Baarin kannatusmaksut
Niin, tuo mitä kirjoituksessasi kuvaat on toksista feminismiä pahimmillaan. Erittäin yleistä nykyään, muuallakin kuin täällä baarissa.
Sinällään tuntuu hassulta, että siihen kokoon aina palataan, kun oman kokemukseni ja keskustelujen perusteella monikaan nainen ei etsi mahdollisimman isoa, vaan omaan lompsaan sopivaa.
Lainaus käyttäjältä: Coach - 07.06.2020, 21:38Sinällään tuntuu hassulta, että siihen kokoon aina palataan, kun oman kokemukseni ja keskustelujen perusteella monikaan nainen ei etsi mahdollisimman isoa, vaan omaan lompsaan sopivaa.Mulle on hyvin vieras ajatus, että etsisin minkäänlaista penistä ylipäätään Jotenkin näistä kokopuheista tulee aina sellainen olo, kuin miehet olisi Kindereitä ja vasta housut riisuttaessa nähtäisiin, onko se yllätys pettymys vai kelpaako sillä leikkiä. Vaikkei puhuttaisikaan varsinaisesti liian pienistä peniksistä, liitetään se riittävä koko silti kykyyn tyydyttää nainen, joka muutenkin tuntuu olevan se tekijä joka erottaa miehet hiiristä. Vierastan tätäkin. En minä ainakaan harrasta seksiä siksi että joku tyydyttäisi minut, vaan siksi että haluan toista. Sitä hienotunteisuutta peräänkuuluttaisin siis aina kun keskustelussa hipaistaan näin herkkää aluetta. Ettei sinne rivien väliinkään jäisi niitä ajatuksia, miten miehen seksuaalisuus on naisen tyydyttämistä, edellyttäen tietynlaiset pelit ja rensselit. Muutoin ei ole seksuaalisesti mitään virkaa koko sällillä. Toki siinä tulee se hankaluus, että eikö niitä kokoon liittyviä preferenssejä saisi olla tai eikö niistä saa sanoa siinä missä muistakin toiveistaan. Mutta en minä tiedä. Jos ottaa esimerkiksi sen klassisen vastinparin, pidän aivan hyvänä mallina ettei ole sosiaalisesti hyväksyttyä ilmoittaa seuranhakukriteerikseen paikkojen tiukkuutta. Aivan varmasti sillä voi jollekulle olla yhtä suuri merkitys kuin suurella kalulla toiselle, mutta sen mainitsemista pidettäisiin todennäköisesti suhteellisen sikamaisena temppuna.
Tämän vuoksi, koska preferenssejä on erilaisia ja mielipiteitä on erilaisia, minun mielestäni on hyvinkin ok, jopa suotavaa, ilmoittaa seuranhakukriteereissään vaikka siitä tavaran tiukkuudesta tai peniksen minimimitasta, jos ne ovat arvoasteikossa korkealla. Siinä suojaa myös vastapuolta, ettei sitten ensimmäisten peitonheiluttelujen jälkeen tarvitse ilmoittaa, että sori, mutta nyt ei natsannut. Väitän sen syövän enemmän jokaisen itsetuntoa, kuin sen, että asian lukee kasvottoman henkilön kirjottamana foorumin deittipalstalta. Samoin isokokoisena luin mieluummin jo ilmoituksesta, että haluaa timmin naisen, kuin että treffeillä tai treffien jälkeen asia olisi vasta paljastunut. Jos asian ilmaiseminen on jonkun mielestä sikamaista, niin silloin sitten tietää jo, että todennäköisesti ajatusmaailmat eroaa sen verran, ettei sitä matchia syntyisi kuitenkaan.Villakoiran ydin mielestäni on se, että miten asian ilmaisee. Jos kertoo vain sen, mitä itse hakee, lyttäämättä muita, niin asiassa ei ole mitään vikaa. Esimerkiksi jos hakee sitä timmiä naista, niin ilmaisee sen, mutta sitä ei ole hyvä jatkaa, että läskit ällöttää, koska se menee jo toisten lyttäämiseksi.