koska sentin verran liian lyhyt penis, (olisi täyttänyt vaaditut mitat kärjestä luuhun tai alakulmalla kärjestä kudokseen muttei normi kulmassa kärjestä kudokseen)Anteeksi kuinka Oliko sillä pakkien antajalla joku tarkka käyttötarkoitus vehkeelle kun on sentistä kiinni?Väitätkö ettet ole ikinä nähnyt naisten ilmoa jossa on vaadittu mitta määritelty Mä muistan ainakin nähneeni monia ja moni ilmeisesti myös valehtelee koska olen nähnyt useemman ilmon missä kerrotaan että tämä myös mitataan ja jos ei täyty niin se on sitten siinä. Asiasta kertoo jotain myös se että melkein jokainen tähän ketjuun uskaltautunut mies kokee tarvetta selitellä että ”vaikka tähän kommentoinkin niin ei mulla sentään pieni muna ole”.Nyt kuulostaa kyllä niin kummalliselta että harvoin törmää. Oikeasti, munanmittaushommia? En ole tosiaan itse nähnyt että mitään mittoja deitti-ilmoituksessa vaadittaisiin, enkä kuullut kenenkään määrittelevän senteissä sitä mikä sitten riittää. Mutta mulla ei olekaan minkäänlaista penistä, mistä minä tiedän mikä villi länsi yksäreissä on irti sen suhteen Mutta tuo selittelyntarve on totta ja tosi harmi että sitä koetaan. Ja jos tämän kolumnin olisi kirjoittanut mies, melko monen mieleen olisi varmasti tullut että sinne taas kalikka kalahti, mahtaa olla kaverilla pieni kun tuolla tavalla kitisee.
Mulle nyt vain joku senttipeli on ainoastaan absurdi ajatus, olkoonkin että preferoisi seksiseurassaan niitä "paremmin varusteltuja" (ihan karmea sana sivumennen sanoen, niin kuin kulli olisi joku kenttävarustus). Mutta vaikka minä en moista ymmärrä, totta kai jokainen saa hakea tismalleen sitä mitä haluaa. Ja allekirjoitan täysin, että jos niitä metrisiä määreitä pitää merkityksellisinä, se kannattaakin tuoda heti ilmi mahdollisimman havainnollistavasti. Jos jollakulla on ne sentit tiedossa niin sitten ihmeessä niillä. Se, että se on minusta naurettavaa, on täysin irrelevanttia. Minusta olisi vale väittää, etteivät useimmat naiset nauttisi siitä jos kalu on iso. Siinä ei ole mitään pahaa eikä ketään loukkaavaa, päinvastoin sehän on ihana ja positiivinen asia. Se missä vaiheessa asiasta tulee ongelma, on minusta juuri tuo yleinen "pitää olla" -puhetapa, ja se miten se koko liitetään kykyyn tyydyttää seksuaalisesti, koska se taas on tosiasiallisesti täyttä huttua. Eli: yksittäinen nainen kertoo etsivänsä miestä jolla on tietynkokoinen - ei ongelmaa. Sen sijaan toistuvasti eri keskusteluissa useat naiset toteamassa mitä pitää olla tai ei kerta kaikkiaan kelpaa - ongelma.En myöskään ymmärrä miksi kenenkään pitäisi saada ruotia seksikumppaneitaan vertaillen ja esineellistävästi. Vaikka suhde olisikin simppelisti seksiä ja siinä se, niin ei se kunnioitus minusta mitenkään kohtuuton vaatimus ole.
participants preferred a slightly larger penis size in one-time (length = 6.4 inches or 16.3 cm, circumference = 5.0 inches or 12.7 cm) partners as compared to long-term partners (length = 6.3 inches or 16.0 cm, circumference = 4.8 inches or 12.2 cm).
Women tended to recall the size of the 3D models very well, only underestimating penis length.
Yhden kerran olen saanut pakit koska sentin verran liian lyhyt penis,