Baarin kannatusmaksut
Se on vain se piste kun niistä yksittäisistä äänistä tulee kuoro. En ainakaan minä ole koskaan nähnyt yhdessäkään deitti-ilmossa mainittavan sitä minimimittaa, vaan se toisen kehoa koskeva vaatimus nostetaan esiin yleisemmässä keskustelussa. Kun tarpeeksi järjestelmällisesti tällaisia asioita esitetään henkilökohtaisina preferensseinä, siitä tulee ikään kuin vallitseva mielipide, yleinen totuus johon törmää meni länteen tai itään. Enkä minä oikein näe sitä funktiota siinä. Miksi pitää päästä sanomaan, että ainoastaan tietynkokoiset elimet kelpaavat itselle, onko se oikeasti jollain tavalla hedelmällistä keskustelua? Vallankin vielä, kun se "tarpeeksi iso" jättää melko vahingollista arvailunvaraa, mieti siinä sitten kelpaisitko vai et. Voisiko tämän informaation säästää siihen omaan seuranhakuun jossa sillä sitä merkitystä on, ja antaa muidenlaisten kullien kukkia rauhassa tulematta täysin tarpeettomasti torjutuiksi kerta toisensa jälkeen?"Sellaiset kehot kuin sinulla on eivät voisi sytyttää minua seksuaalisesti" on aika rankka asiasisältö kuulla tämän tästä aina uudesta suussa eri yhteyksissä, vaikkei sitä päin naamaa sanottaisikaan. "Valitettavasti et vastaa sitä mitä haen" on tieto joka voi kirpaista kovaakin, mutta ainakin sillä tavalla siinä on selkeästi kyse yksilöiden yhteensopimattomuudesta.
Lainaus käyttäjältä: pikkusisko - 08.06.2020, 12:18Se on vain se piste kun niistä yksittäisistä äänistä tulee kuoro. En ainakaan minä ole koskaan nähnyt yhdessäkään deitti-ilmossa mainittavan sitä minimimittaa, vaan se toisen kehoa koskeva vaatimus nostetaan esiin yleisemmässä keskustelussa. Kun tarpeeksi järjestelmällisesti tällaisia asioita esitetään henkilökohtaisina preferensseinä, siitä tulee ikään kuin vallitseva mielipide, yleinen totuus johon törmää meni länteen tai itään. Enkä minä oikein näe sitä funktiota siinä. Miksi pitää päästä sanomaan, että ainoastaan tietynkokoiset elimet kelpaavat itselle, onko se oikeasti jollain tavalla hedelmällistä keskustelua? Vallankin vielä, kun se "tarpeeksi iso" jättää melko vahingollista arvailunvaraa, mieti siinä sitten kelpaisitko vai et. Voisiko tämän informaation säästää siihen omaan seuranhakuun jossa sillä sitä merkitystä on, ja antaa muidenlaisten kullien kukkia rauhassa tulematta täysin tarpeettomasti torjutuiksi kerta toisensa jälkeen?"Sellaiset kehot kuin sinulla on eivät voisi sytyttää minua seksuaalisesti" on aika rankka asiasisältö kuulla tämän tästä aina uudesta suussa eri yhteyksissä, vaikkei sitä päin naamaa sanottaisikaan. "Valitettavasti et vastaa sitä mitä haen" on tieto joka voi kirpaista kovaakin, mutta ainakin sillä tavalla siinä on selkeästi kyse yksilöiden yhteensopimattomuudesta.Ymmärrän kyllä pointin tuossa, sillä sitä samaa lyttäystä olen koko elämäni saanut kuulla niin päin naamaa kuin täälläkin, tokikaan kyse ei ole ollut munan koosta. Itse tosin koen tuon lopussa antamasi esimerkin juuri toisinpäin. "Sellaiset kehot kuin sinulla on, eivät voisi sytyttää minua seksuaalisesti" kertoo sen, että henkilö ei viehäty minun tyyppisistä ihmisistä ja se on ok, jokaisella on oikeus preferenssiinsä. Sitten taas "Et vastaa sitä mitä haen" voi hyvinkin tarkoittaa sitä, että juuri minussa on se vika, minkä vuoksi en ole kiinnostava, ei siinä kehotyypissä joka voi olla kenellä tahansa turn-off.Näin ne ihmismielet toimii eri tavoin.En tiedä onko mielessäsi jokin tietty keskustelu mihin viittaat, mutta pari ketjua, missä tälläistä keskuskustelua on käyty (jotka itse muistan), ovat olleet mieltymyksiin pohjautuvia kyselyitä. Silloin on mielestäni luonnollista, että ihmiset kertovat niistä omista preferensseistään. Jos kyse on taas jostain random kommentista viikkoketjussa, niin toki sellaisen voisi jättää kirjoittamattakin. Ei hyödytä ketään millään tavoin.Valitettavan usein näkee sitä (sukupuolesta riippumatta), että hyökkäys on paras puolustus. Olen saanut oman osani myös näistä. Netti on pullollaan esimerkkejä siitä, kuinka mies saatuaan pakit kommentoi suoraan, ettei tuollaista läskiä lehmää kukaan haluaisi pannakaan. Haetaan toisen lyttäämisellä sitä omaa voimaantumista, yritetään saada henkinen niskalenkki, kun itse sai omasta mielestään turpaan. Tämä sitten laajenee ulospäin ja alkaa esiintyä yleisenä dissaamisena.Tässä ei voi osoitella sormella, että naiset älkää kommentoiko noin. Se pätee myös muihin sukupuoliin.
Pakit on mahdollista antaa korrektisti vaikka se tosiasiallinen syy sitten sattuisikin olemaan, ettei jokin ulkonäössä miellytä.
LainausPakit on mahdollista antaa korrektisti vaikka se tosiasiallinen syy sitten sattuisikin olemaan, ettei jokin ulkonäössä miellytä.Mikä se korrekti tapa sitten on, jos ei totuuden kertominen? Minulle ainakin on paljon henkisesti mukavampaa jos toinen kertoo mikä on oikeasti vikana (erityisesti jos se on jotakin mihin en voi vaikuttaa, kuten esim. pituus), paljon pahempi mieli siitä jää jos toinen ei sano mitään syytä ja jäät arpomaan että mitä tuli tehtyä väärin. Jos siitä saa pahan mielen että ei toiselle jostain syystä kelpaa niin ainoa tapa lopulta korjata se on oppia olemaan harmistumatta sellaisista.
Oletteko huomanneet miten Black lives matter -mielenosoituksien julisteissa ja memeissä on liitetty mielikuvia valtaakäyttävien poliisien olevan pienimunaisia? Trumpia on samoin haukuttu pienimunaiseksi. Kaikkia valtaapitäviä miehiä, joista ei pidetä, epäillään niiden kyvystä tyydyttää naisia, samoin kuin vallassa olevia naisia usein mielletään frigideiksi tai pihtareiksi. Kun ei ole muuta asetta jäljellä, voi lyödä navan alle. Se pienimunaiseksi haukkuminen on vain loukkaamista. Halutaan satuttaa ja miehillä on käsitys, että tuo satuttaa. Oikeastihan se ei satuta sellaista henkilöä, jolla on itsetunto kohdallaan, mutta saa heikommat yhdistymään ja tavallaan nostamaan itseään sen vahvemman edessä, omassa mielessään. Ajatuksella "ainakin minä pystyn tyydyttämään naiseni". Miten tämä sama tapahtuu naisten mielissä, ei mitään käsitystä. Naisten tulisi tietää, ettei se koko ratkaise. Haukkuisi sitten kyvyttömyydestä tuottaa naiselle nautintoa, koosta riippumatta. Uskon että kovin moni naisista ei olisi tyytyväinen, jos kaikilla miehillä olisi sellainen koivuhalko jalkojen välissä, jäisi monta hyvää rynkytyspanoa saamatta, kun ei edes pohjaan asti voi panna. Oikeastihan pitäisi keskittyä siihen mitä me tehdään, ei siihen mitä me ollaan. Alistuva mies hakee seuraa, kysyy kohteliaasti kiinnostaako seura ja pitäisin kiveksille tallomisesta, no problem. Alistuva mies hakee seuraa, ehdottaa lupaa pyytämättä että tallo mun kiveksiä, problem. Nyt ei ole muuten mitään käsitystä miten tämä ajatusvirta istuu tähän ketjuun noin muuten, sanoinpahan silti